  • 91. Data: 2009-05-27 05:09:55
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Sqeeb pisze:

    > Kocyk, ja Cie proszę, nie wrzucaj wszystkich do jednego worka.
    > Sami sie plujecie(plujemy?), że garstka oszołomów jadących czysta na
    > gumie robi opinie reszcie, więc może chociaż nie powielajmy(powielajcie)
    > tych samych błedów.

    my się o nic nie plujemy. nam to wisi. tylko pare osób podchodzi do tego
    ambicjonalnie. ale oni pewnie w polityke się kierują.

    --
    gildor
    9'99

  • 92. Data: 2009-05-27 08:24:24
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jacek Różański" <j...@e...pl> wrote in message

    > Taktak, a "dzieci kiedyś to były samiutkie grzeczne, nie to co dzisiejsza
    > młodzież". Flejmy tu były nim Ty się jeszcze pojawiłeś, stary kefiurku :)

    Wierze Ci. Musialo byc dawno skoro ciezko Ci idzie z odroznieniem flejmow od
    steku bluzgow i laczysz to ze zwyczajowym "pare slow o sobie" ;)

    PS Zgubiles juz Hartkowa liste czy lamiesz coroczna tradycje?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 93. Data: 2009-05-27 08:43:39
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Użytkownik m...@g...com napisał:

    > Podzielę się z Wami swoimi uwagami dotyczącymi twórczości Grzybola -
    > wzbudza w końcu wiele kontrowersji.
    >
    > Wielu z Was drażnią jego teksty, ataki skierowane w stronę 'elity'
    > pl.rec.motocykle.
    > Stał się ostatnio ulubionym 'trollem', którego wypada zjechać.
    > Wiadomo - łatwo wyżyć się w grupie (ku uciesze tłuszczy) nad
    > pojedyńczym, teoretycznie słabszym osobnikiem - nieważne jest czy to o
    > czym pisze ma sens, czy nie ...
    > Grzybol krytykuje ciągle grupowe 'kolesiostwo', stworzenie z
    > pl.rec.motocykle kącika wzajemnej adoracji. Nie podoba mu się twór,
> [...]

    Słowo "krytykuje" jest nieco nie na miejscu. Grzybol to poprostu
    wulgarny prostak który łatwo się irytuje i na jakikolwiek zgrzyt
    pomiędzy jego wizją świata a rzeczywistością zaczyna rzygać inwektywami.
    Też jestem z zewnątrz, też mam 2 fakultety (a nawet 3), też wkurza mnie
    towarzystwo wzajemnej adoracji na grupie, więc mogę założyć że mam
    jednak obiektywny obraz p.r.m.

    > Bo grupa ta była kiedyś źródłem nieocenionej wiedzy, jej członkowie
    > pomagali 'starym', pomagali 'nowym' bez ciągłego czepiania się i
    > pseudozabawnych off-topiców. W tej chwili jest (w olbrzymiej części)
    > zbiorem znajomków, którzy na każdym kroku starają się podkreślić swoją
    > wyższość nad osobami 'spoza kręgu'.

    Oraz troli, często wulgarnych. Z tych dwóch grup pierwsza jezd
    zdecydowanie bardziej zjadliwa.

    > Jeżeli członka 'elity' skrytykuje się słusznie za coś - zaraz stanie
    > za nim mur kolesi-obrońców. Rzecz w tym, że jedynym usprawiedliwieniem
    > dla krytykowanego nie są wtedy rozsądne argumenty, a teksty w stylu
    > 'nie znasz go, więc zamknij się - to zajebisty koleś, z nim się
    > zajebiście jeździ, pije na zlotach, jest świetnym gościem, a ty jesteś
    > dupkiem i spadaj stąd'.

    Ano racja, wkurzające. Ale takich łatwiej olać lub ośmieszyć rzeczowymi
    argumentami.

    > Dlaczego Was irytuje Was tak Grzybol, dlaczego naigrywacie się z niego
    > na każdym kroku i piszecie różne niemiłe rzeczy, traktujecie go jak
    > idiotę?

    A na takiego argumenty nie działają, bo jakie argumenty można postawić
    naprzeciw steku wyzwisk?

    > Otóż dlatego, że Grzybol ma w wielu punktach całkowitą rację -
    > a prawda Was boli.

    Hmm, żeby mieć rację trzeba się najpierw wypowiedzieć w jakimś temacie.
    Może ja niezbyt uważnie czytam tą grupę ale na kilkadziesiąt wątków z
    udziałem grzybola tylko w jednym wyraził swoją opinię. Wszystkie
    pozostałe to niskich lotów ataki personalne. Skoro jego twórczość
    ogranicza się tylko do wyzwisk to właściwie w czym on może mieć rację? W
    tym że ktoś jest pedałem, ktoś szmatą a czyjaś matka jest brzydka? Nie
    sądzę.

    > Czasem trafiają mu się gorsze momenty - też potrafi kogoś obrazić.
    > Zastanówcie się jednak czy Wy zachowywalibyście się na jego miejscu
    > inaczej

    Oczywiście. Na przykład ja. Zaczepki zignorowałem, odpowiedzi których
    potrzebowałem uzyskałem i nawet nie musiałem w tym celu używać słow na k
    i na p :)

    > To moja pierwsza i ostatnia wypowiedź - nie będę odpisywał na
    > zaczepki, które może zaraz wypełnią ten wątek.
    > Wyraziłem swoje zdanie, które ... wierzcie mi ... jest wspólne u wielu
    > osób czytających grupę. Tylko Wam wydaje się, że w gronie kolesi
    > jesteście wyjątkowi i zabawni ... Tylko Wam. Warto się czasem nad
    > sprawą zastanowić ...

    A Tobie wydaje się że aż tak wielu jest czytaczy popierających trolli.
    Z dwojga złego - zaczepki kolesia który nie ma racji kontra zaczepki
    kolesia który ma dwa fakultety ale pisze głownie o seksie analnym - wolę
    jednak kolesiostwo. Przynajmniej czasem używają argumentów, a że
    autorytety przesłaniają im fakty ... cóż ... to też cenna informacja.
    Jeśli kiedyś spotkam takiego to będę wiedział żeby nie oczekiwać od
    niego wiedzy technicznej.

  • 94. Data: 2009-05-27 08:51:48
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    Użytkownik Piotr May napisał:

    > Przepraszam ze sie wtrace, chcialby bardzo sie dowiedziec gdzie
    > przebiega linia podzialu my-oni, bo za cholere nie wiem do jakiej grupy
    > sie zapisac a co gorsza nie mam zielonego pojecia do ktorej grupy wpisac
    > poszczegolnych ludzi tu wypowiadajacych sie.

    To bardzo ale to bardzo proste, wręcz elementarne. Jeśli w jakimś wątku
    odpowiedziałeś grzybolowi negatywnie to jesteś "oni". Jeśli gdzieś
    stanąłeś po jego stronie to jesteś "my". Jeśli zrobiłeś jedno i drugie
    albo co gorsza totalnie go olałeś to miej pretensje sam do siebie że nie
    możesz się określić.

  • 95. Data: 2009-05-27 09:50:31
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Sqeeb wrote:

    > Ja tak napisałem? No dobra... to może zdefiniujmy te 'my' i 'wy'.
    > Jakaś ewidencja, legitymacje, składki członkowskie...

    Ok. Ci bez ewidencji, legitymacji i skladek, to jestesmy my. Wy sie
    jakos zorganizujcie.

    > Z miłą chęcią.

    Co stoi na przeszkodzie?

    > I znowu wrzucasz mnie do jednego wora.

    Nie zauwazylbys zartu nawet gdyby kopnal cie w dupe. Na tym polega problem.
    K.14.

  • 96. Data: 2009-05-27 09:55:48
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Sqeeb wrote:

    > Kocyk, ja Cie proszę, nie wrzucaj wszystkich do jednego worka.

    Czemu?

    > Sami sie plujecie(plujemy?), że garstka oszołomów jadących czysta na
    > gumie robi opinie reszcie, więc może chociaż nie powielajmy(powielajcie)
    > tych samych błedów.

    A teraz co wlasnie zrobiles? Ja sie nie pluje na garstke oszolomow.
    Wrecz przeciwnie, jak widze ciotowato jezdzacych motocyklistow, ktorzy
    pyrkaja 50 w miescie, nie pchaja sie w korkach, nie wyprzedzaja majac w
    chuj miejsca - to mnie krew zalewa. Na ich tle wychodze na bandyte,
    spoleczenstwo mnie szykanuje, zdecydowane wole jezdzic na tle oszolomow.
    Motocykl ma zapierdalac i ma byc swieta krowa.
    Ja se przypomne ta petycje o farbe z pasow to smiac mi sie chce, boze,
    jaki ja glupi bylem.
    Wracajac jednak do meritum - konieczna jest jakas generalizacja, inaczej
    nie da sie prowadzic dyskusji.

    HA! Organizacja JEDEN rzondzi!
    K.14.

  • 97. Data: 2009-05-27 10:13:43
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 27 Maj, 11:50, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    > Nie zauwazylbys zartu nawet gdyby kopnal cie w dupe. Na tym polega problem.
    > K.14.

    Koc pastwisz sie nad nim, chlopak sie zamnknie w sobie i zacznie ssac
    kciuka w koncie.

    pozdr
    Mika
    z mietla

  • 98. Data: 2009-05-27 10:36:23
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 27 May 2009 11:50:31 +0200
    kocyk wrote:

    > Co stoi na przeszkodzie?

    Obecnie trwające leczenie. Sądzisz, że siedziałbym tyle przed monitorem, gdybym
    miał inne możliwości?

    > Nie zauwazylbys zartu nawet gdyby kopnal cie w dupe. Na tym polega problem.

    Czepiasz sie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 99. Data: 2009-05-27 10:39:41
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 27 May 2009 11:55:48 +0200
    kocyk wrote:

    > Czemu?

    Bo generalizacja jest zła.

> [...]
    > Motocykl ma zapierdalac i ma byc swieta krowa.
    > Ja se przypomne ta petycje o farbe z pasow to smiac mi sie chce, boze,

    Każdemu się zdarza.

    > Wracajac jednak do meritum - konieczna jest jakas generalizacja, inaczej
    > nie da sie prowadzic dyskusji.

    Da sie. Trzeba tylko dodac kruczek, ze 'są wyjątki' ;-P

    > HA! Organizacja JEDEN rzondzi!

    A tego ostatniego nie zrozumiałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 100. Data: 2009-05-27 10:44:06
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Sqeeb pisze:

    > A tego ostatniego nie zrozumiałem.

    młody jesteś widać ;)
    poprzedni cięzki troll, to była ORGANIZACJA ZERO.

    --
    gildor
    9'99