  • 101. Data: 2009-05-27 10:49:00
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Sqeeb wrote:

    > Bo generalizacja jest zła.

    Znaczy jak, omawiajac sytuacje dotyczaca calej grupy mam wypisac kazdego
    z osobna?

    > Da sie. Trzeba tylko dodac kruczek, ze 'są wyjątki' ;-P

    Wyjatki wynikaja z definicji generalizacji.

    > A tego ostatniego nie zrozumiałem.

    Do tego zmierzam. Nie zrozumiales, bo mnie nie znasz. Na tym polega caly
    problem z ta grupa - ci ktorzy sie znaja maja jakis wyksztalcony kod
    zartow, powiedzen, anegdotycznych odpowiedzi powiazanych z tym, co
    przezyli. Ci, ktorzy jedynie czytaja nie maja mozliwosci zlapac tych
    zartow. Ale czy to jest zaraz powod, by sie czuc przesladowanym?
    K.14.

  • 102. Data: 2009-05-27 10:50:14
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Sqeeb wrote:

    > Obecnie trwające leczenie. Sądzisz, że siedziałbym tyle przed monitorem, gdybym
    > miał inne możliwości?

    Mozesz byc np dzieckiem neo, mozesz byc rodzajem grzybola, andrzejka,
    ludzie rozni sa, rozne rzeczy ich kreca.

    > Czepiasz sie.

    Nie. Zmierzam do celu. Reszte masz w drugim poscie.
    K.14.

  • 103. Data: 2009-05-27 10:51:11
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    gildor wrote:

    > młody jesteś widać ;)
    > poprzedni cięzki troll, to była ORGANIZACJA ZERO.

    Jaki trol, to byli moi IDOLE! Wbrew pozorom, pisali wiele prawdy, nie
    owijajac w bawelne, i demaskowali hipokryzje czesto trawiaca ta grupe.
    K.14.

  • 104. Data: 2009-05-27 10:51:53
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    gildor pisze:

    > poprzedni cięzki troll, to była ORGANIZACJA ZERO.

    To byla cala organizacja trolli.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 105. Data: 2009-05-27 10:52:51
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    kocyk pisze:

    > Jaki trol, to byli moi IDOLE! Wbrew pozorom, pisali wiele prawdy, nie
    > owijajac w bawelne, i demaskowali hipokryzje czesto trawiaca ta grupe.

    Bys byl rok temu na bobrowym to bys ich poznal osobiscie. Moze bys nawet
    autografa dostal...

  • 106. Data: 2009-05-27 11:07:28
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 27 May 2009 12:50:14 +0200
    kocyk wrote:

    > Mozesz byc np dzieckiem neo, mozesz byc rodzajem grzybola, andrzejka,
    > ludzie rozni sa, rozne rzeczy ich kreca.

    Tak, kręci trolowanie na usenecie w taka piękną słoneczną pogodę.
    To już naprawde jakimś zboczeńcem trzeba być...

    > Nie. Zmierzam do celu. Reszte masz w drugim poscie.

    Tak, tak. Już załapałem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 107. Data: 2009-05-27 11:09:49
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 27 May 2009 12:49:00 +0200
    kocyk wrote:

    > Znaczy jak, omawiajac sytuacje dotyczaca calej grupy mam wypisac kazdego
    > z osobna?

    Nie. Ale pisanie o wszystkich bazując na przykładzie jednego jest z założenia
    niesprawiedliwe.

    > Wyjatki wynikaja z definicji generalizacji.

    Panie, co nie jest zabronione, jest dozwolone.
    Co nie jest napisane, tego nie ma. Proste chyba?

    No to nie jest powód do tego.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 108. Data: 2009-05-27 11:10:41
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 27 May 2009 12:44:06 +0200
    gildor wrote:

    > młody jesteś widać ;)
    > poprzedni cięzki troll, to była ORGANIZACJA ZERO.

    Aaaaa... pamiętam. Pare wątków mi przeleciało przed oczami.
    Ja tą grupe czytam od 2006 roku.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 109. Data: 2009-05-27 11:34:11
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    kocyk napisał(a):
    > Ty gildor chyba jestes z TWA

    To TWA to literki z rejestracji? Ktore to wojewodztwo?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 110. Data: 2009-05-27 11:38:01
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > To TWA to literki z rejestracji? Ktore to wojewodztwo?

    małopolskie

    --
    gildor
    9'99