  • 141. Data: 2009-05-29 05:50:44
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    gildor pisze:

    > ta, nie martw się Piotr, ja też mam u niego browara, ale nawet na kawe 2
    > razy nie wpadł, choć był "po drodze". buty w motylki mierzył...

    Kwiatki. To były buty w kwiatki i, zdaje się, słonka.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 142. Data: 2009-05-29 06:00:47
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Don Pedro pisze:

    > Kwiatki. To były buty w kwiatki i, zdaje się, słonka.

    a, ok, ale ruszofe

    --
    gildor
    9'99

  • 143. Data: 2009-05-29 06:25:21
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    gildor pisze:

    > a, ok, ale ruszofe

    A to tak, owszem, ruszofe. A jaki miły mientkonadgarstkowy pan
    sprzedawca był...

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 144. Data: 2009-05-29 07:19:49
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Don Pedro pisze:

    > A to tak, owszem, ruszofe. A jaki miły mientkonadgarstkowy pan
    > sprzedawca był...

    ...i tak się kocyk wymiksował z postawienia piwa.

    --
    gildor
    9'99

  • 145. Data: 2009-05-29 08:47:42
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Jacek Różański <j...@e...pl> wrote:

    >Namawiasz go do konformistycznego serwilizmu!

    U nas to inaczej nazywajom;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 146. Data: 2009-05-29 12:51:18
    Od: "lesor" <p...@l...waw.pl>

    Piotr May wrote:

> [...]
    > wydaje mi sie ze mnie zlekka przeceniasz...

    > Ja jestem tam gdzie chce i robie to co chce. Nie mam presji
    > przynaleznosci. Jakbym taka mial pewnie juz bym byl w jakimis MC. Z
    > pl.rec.motocykle rowniez sie nie utozsamiam bo nie mam z czym. Ani to
    > klub, ani (juz) grupa znajomych. To iles tam jednostek z ktorych iles
    > sie zna iles sie pozna a iles bedzie tylko wirtualnymi bytami. Tylko
    > nich samych zalezy ktora droge wybiora. Pl.rec.motocykle to fajny
    > poczatek czegos ciekawszego, jesli sie tego chce. Albo przyczyna
    > frustracji jesli sie nie zrozumie dowcipow innych.

    Nie przeceniam. Byl czas, kiedy postawiono linie, miedzy tym nieciekawym
    niczym: "pl.rec.motocykle" a tym "czyms ciekawszym", rozdajac przy tym
    legitymacje wstepu. Tym sposobem okreslono kto jest my a kto oni. Ci My
    teraz tu nie zagladaja do Onych, bo tu nie ma juz tych My. A jak zagladaja,
    to widza syf, bo z My zostalo ledwie kilku, ktorzy moze tylko z sentymentu a
    moze z nieotrzymania ledykimacji - nie chcieli sie wynosic do lepszego
    "czegos ciekawszego".
    Wirtualne zas byty byly i 5 lat temu, sa teraz i beda za 5 lat. Dzis jest
    czas Grzyboli, wczoraj byl sikacza, wczesniej dzieci neostrady a kiedys
    maniakow sdi. Ewolucja. Mozna od niej uciec, prawo wolnosci.

    pozdrawiam,
    --
    lesor

  • 147. Data: 2009-05-29 14:59:48
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    lesor pisze:

> [...]
    > czas Grzyboli, wczoraj byl sikacza, wczesniej dzieci neostrady a kiedys
    > maniakow sdi. Ewolucja. Mozna od niej uciec, prawo wolnosci.

    KSU (a może to był Defekt Muzgó) kiedyś śpiewało "nadchodzi nowe
    pokolenie, w rękach butelki i kamienie...". Coś w tym jest ;)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 148. Data: 2009-05-29 15:14:49
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Don Pedro pisze:

    > KSU (a może to był Defekt Muzgó) kiedyś śpiewało "nadchodzi nowe
    > pokolenie, w rękach butelki i kamienie...". Coś w tym jest ;)

    idzie i krzyczy: mało! mało !
    KSU:
    http://www.youtube.com/watch?v=_dVJYISpwMI

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 149. Data: 2009-06-01 22:53:31
    Od: r...@g...com

    W mordeczke! :)
    Strasznie FAJNIE WAS Wszystkich tu "widziec" !!!
    Stara Wiara....

    pozdrowionka,
    Reid

    r...@w...pl