  • 11. Data: 2009-05-26 12:30:16
    Temat: Re: Cała prawda o Grzybolu
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    kocyk pisze:
    > bo sie zaplaczecie.

    zapłaczecie? zaplączecie?

    --
    gildor
    9'99

  • 12. Data: 2009-05-26 12:34:09
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    gildor pisze:

    > "Taki ogólnu obraz rysuje sie komuś, kto _dopiero_ _zaczyna_ czytać tą grupę."

    zapomniałem dodać. cytat by Grzybek vel Grzybol

    --
    gildor
    9'99

  • 13. Data: 2009-05-26 12:36:37
    Od: Szymon Kozak <k...@T...com>

    On Tue, 26 May 2009 14:29:53 +0200, Kefir wrote:
    > poki co, wazna jest dla mnie (mysle ze takze innych)
    > opinia ludzi z ktorymi uscisnalem reke, wypilem browca czy tez pomogli
    > mi na trasie czy wreszcie w razie wypadku. Stam pochodza przyjazne na
    > cale zycie i rodzina z wyboru. Wszystko inne to internetowe popierdolki
    > nie warte pstrykniecia palcami. Wobec prawdziwego zycia, takze
    > jakichkolwiek emocji. Papa.

    Może warto się zastanowić nad założeniem grupy pl.rec.przyjaciele?
    A na poważnie, skreślanie kogoś/jego opinii/uwag na starcie *jest* błędem.

    --
    Sincerely Yours,
    Szymon 'slane' Kozak

  • 14. Data: 2009-05-26 12:36:53
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    gildor wrote:

    > zapłaczecie? zaplączecie?

    Ty gildor chyba jestes z TWA i nic innego nie robisz, tylko sie
    przypierdalasz! Ty elito!
    K.14.

  • 15. Data: 2009-05-26 12:37:43
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Szymon Kozak wrote:

    > Może warto się zastanowić nad założeniem grupy pl.rec.przyjaciele?
    > A na poważnie, skreślanie kogoś/jego opinii/uwag na starcie *jest* błędem

    Na powaznie, to taka grupa juz istnieje.
    K.14.

  • 16. Data: 2009-05-26 12:39:07
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    kocyk pisze:

    > Ty gildor chyba jestes z TWA i nic innego nie robisz, tylko sie
    > przypierdalasz! Ty elito!

    ojtam. zrozumieć chciałem napis w internecie.

    --
    gildor
    9'99

  • 17. Data: 2009-05-26 12:39:49
    Od: Szymon Kozak <k...@T...com>

    On Tue, 26 May 2009 14:37:43 +0200, kocyk wrote:

    > Na powaznie, to taka grupa juz istnieje. K.14.

    s/założeniem/przeniesieniem się do

    --
    Sincerely Yours,
    Szymon 'slane' Kozak

  • 18. Data: 2009-05-26 12:42:49
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Szymon Kozak" <k...@T...com> wrote in message

    > Może warto się zastanowić nad założeniem grupy pl.rec.przyjaciele?
    > A na poważnie, skreślanie kogoś/jego opinii/uwag na starcie *jest* błędem.

    Drzewiej bywalo ze, jak piszesz, "na starcie" czlek uprzejmy przedstawial
    sie i mowil pare slow o sobie. Jesli zas zaczyna od "jestescie tacy i owacy
    i nie wyslilajcie sie by odpowiadac gdyz dyskutowal nie bede" to, sorry,
    gdzie blad w potraktowaniu go tak jak prosi? Nie rozumiem. Wytlumacz
    Szymonie Kozaku.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 19. Data: 2009-05-26 12:44:49
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jacot" <j...@m...pl> wrote in message

    > Czy juz podsumowanie caloksztaltu mamy z glowy na ten sezon?

    Nie, to dopiero poczatek. Teraz zycie toczy sie zza klawiatury.

  • 20. Data: 2009-05-26 12:48:07
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kefir pisze:

    > Drzewiej bywalo ze, jak piszesz, "na starcie" czlek uprzejmy
    > przedstawial sie i mowil pare slow o sobie.

    TY... Wlasnie sobie przypomnialem ze te 6 czy 7 lat temu sie nie
    przedstawilem. Mam teraz czy dac sobie siana ?

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!