  • 21. Data: 2022-09-14 16:15:25
    Temat: Re: Cewki SMD?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello adam13lat,

    > Odpowiedź umieściłem w wątku Pana Adama

    Nie wiem, jak inni, ale ja mam dość żebrania o informacje.

    *PLONK!* warning #1!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2022-09-14 16:30:01
    Od: adam13lat <a...@g...com>

    Dnia Wed, 14 Sep 2022 16:14:03 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Joule thief?

    > Widzę, że nie przyszedłeś tutaj po pomoc.
    Widze, że Pan wie lepiej. Zaiste fascynujące. Tylko Piotr odpowiada
    rzeczowo i podaje konkrety. A jeśli ktoś próbuje odpowiadać w stylu: "jaki
    to ja jestem mądry" - typowa maniera współczesnych wykładowców akademickich
    - to dzisiaj mało kogo już to interesuje.

    > Jeszcze jedna taka uwagą w
    > stosunku do osoby o o wiele większej wiedzy a po prostu trafisz do
    > kosza.
    Jeśli jest Pan jego adwokatem, to niech Pan ogarnie również i jego
    śmietnik.

    --
    Adam Blat

  • 23. Data: 2022-09-14 18:56:55
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    Idę sobie z moim śmietnikiem :).

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 24. Data: 2022-09-14 19:13:36
    Od: adam13lat <a...@g...com>

    Dnia Wed, 14 Sep 2022 18:56:55 +0200, Adam Górski napisał(a):

    > Idę sobie z moim śmietnikiem :).
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Adam Górski

    Skoro Roman się obraził. Paradoksalnie, ale dzięki Romanowi właśnie,
    znalazłem wszystko w firmie w której pracuje. No, prawie wszystko.
    Fajną mają księgową. Mam na myśli tą młodszą. Taka inna, taka żona.....

    Adam Blat

  • 25. Data: 2022-09-14 19:39:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    > Idę sobie z moim śmietnikiem :).

    Ja też. Nie cierpię bezczelnych gówniaków.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2022-09-14 19:41:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello adam13lat,

    > Skoro Roman się obraził. Paradoksalnie, ale dzięki Romanowi właśnie,
    > znalazłem wszystko w firmie w której pracuje. No, prawie wszystko.
    > Fajną mają księgową. Mam na myśli tą młodszą. Taka inna, taka żona.....

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2022-09-14 20:03:02
    Od: adam13lat <a...@g...com>

    Dnia Wed, 14 Sep 2022 19:41:08 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > *PLONK!*

    Roman o co Ci chodzi? Byłem ciekawy kto tak na mnie napierdziela.
    Stronę WWW "masz w budowie" więc popytałem Google'a. Zalazłem pewną firmę
    specjalizująca się w elementach indukcyjnych. Jak myślisz, jakie jest
    prawdopodobieństwo tego, że w Polsce jest kilka osób o tym samym imieniu
    i nazwisku i są specjalistami w elementach indukcyjnych? No policz sobie.
    Jeśli w Twojej firmie nie pracują dwie księgowe, przy czym ta czarnowłosa
    jest fajniejsza od blondynki, to nie było tematu i pracujesz gdzie indziej.
    Szukałem jeszcze kilku elementów i znalazłem je w tej firmie, dzięki Tobie,
    nawet jeśli to nie Ty w niej pracujesz, w co wątpię.
    Tak, że temat uważam za zamknięty. Oczywiście nie bronię Ci *PLUMKAĆ*.

    --
    Adam Blat

  • 28. Data: 2022-09-14 20:06:44
    Od: adam13lat <a...@g...com>

    Dnia Wed, 14 Sep 2022 19:39:13 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ja też. Nie cierpię bezczelnych gówniaków.
    >
    > [...]

    Rozumiem Romku, "że tez masz 13 lat i chętnie byś ze mną popisał"
    ale niestety, każdy widzi to co chce i trzeba uważać bo można się
    wpierdolić...

    Adam Blat

  • 29. Data: 2022-09-14 20:34:15
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    adam13lat napisał(a):
    > No policz sobie.
    > Jeśli w Twojej firmie nie pracują dwie księgowe

    anonimizer + .....13 lat + dukane/kluczenie = czerwona lampka

  • 30. Data: 2022-09-14 20:39:36
    Od: adam13lat <a...@g...com>

    Dnia Tue, 13 Sep 2022 22:37:16 +0200, Piotr Wyderski napisał(a):

    > Są produkowane cewki monolityczne typu N razy 1 zwój zatopiony w
    > ferrycie. Dokończenie "nawijania" następuje na płytce -- można sobie te
    > zwoje łączyć szeregowo i równolegle w granicach fantazji. Skoro ktoś to
    > robi, to ktoś to musi kupować, pomimo dość luźnych parametrów takiej
    > konstrukcji.

    Mógłbym prosić o namiary na te "wynalazki" tj. N x 1zw?

    --
    Adam Blat