  • 191. Data: 2009-04-24 21:19:56
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Po tym co wypisujesz nie dziwota, ze nie masz normalnych znajomych :)

    Ja mam zupełnie normalnych znajomych.
    Jeśli ty niezdrowo podniecasz się maszyną to znaczy że też jesteś
    normalny..... tylko trochę inaczej......

  • 192. Data: 2009-04-24 21:32:33
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Wiec jesli Kuczu nie znalazl bezpiecznikow to znaczy, ze ich tam nie ma i
    > tyle.

    no bo wiesz.... jak miliardowy naród śmiał wymyślić miejsce dla
    bezpieczników o którym rodzimy "fachowiec" nie słyszał.... toż to skandal i
    oznacza, że wszystko co chińskie jest do dupy.....

  • 193. Data: 2009-04-24 21:43:31
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Nie rozumiem jak moge widzec motocykl, jako moje drugie ja, ale to nic...

    qrczak... to poczytaj niektórych nawiedzonych - przecież dla niektórych
    motocykl jest odbiciem ich osobowości :D :D :D :D

  • 194. Data: 2009-04-24 21:48:42
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > OK. Widzialem, robilem, ogladalem, w sklepie, na targach, u znajomych.
    > Tandeta i jestem o tym przekonany w 100%.

    no tak... oglądał w sklepie więc znaczy jest guru i zna się :D
    zna ten sprzęt lepiej niz użytkownicy i serwisanci bo przecież WIDZIAŁ NA
    TARGACH
    no i najważniejsze - sprzęt jest do dupy ponieważ ON JEST O TYM PRZEKONANY

    żenada.......

  • 195. Data: 2009-04-24 22:08:13
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Mustafa wrote:

> [...]
    > TARGACH
    > no i najważniejsze - sprzęt jest do dupy ponieważ ON JEST O TYM PRZEKONANY

    Chlopie zawziety, ty misje jakas masz? Od kogo? Moze miales trudne
    dziecinstwo albo ktos cie straszliwie oszukuje? Mniejsza, jesli chcesz
    byc dyskutantem to naucz sie cytowac nie_po_chinsku i, tak przy okazji,
    skoncz pierdolic.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 196. Data: 2009-04-25 08:07:29
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kefir pisze:

> [...]
    > dziecinstwo albo ktos cie straszliwie oszukuje? Mniejsza, jesli chcesz
    > byc dyskutantem to naucz sie cytowac nie_po_chinsku i, tak przy okazji,

    Zostaw. Nie warto.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 197. Data: 2009-04-25 10:00:14
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@b...xx> napisał w wiadomości

    > a niby kto to ??
    > taki pół-tusek tylko od innych cudów ??
    > bo panie ja to jestem ja i wszystkie to powinni wiedzieć ??
    To skoro nie wiesz po co dyskutujesz i zarzucasz niewiedze?
    :) Cisnie sie na usta taki mlody a taki glupi.

    Sprawdz w archiwum grupy haslo "kuczu" wtedy bedziesz wiedzial co glupiego
    zrobiles :)

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 198. Data: 2009-04-25 10:06:39
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > no bo wiesz.... jak miliardowy naród śmiał wymyślić miejsce dla
    > bezpieczników o którym rodzimy "fachowiec" nie słyszał.... toż to skandal
    > i oznacza, że wszystko co chińskie jest do dupy.....
    1Znaczy chinski skuter jest zbiorowym wysilkiem umyslowym calego narodu
    chinskiego? Smiala teza, potrafisz ja jakos udowodnic?
    2Jesli fachowiec nie znajduje bezpiecznikow w skuterze a nie ma w takiej
    konstrukcji wielu miejsc gdzie mozna je schowac to nie swiadczy to o
    wyrafinowaniu konstrukcji ale raczej o prostocie. Zeby nie powiedziec
    siermieznosci.
    3Chinskie naczynia sa do dupy, chinska elektronika jest do dupy, chinskie
    zabawki sa do dupy, chinskie kredki sa do dupy (teraz), chinskie tekstylia
    sa do dupy...jedzenie nie jest do dupy- pod warunkiem, ze nie jest
    koreanskie albo wietnamskie.
    Tak, mam prawo przypuszczac, ze 90 % wyrobow z chin jest do dupy.
    Acha, nie uzywaj argumentu, ze wystrzelili rakiete w kosomos :)

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 199. Data: 2009-04-25 10:09:06
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

> [...]
    > TARGACH
    > no i najważniejsze - sprzęt jest do dupy ponieważ ON JEST O TYM PRZEKONANY
    Ciekawe czemu pominales slowa: _"widzialem"_, _"robilem"_, mozna rowniez
    wywnioskowac, ze _"dotykalem"_ bo inaczej nie da sie nic _zrobic_.
    Ciekawe czemu w wiekszosci serwisow _nie chca_ naprawiac chinskich skuterow?

    > żenada.......
    No wlasnie, zenada,
    Skoncz juz pieprzyc.

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 200. Data: 2009-04-25 10:09:41
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    > Ja mam zupełnie normalnych znajomych.
    > Jeśli ty niezdrowo podniecasz się maszyną to znaczy że też jesteś
    > normalny..... tylko trochę inaczej......
    To teraz wyjasnij co znaczy "niezdrowo" i skad taka mysl?

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8