  • 281. Data: 2009-05-03 18:32:26
    Temat: Re: Chińska tandeta?
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Mustafa pisze:

    > Dla mnie harley tysioncpińcet to też nie motocykl tylko urządzenie

    Pewnie glownie dlatego ze jest poza Twoim zasiegiem :)

    > A już na pewno nie jest to pojazd do poruszania się po mieście i w korkach.

    Oczywiscie wiesz bo masz albo jezdziles

    > Ale rozumiem Twoją niechęć do 125 ccm - wsiadając na swoją maszynę w końcu
    > masz coś dużego między nogami he he he, ale nie wszyscy tak muszą :)

    no ba !

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 282. Data: 2009-05-06 10:30:17
    Od: Rafal K <c...@o...pl>

    Mustafa pisze:

    > czyżbys miał wspólne geny z niejaką M.Olejnik ??
    > wciskasz komuś w usta swoje słowa, których ów ktoś w ogóle nie
    > wypowiedział......
    >
    > potrafię udowodnić, że są bezpieczniki bo widziałem tylko widocznie ktoś nie
    > potrafił ich znaleść bo być może myślał po swojemu a nie po wschodniemu

    stad ten silnie fshodni Nick ?

    znam dwuch Mustafuf (powaznie) :
    -jeden jest kompletnym idiota (wymyslil juz wiele ale ostatnio
    wydedukowal ze swinska grypa jest od jedzenia swin, i jakby ludzie nie
    jedli toby grypy nie bylo)
    -drugi jest magazynierem w warsztacie mechanicznym i twierdi ze jak
    jest "fred" ten sam to sruba jest ta sama, a to czy kolo rozrzadu bedzie
    przykrecone sruba 5.8 a nie 12.8 to nie ma znaczenia.

    nic nie poradze nic kojarzy mi sie ...
    Glon
    Krakuf [']['][']