  • 11. Data: 2022-09-07 01:34:20
    Temat: Re: Chińskie badziewie
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Jakość była kiepska nie dlatego, że Chińczyk nie umiał lepiej, tylko
    > dlatego, że teraz wszyscy wszystko wykupują jak leci. To po co miał się
    > starać? Jak trzeba, to Chińczyk dostarczy Ci jakość bardzo dobrą.

    Ja nie sądzę, że to jakaś prywatna produkcja chińczyka.
    IMO to są jakieś odpady - tyle, że zapakowane w taśmę.

    Albo - druga opcja jest taka, że faktycznie mają jakiś specyficzny
    timing czy coś. Ale nigdy się z takim problemem nie spotkałem. A już
    zamontowałem tych pamięci setki.

    Nadruki na obudowach są identyczne z "dobrymi" ( pod mikroskopem nawet
    analizując druk ). No ale to może da się zrobić prosto, nie wiem.
    No i w ogóle - nic nie sugeruje, że będą jakieś problemy.
    Przy pierwszych 2 szt. myślałem, że coś spaprałem. No ale jak się
    okazało, że na 20 szt. kolejnych kilka leży to stwierdziłem, że chyba
    coś jest nie halo i postanowiłem resztę już wyjebać bez sprawdzania...