  • 1. Data: 2022-09-05 14:36:02
    Temat: Przyrząd do naprawy
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Przyjaciel mnie poprosił o naprawę przyrządu warsztatowego.
    Jest to stary miernik podciśnienia z graficznym wyświetlaczem mono:
    https://store.x-log.de/wp-content/uploads/2020/05/Ma
    nual-synX-profi-en.pdf

    Po podaniu napięcia przez micro-USB lub z ogniw R6 zaświeca się
    podświetlenie i pulsuje: słabiej-mocniej. Nic więcej.

    Ja już od wielu lat raczej nie naprawiam.
    Może ktoś by zobaczył i ewentualnie naprawił?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2022-09-05 20:31:35
    Temat: Re: Przyrząd do naprawy
    Od: dolczak <u...@w...pl>

    W dniu 2022-09-05 o 14:36, Adam pisze:
> [...]
    > podświetlenie i pulsuje: słabiej-mocniej. Nic więcej.
    >
    > Ja już od wielu lat raczej nie naprawiam.
    > Może ktoś by zobaczył i ewentualnie naprawił?

    tam prawdopodobnie nie ma co naprawiać, pewnie procesor padł...

  • 3. Data: 2022-09-05 23:52:01
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Sep 2022 20:31:35 +0200, dolczak napisał(a):

    nual-synX-profi-en.pdf

    > tam prawdopodobnie nie ma co naprawiać, pewnie procesor padł...

    Lata temu miałem coś podobnego. Bodajże generator sydnałów.
    Elektrolit nieco wysechł i przetwornica nie startowała.
    Też podświetlenie pulsowało i urządzenie nie starowało. Po wymianie
    elektrolitu działało prawidłowo.

    W monitorach LCD bywało podobnie, ale tam były osobne sekcje do zasilania
    świetlówek. Bez świetlówek można było dojrzeć obraz.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam