  • 1. Data: 2022-09-05 22:26:35
    Temat: Ku przestrodze
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    Niedawno był tutaj wątek dot. dostawców z HK co to mają wszystko.
    Pisałem w tym wątku, że śmierdzi to jak diabeł siarką.
    Na przykład:

    https://www.i-components.com/

    Z ciekawości zadałem pytanie o XC6SLX45-3FGG484C, które w czasach
    dostępności były do kupienia za 110-120$. Nie podałem ceny jaka mnie
    interesuje, zapytałem o 10 sztuk. Odpowiedź prawie natychmiastowa:

    Thanks for your inquiry. Please advise your target price. We will try to meet your
    target price.
    I am looking forward to your respond. Thanks in advance.

    Best Regards,
    Rio Zhang

    Tel: 00 852-3050 1954
    Fax: 00 852-3050 1974
    Email: R...@i...com
    Address: 7/F Spa Center, No.53-55 Lockhart Road, Wanchai, Hong Kong
    Website: www.i-components.com

    A teraz poczytajcie sobie opinie na ten temat:

    https://www.trustpilot.com/review/i-components.com

  • 2. Data: 2022-09-06 09:24:13
    Temat: Re: Ku przestrodze
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 5 września 2022 o 22:26:36 UTC+2 Stachu Chebel napisał(a):
> [...]
    > Website: www.i-components.com
    >
    > A teraz poczytajcie sobie opinie na ten temat:

    Kolega na początku sierpnia z USA zamówil ATmegi4809 w DIL - aż 3.
    Do dziś nie ma.
    Sample z TE connectivity miałem w łapie w mniej niż tydzień, łącznie z cłem (oni
    zapłacili), a szły z jakiegoś Dzikiego Zachodu (podgląd w DHL).

  • 3. Data: 2022-09-07 23:55:21
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Sample z TE connectivity miałem w łapie w mniej niż tydzień, łącznie z cłem (oni
    zapłacili), a szły z jakiegoś Dzikiego Zachodu (podgląd w DHL).

    Dziś dostałem zamówienie z Mousera - z Mansfield w Texasie. Cło też oni
    płacą i VAT. Kilka dni szło. Można ? Można. I u nich zawsze kupię chętnie.

    Natomiast przestrzegam ponownie przed chujami z Reichelt.de
    Kasę oddali po miesiącu czekania, żadnego "przepraszam" ani be ani me.