    From: RD <r...@g...com1>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Chrysler Voyager (i podobne) - opinie
    Date: Sun, 12 Aug 2012 17:40:34 +0200

    Witajcie,

    Pomyślałem o zakupie tego auta jako drugiego w rodzinie - na wyjazdy
    rodzinne, czasami przewożenie ładunków. Rocznik raczej w okolicach 2004
    - z uwagi na cenę tego modelu (2004 rok, ok. 200tys. przebieg, silnik
    zwykle CRD 2.5 litra na olej napędowy). Co myślicie o aucie typu
    Chrysler Voyager? A może coś innego, podobnego?

    Nie chciałbym pakować w to auto pieniędzy, ponieważ nie będzie ani
    jedyne, ani podstawowe. Szukam bezpieczeństwa, przestronności,
    niezawodności i wygody. Łudzę się? ;)
    Z racji gabarytów, mogłoby także posłużyć mi jako codzienne wozidło
    (potrzebuję trochę miejsca na ładunek), ale nie wiem, czy eksploatacja
    nie będzie za droga (??).

    Pozdr,
    Rafał