  • 1. Data: 2012-08-12 17:40:34
    Temat: Chrysler Voyager (i podobne) - opinie
    Od: RD <r...@g...com1>

    Witajcie,

    Pomyślałem o zakupie tego auta jako drugiego w rodzinie - na wyjazdy
    rodzinne, czasami przewożenie ładunków. Rocznik raczej w okolicach 2004
    - z uwagi na cenę tego modelu (2004 rok, ok. 200tys. przebieg, silnik
    zwykle CRD 2.5 litra na olej napędowy). Co myślicie o aucie typu
    Chrysler Voyager? A może coś innego, podobnego?

    Nie chciałbym pakować w to auto pieniędzy, ponieważ nie będzie ani
    jedyne, ani podstawowe. Szukam bezpieczeństwa, przestronności,
    niezawodności i wygody. Łudzę się? ;)
    Z racji gabarytów, mogłoby także posłużyć mi jako codzienne wozidło
    (potrzebuję trochę miejsca na ładunek), ale nie wiem, czy eksploatacja
    nie będzie za droga (??).

    Pozdr,
    Rafał

  • 2. Data: 2012-08-12 18:45:51
    Temat: Re: Chrysler Voyager (i podobne) - opinie
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin RD

    > Szukam bezpieczeństwa

    http://www.euroncap.com/tests/chrysler_voyager_1999/
    56.aspx
    http://www.euroncap.com/tests/chrysler_voyager_2007/
    277.aspx

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2012-08-12 19:13:55
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    > http://www.euroncap.com/tests/chrysler_voyager_1999/
    56.aspx
    > http://www.euroncap.com/tests/chrysler_voyager_2007/
    277.aspx

    Producenci też są sprytni i już robią samochody pod testy co sprawia, ze
    zdobycie 5 gwiazdek nie oznacza bespieczeństwa a jedynie, ze dany samochód
    spełnia te kryteria, które w danym teście przyjęto. Rożne wyniki w stanach,
    Japonii i Europie też o czyms swiadczą. Moim zdamien nie jest to żaden
    wyznacznik.

  • 4. Data: 2012-08-12 19:37:05
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Marek P.

    > Producenci te? s? sprytni i ju? robi? samochody pod testy co sprawia, ze
    > zdobycie 5 gwiazdek nie oznacza bespieczenstwa a jedynie, ze dany
    > samochód spe?nia te kryteria, które w danym te?cie przyjeto. Ro?ne
    > wyniki w stanach, Japonii i Europie te? o czyms swiadcz?. Moim zdamien
    > nie jest to ?aden wyznacznik.

    Tak, oczywiście, a najbezpieczniejszy jest Ford Granada. Naprawdę
    wierzysz w te bzdurne teorie spiskowe? No to patrz:

    http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2012-08-12 21:11:20
    Od: "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl>

    Użytkownik "t?" <t??_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości
    > begin Marek P.

    > Tak, oczywiście, a najbezpieczniejszy jest Ford Granada. Naprawdę
    > wierzysz w te bzdurne teorie spiskowe? No to patrz:

    Nie wierzę.

    A jak odniesiesz się do różnych wyników testów w zalezności gdzie, kto i
    wegług jakich kryteriów go robi?
    Czyje gwiazdki sa lepsze? Czyj test jest bardziej miarodajny?

    > http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

    I co to ma do Voyagera?

  • 6. Data: 2012-08-12 21:28:25
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Marek P.

    > A jak odniesiesz sie do ró?nych wyników testów w zalezno?ci gdzie, kto i
    > weg?ug jakich kryteriów go robi?
    > Czyje gwiazdki sa lepsze? Czyj test jest bardziej miarodajny?

    Najlepiej kupić takie auto, które w żadnym nie wypada ŹLE. Poza tym
    przywalenie w ścianę to nie jest zbyt wysublimowany test, a na fotkach
    widać, że w tym Chryslerze składa się kabina, więc nazywanie go
    bezpiecznym autem jest sporym nadużyciem.

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2012-08-12 21:44:02
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-08-12 19:37, t? wrote:
    > Tak, oczywiście, a najbezpieczniejszy jest Ford Granada. Naprawdę
    > wierzysz w te bzdurne teorie spiskowe? No to patrz:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

    Po co patrzeć na film, w którym testują samochody, gdzie tak przypadkiem
    wewnątrz nie ma silnika? Przed kolizją wyjmujesz go u siebie?
    Filmik chwytliwy, ale zupełnie bezsensowny do jakiegokolwiek porównania.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 8. Data: 2012-08-12 22:58:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-08-2012 21:44, dominik pisze:
    > Po co patrzeć na film, w którym testują samochody, gdzie tak przypadkiem
    > wewnątrz nie ma silnika? Przed kolizją wyjmujesz go u siebie?
    > Filmik chwytliwy, ale zupełnie bezsensowny do jakiegokolwiek porównania.

    A co, wyjąłeś mu silnik?

    --
    Pozdr.

  • 9. Data: 2012-08-13 01:14:06
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-08-12 17:40, RD pisze:
> [...]
    > Z racji gabarytów, mogłoby także posłużyć mi jako codzienne wozidło
    > (potrzebuję trochę miejsca na ładunek), ale nie wiem, czy eksploatacja

    Awaryjny silnik, problemy z blacharką. Właśnie szwagierka sprzedała
    takiego bo zaczynał się sypać (auto kupione w salonie PL więc nie
    ściągany bezwypadek z USA) poza tym wygodny, pakowny a spalania nie
    pamiętam.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 10. Data: 2012-08-13 12:46:59
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Chris, Mon, 13 Aug 2012 01:14:06 +0200, pl.misc.samochody:

    > Awaryjny silnik, problemy z blacharką.

    A jak kupujesz z automatem, to trzeba się liczyć, z masakrycznymi kosztami
    obsługi skrzyni i sprzęgła... Znajomy kupił używkę, pojechał do serwisu i
    na początek zaśpiewali mu 5k PLN za wymianę płynów ustrojowych skrzyni i
    sprzęgła.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.