  • 31. Data: 2020-11-07 22:38:42
    Temat: Re: Cierpienia młodego wynalazcy w realiach PRL
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 14 Oct 2020 09:00:43 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale co z inz Buczkiem dalej ?
    > Zrobil doktorat, nie zrobil, zostal profesorem, wyemigrowal i
    > zatrudnil sie w John Deere, czy kupil kawalek pola i zaczal hodowac
    > swinie ?

    Nie udało mi się znaleźć niczego konkretnego. Jedyne co znalazłem to
    wycinki z gazet z okresu mniej więcej tej kroniki, które generelnie
    opisywały to samo co było w kronice.
    W późniejszych okresach można odnaleźć info o istniejącym pod koniec
    lat 80 zakładzie ślusarskim nijakiego Buczka w Zielonej Górze ale czy
    to ten sam Buczek to trudno stwierdzić.

    --
    Marek