  • 121. Data: 2021-06-02 10:55:14
    Temat: Re: Co myślicie o DC
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Wiem że złapani za jaja będziecie się woli jak piskorze, przynajmniej
    > niektórzy. Nie zmienia to faktu że prowadzicie dyskusje w stylu ile
    > diabłów zmieści się na czubku szpilki.

    I z tej dyskusji mogą wyjść ciekawe wnioski, które poszerzą wiedzę. Wiem,
    że nie jesteś tym zainteresowany -- i nie musisz być.

    --
    Obok drzewa stoi słoń. Na wysokiej gałęzi siedzą sobie dwie mrówki i
    nabijają się ze słonia:

  • 122. Data: 2021-06-02 10:59:41
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:

    > Jałowo się produkujecie.

    Z własnej woli i we własnym wolnym czasie.

    > Twórca tematu pojawił się na ponad sto wpisów z pięć razy i napisał
    > kilka zdań. A teraz oddziera kupony i ma zabawę z frajerów.

    Nie mierz innych swoją miarą, nie każdy ma naturę trolla.

    > Przyszło wam coś kiedyś z tego zastanawiania się? Odpowiem. Nigdy i nic.

    I tu dochodzimy do tego, o czym pisałem. Jedni myślą, bo lubią. Ty
    widocznie myślisz tylko, gdy musisz.

    --
    Do okulisty przychodzi pacjent:
    - Proszę przeczytać litery z tablicy - mówi lekarz.

  • 123. Data: 2021-06-02 13:55:21
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    > Przyszło wam coś kiedyś z tego zastanawiania się?

    Czyli Ty tu piszesz bez zastanowienia? No, w sumie to można się było
    domyślić...

    --
    SW3

  • 124. Data: 2021-06-02 14:19:07
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Twórca tematu pojawił się na ponad sto wpisów z pięć razy i napisał kilka zdań.

    Jeszcze się zastanowiłem (tak lubię się zastanawiać) i nie wiem skąd
    założenie, że twórca tematu powinien się jakoś często wypowiadać w
    utworzonym przez siebie wątku (takie przynajmniej założenie wyłania się
    z Twojej wypowiedzi).
    Skoro zapytał to raczej czeka na odpowiedzi a nie będzie usiłował
    dyskutować o czymś czego nie wie (jakby wiedział to by nie pytał).

    Jak szukasz wątku w którym jego twórca bierze ciągle aktywny udział to
    przejrzyj "Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność".
    Po przejrzeniu zastanów się czy taki udział jest rzeczywiście
    wskazany/oczekiwany/coś wnoszący.
    P.G.

  • 125. Data: 2021-06-02 15:09:34
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    [...]

    > A i tak talmudysci dyskutują niczym zakonnicy w średniowieczu o ilości diabłów
    mogących zmieścić się na końcu szpilki albo ilości ziaren piasku niezbędnej do
    ukręcenia bicza.

    Chyba po 20 latach odkryłeś w końcu do czego służą grupy dyskusyjne :)

    Na dodatek udało ci się odkryć "flejma" :)

    Jak dożyjesz, to odkryjesz jeszcze kilka ciekawych rzeczy, do których
    zostały powołane grupy dyskusyjne :) a wystarczyło kiedyś przeczytać FAQ
    ze zrozumieniem :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>