  • 1. Data: 2021-05-21 21:12:53
    Temat: Mostek LCR 703 APPA vs Mostek LCR700 SANWA
    Od: pytający <r...@p...fm>

    Witam,
    ponieważ przymierzam się do zakupu mostka i nie mogę się zdecydować, który wybrać.
    Czy ktoś używa z w.w. mostków i zechce się podzielić opinią?

    pytający

  • 2. Data: 2021-05-22 00:58:47
    Temat: Re: Mostek LCR 703 APPA vs Mostek LCR700 SANWA
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    pytający napisał(a):
    > Witam,
    > ponieważ przymierzam się do zakupu mostka i nie mogę się zdecydować, który wybrać.
    > Czy ktoś używa z w.w. mostków i zechce się podzielić opinią?
    >
    > pytający

    Dziś z tej półki cenowej brał bym Hanteka1833C.

  • 3. Data: 2021-05-22 12:14:08
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 21.05.2021 o 21:12, pytający pisze:
    > Witam,
    > ponieważ przymierzam się do zakupu mostka i nie mogę się zdecydować, który wybrać.
    > Czy ktoś używa z w.w. mostków i zechce się podzielić opinią?

    Mam 703. Nie mam zastrzeżeń. Jedynym problemem był uszkodzony dysk CD z
    programem do komunikacji z PC dołączony do mostka. Nie udało mi się go
    odczytać, nie udało mi się znaleźć tego softu w Internecie. Może ktoś ma?

    P.P.

  • 4. Data: 2021-05-24 11:49:16
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-05-21 o 21:12, pytający pisze:
    > Witam,
    > ponieważ przymierzam się do zakupu mostka i nie mogę się zdecydować, który wybrać.
    > Czy ktoś używa z w.w. mostków i zechce się podzielić opinią?
    >
    > pytający

    Miałem jakiś mostek zrobiony w konwencji multimetrów - z obrotowym
    przełącznikiem zakresów. Po kilkunastu latach były z tym przełacznikiem
    wieczyste problemy. Wtedy (jakieś 4 lata temu) kupiłem LCR 703 APPA.
    Nie mam zastrzeżeń.
    P.G.

  • 5. Data: 2021-05-24 12:05:06
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Mam 703. Nie mam zastrzeżeń. Jedynym problemem był uszkodzony dysk CD z
    > programem do komunikacji z PC dołączony do mostka. Nie udało mi się go
    > odczytać, nie udało mi się znaleźć tego softu w Internecie. Może ktoś ma?

    Właśnie zajrzałem do pudełka i faktycznie jest tam jakieś CD.

    Wstawiłem ten nigdy nie używany CD do nigdy nie używanego drive'u DVD i
    się odczytał.

    Zaraz wyślę na Twój adres zipa.
    Jakbyś nie dostał to daj znać, bo moje doświadczenie jest takie, że
    czasem (może raczej 'na niektórych trasach') zpiy zawierające w sobie
    exe są przez pocztę wycinane, a czasem nie.
    P.G.

  • 6. Data: 2021-05-24 12:20:13
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-05-24 o 12:05, Piotr Gałka pisze:

    > Zaraz wyślę na Twój adres zipa.

    Wysłałem zipa to dostałem z powrotem, że mail został odrzucony bo
    potencjalnie niebezpieczny.

    Zmieniłem zip na aaa to nawet wysłać nie chciał i coś mi o malware napisało.
    P.G.

  • 7. Data: 2021-05-24 12:46:46
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-05-24 o 12:20, Piotr Gałka pisze:

    > Wysłałem zipa to dostałem z powrotem, że mail został odrzucony bo
    > potencjalnie niebezpieczny.
    >
    > Zmieniłem zip na aaa to nawet wysłać nie chciał i coś mi o malware
    > napisało.

    Po 5 próbach się poddaję.
    Ostatnia - zrobiłem zaszyfrowanego 7z w którym zaznaczyłem też flagę, że
    ma szyfrować również nazwy plików.
    Zmieniłem rozszerzenie 7z na aaa.

    Nie powinien się kapnąć, że tam w środku są jakieś exe czy dll.
    Może hasło (1234) za proste i złamał :)

    Ciągle dostaję, że zostało odrzucone bo zawartość potencjalnie
    niebezpieczna.

    Jak między sobą (w firmie) przesyłamy pliki exe, czy zipy zawierające
    exe to nie zauważyłem nigdy problemów.

    P.G.

  • 8. Data: 2021-05-24 12:53:46
    Od: Zbych <z...@s...com>

    Wrzuć przez https://wetransfer.com/

  • 9. Data: 2021-05-24 15:19:12
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-05-24 o 12:53, Zbych pisze:

    > Wrzuć przez https://wetransfer.com/

    Poszło normalnie na inny mail i nie dostałem zwrotnie żadnej informacji
    więc chyba skutecznie.
    P.G.

  • 10. Data: 2021-05-24 16:01:12
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 24.05.2021 o 15:19, Piotr Gałka pisze:

    > Poszło normalnie na inny mail i nie dostałem zwrotnie żadnej informacji
    > więc chyba skutecznie.
    > P.G.

    Skutecznie. Dziękuję!!!

    P.P.