  • 1. Data: 2004-10-02 04:07:37
    Temat: Coś o pewnym dostawcy Internetu...
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dosyć ciekawa rozmowa wywiązała się między mną a adminem sieci która
    bierze łacze od pewnego dostawcy Internetu zwanego potocznie tak jak
    moja xyfka :P

    Na moje zapytanie dlaczego nie nowy Polpak który jest tańszy padały
    różne ciekawe odpowiedzi a to to a to śmo, że polpak ma gorszą
    zagramanice (bzdura powielana od lat pochodząca z czasów kiedy cały
    TPNet wisiał na TeleGlobe do USA).

    Kiedy argumenty już się skończyły wyszła naga prawda - TPSA nie
    funduje bankiecików dla klientów gdzie jest żarcie i wino za free (a
    jedyne co oferuje to łacze o podobnej przepustowości za tańsze
    pieniądze).

    --
    futszaK
    598339018 887233199

  • 2. Data: 2004-10-02 05:26:11
    Temat: Re: Coś o pewnym dostawcy Internetu...
    Od: "567.07.07" <n...@s...com>

    futszaK napisał(a):

    [...]

    Taa, mi to przypomina spotkanie z G. Crowley`em
    w Krakowie. Charakterystyka i argumentacja Klientów
    b. podobna.

    R,
    --

    Ęmail: http://%77%77%77%2E%74%69%6E%79%2E%70%6C/ctw
    MyGG: 567.07.07

  • 3. Data: 2004-10-02 07:35:24
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
> [...]
    > funduje bankiecików dla klientów gdzie jest żarcie i wino za free (a
    > jedyne co oferuje to łacze o podobnej przepustowości za tańsze
    Za roznice w cenie niech sobie kupi wino i chleb.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 4. Data: 2004-10-02 08:54:03
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 2 Oct 2004 09:35:24 +0200, użyszkodnik Jakub Żukowski
    <j...@N...gmail.com> napisał:

    >Za roznice w cenie niech sobie kupi wino i chleb.

    za zaoszczędzone pieniądze obżarstwo i opijstwo można organizować raz
    w miesiącu a nie dwa razy do roku....

  • 5. Data: 2004-10-02 09:04:15
    Od: "Vik" <v...@p...onet.pl>

> [...]
    > funduje bankiecików dla klientów gdzie jest żarcie i wino za free (a
    > jedyne co oferuje to łacze o podobnej przepustowości za tańsze

    jest wiele innych spraw wazniejszych jak cena, jak bys mial na glowie
    zarzadznaie jakas wieksza siecia i koniecznosc zalatwianiem cokolwiek z tpsa
    czy np z futuro to roznice zauwazyl bys odrazu
    do tego dochodza reakacje na awarie,rekalamacje, ich glupi cir za kosmiczna
    kase, nowy polpak nie ma wielu opcji np BGP a ewentu alny load balancing
    jest jakis szczatkowy, jest wiele takich dodatkow
    ktore powoduja ze roznic w cenia praktycznie nie widac, to tak jak bys kupil
    wypasione auto z 5 letnim servisem za free z klima i wszelimi bajerami za 50
    tys, a sasiad z boku mowil ale frajer ja kupilem takie same auto bo przeciez
    kolor sie zgadza za 30tys ale ze ma tylko z wazniejszych opcji jedna
    poduszke to szczegol.

    Pzdr
    Viking

  • 6. Data: 2004-10-02 09:26:37
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com> wrote:
    > Witam,
    > Za roznice w cenie niech sobie kupi wino i chleb.

    Właściciel to mogł by sobie kupić, ale dysponent cudzym to musi dożerać po
    bokach.

    miab

  • 7. Data: 2004-10-02 09:39:00
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > funduje bankiecików dla klientów gdzie jest żarcie i wino za free (a
    > jedyne co oferuje to łacze o podobnej przepustowości za tańsze

    Bo to nie ta skala biznesu.
    Poszukaj informacji o warunkach pewnych przetargów publicznych w Polsce, a
    zobaczysz jak to wygląda, gdy w grę wchodzą naprawdę grube pieniądze.

    --
    Z#

  • 8. Data: 2004-10-02 09:41:51
    Od: Rafal Dziedzic <d...@k...pl>

    futszaK wrote:

> [...]
    > funduje bankiecików dla klientów gdzie jest żarcie i wino za free (a
    > jedyne co oferuje to łacze o podobnej przepustowości za tańsze

    Nie no bez jaj... po jednym piwie zaledwie :))))zarcia zadnego nie
    widzialem... :)))

    Jesli nie potrzebujesz BGP i duzych przepustowosci to nowy polpak jest w sam
    raz... LB na polpaku chodzi bardzo ladnie. A pozniej jest ATM....

    Dla polpaka wazne jest gdzie jestes wpiety... jesli w szafie w ktorej lubia
    codziennie grzebac panowie "technicy" to masz gwarantowana przynajmniej raz
    na tydzien awarie... ja swego czasu wlasnie z tego powodu podziekowalem
    polpakowi.... niestety mialem 6 dwojek i awarie byly nie do zniesienia. Mam
    nadzieje ze przy ATM tego nie bedzie. :)

    Bardzo polecam GTS (byle nie Aperto), przynajmniej tu na poludniu obsluga
    jest wprost rewelacyjna, czego w zaden sposob nie mozna powiedziec o
    siersciuchach... ale juz niedlugo. :)

    Pozdrawiam
    Rafla

  • 9. Data: 2004-10-02 09:53:57
    Od: Rafal Dziedzic <d...@k...pl>

    Vik wrote:

    > jest wiele innych spraw wazniejszych jak cena, jak bys mial na glowie
    > zarzadznaie jakas wieksza siecia i koniecznosc zalatwianiem cokolwiek z
    > tpsa czy np z futuro to roznice zauwazyl bys odrazu

    O tak... zwlaszcza jak podpiszesz z siersciuchami lojalke to naprawde
    wszystko z nimi zalatwisz... :)

    Pozdrawiam
    Rafla

  • 10. Data: 2004-10-02 12:52:15
    Od: "Vik" <v...@p...onet.pl>

    > O tak... zwlaszcza jak podpiszesz z siersciuchami lojalke to naprawde
    > wszystko z nimi zalatwisz... :)

    powiedz jaka firma nie zazada lojalki jak dla klienta wywala kilkadziesiat
    tysiecy PLN
    GTS tez tam rok lojalki wrzucil

    Pzdr
    Vik