  • 41. Data: 2004-10-04 12:21:12
    Temat: Re: Coś o pewnym dostawcy Internetu...
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Denken wrote:
    > RusH wrote:

    > Moge tylko Ci powiedziec ze zle szukasz. ;) Chyba kazdy ISP sprzeda Ci
    > reszte taniej, ba samo TP sprzeda Ci taniej swoje lacza gdy nie
    > bedziesz bral ruchu do ich AS'a....

    Właśnie, ja niedawno rzuciłem tekst na grupie (miało być dla jaj) "Czy tp
    sprzeda mi dostęp do internetu bez dostępu do tpnet" - a rzeczywiście tak
    można o czym nie wiedziałem. Konkretnie to usługi "tptransit.pl" i
    "tptransit.world". Inni operatorzy też chyba mają podobnie zróżnicowaną
    ofertę?
    --
    Pozdrawiam, Szymon
    (popraw adres email)

  • 42. Data: 2004-10-07 22:28:36
    Od: "Yacho" <y...@1...net>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości

    > Rozejrzyj się - np. POZMAN. 10 Mbps z BGP = 3400 zł = 340 zł/Mbps. Bez
    > begiepa wychodzi jeszcze taniej, oraz trudno założyć, że nie ma łączności
    > TePeNietem - naokoło, ale działa jako-tako ostatnio (to podobno jakaś
    > awaria).

    Znajdziesz mi taka oferte w Gdańsku a Cię ozłocę.... lojalke moge i na 2
    latka podpisac :P
    niezla alternatywa dla DSL :PPPPPPP a tpnet na około do moich celow styka...
    ;)

    --
    Yacho

  • 43. Data: 2004-10-08 06:41:10
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Yacho wrote:

> [...]
    > latka podpisac :P
    > niezla alternatywa dla DSL :PPPPPPP a tpnet na około do moich celow styka...

    dokladnie :P ale ja ljalki bym zadnej nie podpisywal ;P

    --
    VoMi7

  • 44. Data: 2004-10-08 11:16:09
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Yacho wrote:

    > Znajdziesz mi taka oferte w Gdańsku a Cię ozłocę.... lojalke moge i na 2
    > latka podpisac :P

    Zapytaj w TASK, cenników się co prawda nie doszukalem, ale nie sądzę, aby
    ceny mieli jakoś kosmicznie odbiegające od POZMAN-a. Potem przyślij kratę
    browaru. Adres w stopce :>

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 45. Data: 2004-10-09 13:52:14
    Od: "Wojtek K." <w...@w...pl>

> [...]
    > ceny mieli jakoś kosmicznie odbiegające od POZMAN-a. Potem przyślij kratę

    Czy w Warszawie są podobne możliwości np. warman czy inna instytucja?
    Ceny o których piszesz są naprawdę miłe dla ucha, a bez tepsy przeżyje.

    --
    Wojtek

  • 46. Data: 2004-10-09 18:10:00
    Od: "riemann" <t...@t...pl>

    Użytkownik "Wojtek K." <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał
    >
    > Czy w Warszawie są podobne możliwości np. warman czy inna instytucja?

    Masz internet z wyciętym google? :D
    http://noc.pionier.gov.pl/jednostki.html

    > Ceny o których piszesz są naprawdę miłe dla ucha, a bez tepsy przeżyje.

    Nie wydaje Ci się, że cena to nie wszystko?

  • 47. Data: 2004-10-17 19:58:27
    Od: "Yacho" <y...@1...net>

    > Zapytaj w TASK, cenników się co prawda nie doszukalem, ale nie sądzę, aby
    > ceny mieli jakoś kosmicznie odbiegające od POZMAN-a. Potem przyślij kratę
    > browaru. Adres w stopce :>

    task ma klientow takich jak ja (2 mbps) gleboko w ..... rzyci :)

    --
    Yacho

  • 48. Data: 2004-10-18 18:34:17
    Od: "OraSoft" <o...@o...net.pl>

    Użytkownik "Rafal Dziedzic" <d...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > widzialem... :)))
    >
    > Jesli nie potrzebujesz BGP i duzych przepustowosci to nowy polpak jest w
    sam
    > raz... LB na polpaku chodzi bardzo ladnie. A pozniej jest ATM....
    >
    > Dla polpaka wazne jest gdzie jestes wpiety... jesli w szafie w ktorej
    lubia
    > codziennie grzebac panowie "technicy" to masz gwarantowana przynajmniej
    raz
    > na tydzien awarie... ja swego czasu wlasnie z tego powodu podziekowalem
    > polpakowi.... niestety mialem 6 dwojek i awarie byly nie do zniesienia.
    Mam
    > nadzieje ze przy ATM tego nie bedzie. :)

    Jak połączyłeś te 6 dwójek ? Jedna rurka czy do każdej rurki usługi ?

    > Bardzo polecam GTS (byle nie Aperto), przynajmniej tu na poludniu obsluga
    > jest wprost rewelacyjna, czego w zaden sposob nie mozna powiedziec o
    > siersciuchach... ale juz niedlugo. :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafla

    ArtLion