  • 11. Data: 2023-06-06 19:02:07
    Temat: Re: Czy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 6.06.2023 o 18:08, J.F pisze:

    > Zapisane dziwacznie, i pewnie nieprawdziwe.
    Przecież ten 'a a' to troll, nie wiem po co to karmicie.
    Na budowlanej też opowiada takie głodne kawałki.

    --
    Janusz

  • 12. Data: 2023-06-06 19:15:05
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 6 cze 2023 o 18:08, J.F pisze:

    > Szczególnie że co - dopiero po tych 15 ujawni sie USB?
    Może via WiFi nie więcej niż 15.
    (może bez tych 15 też mogłoby via USB,
    lecz via WiFi nie uciągnie więcej niż 15)

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'

  • 13. Data: 2023-06-06 19:43:12
    Od: Czarek <c...@w...onet.pl>

    W dniu 5.06.2023 o 21:13, a a pisze:
> [...]
    > z jedynym gniazdem do ładowania aku.
    >
    > Byłem przekonany, że mogę ich użyc jako modemu LTE na USB.
    >
    > Niestety, gdy podłaczam do peceta kablem micro usb
    > to nic nie jest wykrywane.
    >
    > Router się jedynie laduje, jest aktywne menu.
    >
    > Czy jest opcja wymiany softu, aby te routery zadziałały jako modemy usb LTE ?
    >
    > Nie lubię wifi i nie jest mi potrzebne.
    >
    > Może komuś się udało, bo w opcjach menu nie znalazłem opcji zmiany funkcji na modem
    usb LTE.

    > Poszukam w internecie (producent Huawei) ale nie wiem jak nazwać:

    ZTE MF910 działa mi aktualnie w domu przez USB na Mincie. W robocie taki
    sam modem działa na windowsie.

    --
    Cezary Grądys<c...@w...onet.pl

  • 14. Data: 2023-06-06 19:50:07
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 6 June 2023 at 19:02:09 UTC+2, Janusz wrote:

    wypierdzielaj trollu z mojego wątku

  • 15. Data: 2023-06-06 20:06:03
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Co masz w dmesgu?

    Może kabelek ma 2 żyłowy :)...bo nieoryginalny. Często tak widziałem :)

    Inna sprawa, to brak zainstalowanych sterowników daje taki objaw albo
    obie kwestie naraz, znaczy zły kabelek i sterowniki.

    Przypuszczam jednak kabelek :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 16. Data: 2023-06-06 21:11:51
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    a a <m...@g...com> napisał(a):
    > Dlatego napisałem do Hujaweja, aby zaoferować upgrade softu, wspierający
    > funkcję usb modem w standardzie.

    Przecież ten tekst ze strony Orange dotyczy Alcatela a nie Huawei.
    Konkretnie to jest Alcatel Airbox 2 LTE (4G) Y858V-2ARGPL3. Myślisz, że Twój
    Huawei ma funkcję modemu USB, ale zablokowaną, bo jakiś gość z Orange
    przepisał jakąś bzdurę z opisu dystrybutora? Zauważ, że Orange nigdzie nie
    pisze jak ten jego router wykorzystać przez USB. Nie ma też sterowników.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 17. Data: 2023-06-06 22:31:18
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Jun 2023 19:43:12 +0200, Czarek napisał(a):

    > ZTE MF910 działa mi aktualnie w domu przez USB na Mincie. W robocie taki
    > sam modem działa na windowsie.

    Do tego można dodać np:
    - D-Link 4G LTE USB Adapter Kod dostawcy: DWM-222 Kod EAN: 790069423789
    - M-LIFE MODEM USB 4G LTE GSM Kod dostawcy: ML0700 Kod EAN: 5901436823650
    - Netgear Modem 4G LTE LM1200 Cat4 Kod dostawcy: LM1200-100EUS Kod EAN:
    606449152159

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 18. Data: 2023-06-06 22:42:47
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Może kabelek ma 2 żyłowy :)...bo nieoryginalny. Często tak widziałem :)

    To by w dmesgu (nic nie) było.

    > Inna sprawa, to brak zainstalowanych sterowników

    To by w dmesgu było.

    --
    Idzie zajączek lasem, patrzy a na dróżce leży podkowa. Podnosi ja,
    odwraca na druga stronę, a tam... koń!

  • 19. Data: 2023-06-07 00:57:49
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > To by w dmesgu (nic nie) było.

    > To by w dmesgu było.

    On nie wie co to dmesg :]

    Prędzej Win+R i devmgmt.msc

    W sumie prościej dźwięk włączyć, wtedy Windows ładnie bluzga dźwiękiem i
    nie trzeba patrzeć. Jak nie bluzga, to znaczy że USB niczego nie wykrywa :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 20. Data: 2023-06-07 01:46:10
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 7 June 2023 at 00:58:23 UTC+2, LordBluzg(R)?? wrote:

> [...]
    > nie trzeba patrzeć. Jak nie bluzga, to znaczy że USB niczego nie wykrywa :)

    Wszystko cacy, ale albo te miliony Mobilnych Routerów WiFi 4G LTE mają europejską
    homologację i zgodnie z Interoperability Act, oferują funkcję modemu USB w
    standardzie i z menu i zgodnie z instrukcją,
    albo nie oferują, czyli utraciły homologację, bo jej nigdy nie miały i podlegają
    utylizacji i wycofaniu z obrotu handlowego.

    Dodatkowo ten wymóg homologacyjny wynika z mocy prawa, gdyż 1 użytkownik na 1000
    wykazuje alergię na mikrofale generowane przez WiFi ( Microwaves Hypersensitivity
    Syndrome)
    a podłączenie Mobilnego Routera Wifi LTE 4G do komputera, w funkcji modemu USB,
    wyłącza ekspozycję na mikrofale generowane przez WiFi, a dodatkowo urządzenie
    telekomunikacyjne LTE 4G może zostać odsunięte od użytkownika, na dlugość kabla USB,
    czyli chroni użytkownika przed rakiem mikrofalowym.

    Jeden ze znajomych ma raka na nosie i urósł mu na końcu nosa pomarszczony kartofel.

    Drugi dostał raka ślinianki i mu spuchł policzek, a potem dostał żółtaczki i był cały
    żółty jak Chińczyk

    W Turzy Śląskiej 20 mieszkanców zmarło na raka mikrofalowego, mieszkając w pobliżu
    nadajnika komórkowego dużej mocy.

    Zatem Brókselka powinna promować rozwiązania technologiczne, chroniące zdrowie
    Europejczyków
    i np. zakaz używania WiFi w blokach, domach wielorodzinnych,
    aby smartfon nie wykrywał przez ścianę 20 aktywnych urządzeń WiFi przez ścianę,
    aktywnych całą dobę i 30/365

    Niech każdy po godzinie 22.00 wyłączy WiFi i przejdzie na tryb kablowy usb.