  • 21. Data: 2023-06-07 02:58:51
    Temat: Re: Czy ktoś potrafi podłaczyć male routery WiFi LTE jako modemy USB ?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > On nie wie co to dmesg :]

    To niech wie. On pyta :)

    > W sumie prościej dźwięk włączyć, wtedy Windows ładnie bluzga dźwiękiem i
    > nie trzeba patrzeć. Jak nie bluzga, to znaczy że USB niczego nie wykrywa :)

    Tak, prawda. Windows bluzga dźwiękiem nawet jak się pojawi pullup na
    którejś linii danych. Podobno. Na YT widziałem.

    --
    Dzwonek do drzwi, pani domu otwiera, a u progu znajomi:
    - Przyszło nam do głowy, żeby was odwiedzić...

  • 22. Data: 2023-06-07 03:06:18
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    a a <m...@g...com> wrote:

    > Wszystko cacy, ale albo te miliony Mobilnych Routerów WiFi 4G LTE mają
    > europejską homologację i zgodnie z Interoperability Act, oferują funkcję
    > modemu USB w standardzie i z menu i zgodnie z instrukcją, albo nie
    > oferują, czyli utraciły homologację, bo jej nigdy nie miały i podlegają
    > utylizacji i wycofaniu z obrotu handlowego.

    No to pewnie oferują. Tylko coś masz źle. Trzeba zdiagnozować.

    > Dodatkowo ten wymóg homologacyjny wynika z mocy prawa, gdyż 1 użytkownik
    > na 1000 wykazuje alergię na mikrofale generowane przez WiFi ( Microwaves
    > Hypersensitivity Syndrome)

    A na LTE nie (choć zależy jeszcze w jakim paśmie, bo jest kilka)?

    > Jeden ze znajomych ma raka na nosie i urósł mu na końcu nosa
    > pomarszczony kartofel.

    Zdarza się. A potrafisz wskazać mechani... a zresztą...

    > W Turzy Śląskiej 20 mieszkanców zmarło na raka mikrofalowego, mieszkając
    > w pobliżu nadajnika komórkowego dużej mocy.

    Do sprzedawcy się zwróć. Reklamację złóż, że od modemu kartofel ci na
    nosie urósł.

    Ja bym taką uznał.

    > Zatem Brókselka powinna promować rozwiązania technologiczne, chroniące
    > zdrowie Europejczyków i np. zakaz używania WiFi w blokach, domach
    > wielorodzinnych, aby smartfon nie wykrywał przez ścianę 20 aktywnych
    > urządzeń WiFi przez ścianę, aktywnych całą dobę i 30/365

    Folią aluminiową trzeba mieszkanie wytapetować. Albo ołowiem.

    Żeby nie było -- też nie jestem za tym, żeby WiFi było włączone, jak nie
    jest wykorzystywane, ale z innych powodów niż ty. Tylko ja po prostu sobie
    modem na USB kupiłem. Bardzo wygodny, bo jest widoczny jako interfejs
    Ethernet, więc odpada cudaczenie z wvdial i innymi wynalazkami. Nie gadasz
    z nim jak z modemem, tylko pobierasz adres po DHCP i wchodzisz na stronę
    konfiguracyjną hostowaną na jego IP.

    ZTE MF833U1 się nazywa. 149 zł kosztował. Zadowolony jestem. Tylko nie
    patrz na częstotliwości pracy, bo kartofel zzielenieje.

    --
    Pewna położna została zwolniona z pracy. Bawiła się na porodówce
    telefonem i miała 20 nieodebranych.

  • 23. Data: 2023-06-07 03:25:35
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > To niech wie. On pyta :)

    On się boi pytać, żeby nie wyjść na nooba :)

    > Tak, prawda. Windows bluzga dźwiękiem nawet jak się pojawi pullup na
    > którejś linii danych. Podobno. Na YT widziałem.

    Niom. Jutub ma też dźwięk oprócz video :) Zaiste, odkrywcze :D

    Generalnie nie rozumiem > 4% Linuksiów na desktopie w skali całego
    swiata+ reszta wszechświata. To tak jakby próbować zrozumieć ludzi
    mieszkających w szałasie w zimie, skoro obok są domki ogrzewane PC z PV,
    obecnie za free :)

    No windows, no gates, apache inside :) Chrust trzeba zbierać samemu :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 24. Data: 2023-06-08 00:28:31
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > On się boi pytać, żeby nie wyjść na nooba :)

    No ale pyta :)

> [...]
    > swiata+ reszta wszechświata. To tak jakby próbować zrozumieć ludzi
    > mieszkających w szałasie w zimie, skoro obok są domki ogrzewane PC z PV,

    Ale szałasu nie trzeba włączać, a i panele się nie zepsują ;)

    --
    Z dumą szedłem przez miasto łapiąc spojrzenia przechodniów. Popularność?
    Nie. Uroda? Raczej nie. Włączona piła łańcuchowa w moich rękach? Być może...

  • 25. Data: 2023-06-08 00:36:17
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 8 June 2023 at 00:30:03 UTC+2, Arnold Ziffel wrote:

> [...]
    > Nie. Uroda? Raczej nie. Włączona piła łańcuchowa w moich rękach? Być może...

    Dzięki linuksiarzom, że sie jeszcze odzywają, bo od 10 lat nikogo nie slyszalem.
    A pamiętam te wieczne dyskusje o Linuxie, jak podlaczyc myszka, jak klawiaturę, jak
    drukarkę

    Napisałem do unijnej komisarki od Digital Age, do ITU, do Hujaweja, ZTE
    i jak każdy wie, zero odpowiedzi, bo nie wykupiłem różowej chmurki Melona za 100 $$$

    Skoro producent ma to w doopie
    to nie należy kupowac nic hujaweja,
    a routery mobilne wifi 4G LTE zutylizować jako producenckie śmieci

  • 26. Data: 2023-06-08 00:49:25
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    a a <m...@g...com> wrote:

    > Dzięki linuksiarzom, że sie jeszcze odzywają, bo od 10 lat nikogo nie slyszalem.
    > A pamiętam te wieczne dyskusje o Linuxie, jak podlaczyc myszka, jak klawiaturę, jak
    drukarkę

    W dmesgu sprawdź co się pojawia, to ci może coś podpowiem. Póki co to
    wróżenie z fusów.

    > Napisałem do unijnej komisarki od Digital Age, do ITU, do Hujaweja, ZTE
    > i jak każdy wie, zero odpowiedzi, bo nie wykupiłem różowej chmurki Melona za 100
    $$$

    Nie wiem co to jest różowa chmurka Melona za 100 $$$.

    > Skoro producent ma to w doopie
    > to nie należy kupowac nic hujaweja,
    > a routery mobilne wifi 4G LTE zutylizować jako producenckie śmieci

    No to nie kupuj.

    --
    Przychodzi żaba do lekarza. Lekarz pyta:
    - Co pani dolega?

  • 27. Data: 2023-06-08 06:29:15
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > No ale pyta :)

    > Ale szałasu nie trzeba włączać, a i panele się nie zepsują ;)

    Nieoto. Win 10+11 jest ZA DARMO czyli masz pełną obsługę włącznie ze
    sterownikami w AUTOMACIE obecnie. Linuks na desktopie znacznie odstaje i
    to coraz bardzo :-) Nie chce mi się rozpisywać ale wygląda, że jusz
    zdziadziałeś/odstajesz:) OK rozumiem przegapienie ale nie na poziomie
    różnicy < II technologii to niebardzo :P
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 28. Data: 2023-06-08 11:17:22
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    a a <m...@g...com> napisał(a):
> [...]
    > Skoro producent ma to w doopie
    > to nie należy kupowac nic hujaweja,
    > a routery mobilne wifi 4G LTE zutylizować jako producenckie śmieci

    Nic nie rozumiesz. Jeśli producent blokuje jakąś funkcję, to dlatego, że
    sprzedaje w wyższej cenie inną wersję urządzenia z odblokowaną tą funkcją.
    Więc jeśli ignoruje zapytania o zdjęcie blokady, to z tego powodu, że nie ma
    swojego modelu biznesowego w dupie. A nie że nie masz chmurki, gwiazdki czy
    czegoś. Poza tym napiszę n-ty raz: nie wieszy, czy Twój modem ma jakąkolwiek
    blokadę. To tylko Twoje przypuszczenie.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 29. Data: 2023-06-08 18:28:19
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 8 June 2023 at 11:17:24 UTC+2, Grzegorz Niemirowski wrote:
> [...]
    > czegoś. Poza tym napiszę n-ty raz: nie wieszy, czy Twój modem ma jakąkolwiek

    Dzięki za wyjaśnienia, ale zapłacę za zmianę funkcjonalności tych mobilnych routerów
    4G LTE na modemy usb LTE 4G

    To że Melon spierdzielił Tlitera aby wyrywać buliony to on sam ogłosił.

    Placisz 100 zielonych to doastajesz różową chmurkę i dostajesz odpowiedź na tłita

    Nie wyrzucasz 100 zielonych na g... chmurke to odpowiedzi żadnej nie dostajesz
    i tak to chyba działa od początku roku, bo wielokrotnie sprawdzalem

    Kilka lat temu wszystko zalatwiałem przez Tłitera na calym świecie, bo działało i
    odpowioedź byla za godzinę
    i dzisiaj Tłiter to syfilis

    Księga twarzy też wiecznie miesza danymi użytkowników i planuje oplaty, bo Góra Cukru
    szuka kasy.

    Ale napisałem dla formalności, aby potem łunijne komisarki nie gadały, że się
    troszcza o dobro i interes Europejczyków

    Zatem kto potrafi niech powie ile mam kasy zaplacić, bo tylko to mnie interesuje,
    a 15 sąsiadów na wifi nie znajde aby odblokować usb data jako 16.user

    I wydaje się to naturalne, że mobilny router powinien oferować usb data
    zgodnie z Ustawą: Interoperability Act

    Bo ktoś kupił routerka do laptopa
    a z pecetem nie działa, bo nie ma w pececie wifi, ale ma gniazdo usb,
    czyli powinien fungować.

    Ja wiem, że od czasów wojny Donalda z Hujawejem, wsystko się zmieniło na gorsze,
    ale jestem cierpliwy i wytrwały
    i jak mi się tylko uda, to się podzielę info ze wszystkimi, bo miliony czekają na
    świecie na to rozwiązanie,
    aby zredukowac 24h/31/ 365 ekspozycję na mikrofale WiFi, bo router mozna z kartą sim
    wstawić do innego pokoju,
    ale po kablu Wifi bedzie wyłaczone, a router oddalony od użytkownika na dlugośc kabla
    2 metry czy więcej,
    a to robi różnice w przypadku raka mikrofalowego.

  • 30. Data: 2023-06-08 22:09:12
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    a a <m...@g...com> napisał(a):
    > I wydaje się to naturalne, że mobilny router powinien oferować usb data
    > zgodnie z Ustawą: Interoperability Act

    Po pierwsze taka ustawa nie istnieje. Jest Interoperable Europe Act,
    dotycząca interoperacyjności w systemach realizujących usługi publiczne. Po
    drugie interoperacyjność polega na używaniu otwartych, powszechnie znanych
    standardów, protokołów i formatów aby systemy mogły wygodnie wymieniać dane.
    Więc to nie ma związku z nakładaniem na producenta sprzętu jakichś wymogów
    odnośnie USB w routerze.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/