    From: PiotrMDC <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Czy mechanik chce mnie naciągnąć??
    Date: Sat, 6 Mar 2010 03:34:33 -0800 (PST)

    Witam,
    dziś odbierałem samochód od mechanika, pokazywał mi co zrobił i ja
    przy okazji sprawdziłem sobie poziom oleju i płynu chłodniczego, były
    ok, ale mechanik stwierdził, że to, że po przekręceniu korka zbiornika
    wyrównawczego płynu chłodniczego zassało powietrze to ewidentnie znak,
    że padła mi uszczelka pod głowicą i za 500zł mi to zrobi :/ olałem go,
    bo taka diagnoza tylko po uslyszeniu czegos, w zasadzie bez
    sprawdzenia innych rzeczy to chyba porazka, ale zacząłem się teraz
    zastanawiać... czy takie zasysanie na ciepłym silniku to coś
    niepokojącego??
    Pozdawiam,
    PiotrMDC