  • 31. Data: 2010-03-14 11:31:10
    Temat: Re: Czy można wywalić filtr cząstek stałych?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 13 Mar 2010 12:31:26 +0100, Jaroslaw Berezowski napisał(a):
    > Przestajesz spelniac normy emisji sadzy. Znaczy sie, trujesz innych tym,
    > co sadza adsorbuje z procesu spalania (benzen, wielopierscieniowe
    > weglowodory aromatyczne, pireny itp), czyli typowy polski mamtowdupizm i
    > tumiwisizm wobec blizniego (zreszta zazwyczaj odwzajemniony).

    Dokładnie, każdy zlikwidowany FAP uśmierca 10 bobrów i trzy rysie rocznie.
    Nie wspominając już o mechanikach z ASO przymierających głodem...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 32. Data: 2010-03-14 12:47:17
    Od: mw <m...@g...com>

    On 13 Mar, 15:40, "lublex" <l...@o...pl> wrote:
    [...]
    > ... i gdyby nie on, taki zwykły co tez lubi być wycinany, to głosiciele
    > globalnego ocieplenia nobla by nie dostali.
    Mylisz tlenek węgla, z dwutlenkiem węgla.
    Katalizator zmienia pierwszy w drugi.

  • 33. Data: 2010-03-14 12:51:48
    Od: mw <m...@g...com>

    On 14 Mar, 12:47, mw <m...@g...com> wrote:
    > On 13 Mar, 15:40, "lublex" <l...@o...pl> wrote:
    > [...]> ... i gdyby nie on, taki zwykły co tez lubi być wycinany, to głosiciele
    >
    > Mylisz tlenek węgla, z dwutlenkiem węgla.
    > Katalizator zmienia pierwszy w drugi.

    Tak w celu uzupełnienia, CO łączy się łatwo z hemoglobiną, łatwiej niż
    tlen,innymi słowy, jest to gaz który dość negatywnie wpływa na
    przeżycie osoby go wdychającej.

  • 34. Data: 2010-03-14 12:58:03
    Od: "Przemek" <p...@d...pl>

    to wrote:

    > Można, tylko zrób to u profesjonalisty, który od razu przeprogramuje
    > ECU.

    Hmm skoro auto nowe to nie oznacza taka ingerencja utraty gwarancji?

  • 35. Data: 2010-03-14 13:03:29
    Od: mw <m...@g...com>

    On 14 Mar, 00:08, "P_ablo" <o...@o...pl> wrote:
    [...]
    > Piszac - analizator spalin, mysla - dymomierz :)
    Znaczy po wjechaniu na stację diagnostyczną bez FAP włączy się alarm
    PPoż? ;-).

  • 36. Data: 2010-03-14 16:42:52
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    AL pisze:

    > Mnie jednak zastanawia fakt, jak to Polacy zawsze musza byc sprytniejsi
    > i cwansi od reszty swiata :)
    > Na poczekaniu mechanik proponuje eliminacje wszystkiego, co moze sie
    > zepsuc.

    Doszukujesz sie drugiego dna w charakterze Polakow.
    Kolega "to" ma racje akurat. DPF/FAP to niedopracowany bubel. Ogladalem
    o tym program i czytalem artykul, gdzie wypowiadali sie przedstawiciele
    marek. Jesli ktos jezdzi i w miescie i w trasie problemow w 95%
    przypadkow nie ma. Jednak spory problem pojawia sie w momencie kiedy
    smigasz prawie tylko po miescie lub tylko po miescie. Przedstawiciele
    pewnych marek posrednio przyznali sie do tego, iz filtr czasek stalych
    to bubel rzucajac stwierdzenie "jest to pewne uniedogodnienie dla
    jezdzacych tylko w miescie" no i oczywiscie po tym broniac sie "ale
    przeciez DPF/FAP to TYLKO CZESC ZAMIENNA". Prowadzacy zapytal czy maja
    zamiar cos z tym zrobic ale odpowiedz byla wymijajaca i bardzo
    "ekofaszystowska". Dla mnie to jawne przyznanie sie do wypuszczenia
    bubla i chec naciagania ludzi na spory wydatek. Dwa, producent oszukuje,
    bo nie umieszcza informacji o tym, ze samochodem nie mozna jezdzic tylko
    w miescie.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 37. Data: 2010-03-14 17:24:13
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "mw" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    > On 13 Mar, 15:40, "lublex" <l...@o...pl> wrote:
    > [...]
    > Mylisz tlenek węgla, z dwutlenkiem węgla.
    > Katalizator zmienia pierwszy w drugi.

    No i właśnie ten drugi jest odpowiedzialny za efekt cieplarniany (sic!).

    pozdr
    lublex

  • 38. Data: 2010-03-14 17:37:52
    Od: mw <m...@g...com>

    On 14 Mar, 17:24, "lublex" <l...@o...pl> wrote:
    [...]
    > No i właśnie ten drugi jest odpowiedzialny za efekt cieplarniany (sic!).
    Chyba wolę efekt cieplarniany niż zatrucie CO.

  • 39. Data: 2010-03-14 20:15:53
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-03-14 00:08, P_ablo pisze:
    > Użytkownik "Czarek Daniluk"<c...@u...com> napisał w
    > wiadomości news:hngo7a$am9$1@newsfeed.net.icm.edu.pl...

    > Piszac - analizator spalin, mysla - dymomierz :)

    Nie widziałem żadnej osobówki żeby robili jej próbę dymową - co innego
    ciężarówki :)

    Pozdrawiam !!

  • 40. Data: 2010-03-14 22:11:31
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Te wszystkie normy są zbędne, silnik spalinowy jako taki jest do bólu
    > prymitywny i nieefektywny, lepiej byłoby przeznaczyć fundusze na rozwój
    > bardziej zaawansowanego napędu. Ale po co, gdy można wyciągać kasę z
    > kieszeni klientów na fapy, srapy i inne bzdety.

    Gdyby nie chodzilo o mamone z podatkow, to juz dawno jezdzilibysmy
    elektrykami ladowanymi z sieci z nadprzewodnikow i pradem z atomowek i
    zrodel odnawialnych...

    --
    Picasso