  • 41. Data: 2010-03-15 09:40:21
    Temat: Re: Czy można wywalić filtr cząstek stałych?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    AL pisze:

    > Proponuje wiec od razu kupic np. lade (np. 2107 - ponoc wciaz produkuja
    > :-D ) i to bedzie auto ich marzen - bez koputera i elektroniki, filtrow

    Zastanawiałem się nad tą opcją, ale jednak jakość wyraźnie spadła w porównaniu
    do starszej 2103, brak też kultowych "drewnianych" wstawek, poza tym trochę
    za mało miejsca z tyłu.

  • 42. Data: 2010-03-16 06:16:49
    Od: jacek2v <j...@g...com>

    On 13 Mar, 16:36, AL <a...@s...tam> wrote:

    > Mnie jednak zastanawia fakt, jak to Polacy zawsze musza byc sprytniejsi
    > i cwansi od reszty swiata :)
    > Na poczekaniu mechanik proponuje eliminacje wszystkiego, co moze sie zepsuc.
    > Proponuje wiec od razu kupic np. lade (np. 2107 - ponoc wciaz produkuja
    > :-D ) i to bedzie auto ich marzen - bez koputera i elektroniki, filtrow
    > powietrza (ktorych sie nie wymienia, bo po co), filtroe FAP (po co
    > serwisowac -> w przyp. C5 dolewc plynu eloys), etc

    Byzydury, jeździłem lada, psuje się, zwłaszcza ten gaźnik podobno od
    porshe :)
    Ale zawieszenie miała amerykańskie :)

    Pzdr.

  • 43. Data: 2010-03-17 16:59:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P_ablo" <o...@o...pl> wrote in message
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > Gdyby nie chodzilo o mamone z podatkow, to juz dawno jezdzilibysmy
    > elektrykami ladowanymi z sieci z nadprzewodnikow i pradem z atomowek
    > i zrodel odnawialnych...

    Oczywiście, bo za wszystko odpowiedzialny jest spisek motocyklistów
    z masonami.

    p.s. sam nie korzystasz z podatkow?