  • 21. Data: 2010-03-13 20:23:16
    Temat: Re: Czy można wywalić filtr cząstek stałych?
    Od: "Feniks" <n...@m...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    > Mnie jednak zastanawia fakt, jak to Polacy zawsze musza byc sprytniejsi i
    > cwansi od reszty swiata :)

    To nie spryt ani cwaniactwo tylko bieda.

  • 22. Data: 2010-03-13 20:25:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bydlę wrote:

    > Z konstrukcji twej wypowiedzi o tym, że usunąłbyś. Ona sugeruje, że masz
    > diesla.

    Gdybym miał diesla z DPF/FAP to bym to usunął. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 23. Data: 2010-03-13 20:45:35
    Od: AL <a...@s...tam>

    Feniks pisze:

    > To nie spryt ani cwaniactwo tylko bieda.

    czlowiek biedny zawsze bedzie sprytniejszy/cwanszy od bogatego (albo
    bedzie szukal sytuacji by cos uzyskac nizszym kosztem) - spolecznie
    udowodnione

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 24. Data: 2010-03-13 20:55:02
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-13 20:45, AL pisze:

    > czlowiek biedny zawsze bedzie sprytniejszy/cwanszy od bogatego (albo
    > bedzie szukal sytuacji by cos uzyskac nizszym kosztem) - spolecznie
    > udowodnione

    Nie zgodzę się. Bo prędzej cwaniak z nowego merola Cię wyjebie w kosmos,
    niż sprzedawczyni z warzywniaka.

  • 25. Data: 2010-03-13 23:13:21
    Od: AL <a...@s...tam>

    Filip KK pisze:

    > Nie zgodzę się. Bo prędzej cwaniak z nowego merola Cię wyjebie w kosmos,
    > niż sprzedawczyni z warzywniaka.

    tylko wtedy jesli ten z merola bedzie Polakiem - to tak, zgodze sie, ze
    tak bedzie.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 26. Data: 2010-03-13 23:14:44
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-03-13 23:13, AL pisze:

    > tylko wtedy jesli ten z merola bedzie Polakiem - to tak, zgodze sie, ze
    > tak bedzie.

    No tak tak, właśnie o takich przypadkach mówię... :)

  • 27. Data: 2010-03-14 00:08:07
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@u...com> napisał w
    wiadomości news:hngo7a$am9$1@newsfeed.net.icm.edu.pl...

    > A ja się spytam na jakim badaniu i komu i kiedy wsadzali analizator spalin
    > w rurę w dieslu ??

    Piszac - analizator spalin, mysla - dymomierz :)

    --
    Picasso

  • 28. Data: 2010-03-14 01:32:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    Filip KK wrote:

    > No tak tak, właśnie o takich przypadkach mówię... :)

    Chyba obaj jakąś dziwną traumę macie...

    --
    cokolwiek

  • 29. Data: 2010-03-14 01:36:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    Pszemol wrote:

    > Ciekawa logika... Wiesz ile milionów samochodów jeździ po drogach?
    > Sądzisz że porównywanie jednego samochodu do całej fabryki ma sens?

    Te wszystkie normy są zbędne, silnik spalinowy jako taki jest do bólu
    prymitywny i nieefektywny, lepiej byłoby przeznaczyć fundusze na rozwój
    bardziej zaawansowanego napędu. Ale po co, gdy można wyciągać kasę z
    kieszeni klientów na fapy, srapy i inne bzdety.

    --
    cokolwiek

  • 30. Data: 2010-03-14 10:37:31
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>