  • 21. Data: 2023-03-14 21:00:06
    Temat: Re: Czy się zatrzymać?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2023-03-14 o 18:08, Shrek pisze:

    > Tutaj durniami byli projektanci albo malarze - że sami nie wiedzieli co
    > mają na myśli świadczy o tym, że narysowali linię z trójkątów przed
    > sygnaliazatorem a bez znaku.

    Znaku ustąpienia pierw. rozumiem. A nie wiem czy w tej sytuacji
    obowiązkowo musi być? Pewnie tak, żeby było tip top.
    Linia trójkątna nie ma nic wspólnego z sygn. św.
    W takim razie wszystko się zgadza(oprócz braku A7) A linia prostokątna
    dotyczy i torów i świateł.
    https://arslege.pl/linie-bezwzglednego-i-warunkowego
    -zatrzymania/k1026/a69167/

    Teraz jestem pewien, że w sytuacji z posta otwierającego podjechałbym
    jednak do samych świateł, bo by mnie zęby bolały, że się tyle miejsca
    marnuje. Gdyby się jakiś kulson czepiał, to bym się bronił tym, że
    uznałem, że to linia war. zatrz. dotycząca torów, a co dalej dokładnie
    nie widziałem.

  • 22. Data: 2023-03-14 21:01:15
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    J.F w

> [...]
    a,75y,75.63h,77.57t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZaEouB_wH-yy
    sgggPTmVnQ!2e0!7i16384!8i8192
    > A tu widzisz - nie ma linii zatrzymania przed sygnalizatorami.
    > Tzn jest - ale inna.

    Nie czytałem dalszej dyskusji, ale i bez tego ponownie stwierdzam, że jestś
    trollem, i idiotą...

    PS
    postaram się, żebyś za takie wypisywane idiotyzmy odpowiedział w "realu"...
    I nie żartuję głupku!

    --
    Tomasz

  • 23. Data: 2023-03-14 21:09:57
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Shrek w

    > Tutaj durniami byli projektanci albo malarze - że sami nie wiedzieli co
    > mają na myśli świadczy o tym, że narysowali linię z trójkątów przed
    > sygnaliazatorem a bez znaku.

    No i jak sygnalizację wyłączą to co to zmieni, że są
    jakieś malunki na jezdni? Nic?

    BTW "ala" SORO ale nie nawet bez C-12.. Rarytas IMHO

  • 24. Data: 2023-03-14 21:12:17
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.03.2023 o 21:00, pueblo pisze:

> [...]
    > marnuje. Gdyby się jakiś kulson czepiał, to bym się bronił tym, że
    > uznałem, że to linia war. zatrz. dotycząca torów, a co dalej dokładnie

    Wiedziałeś :) Linia przed torami, służy do tego, że jeśli tramwaj będzie
    chciał zjechać ze skrzyżowania, to musisz mu udzielić pierwszeństwa bo
    je ma...czyli jest to linia dla tramwaju a nie dla sygnalizacji.

    Oczywiście nie wolno blokować tego przejazdu dla tramwaju...ale mowa
    jest teraz o tych, co przejadą tory i postawią się jeden za drugim,
    blokując tory...co również przepisy podają, że robić tego nie wolno ale
    to już inna sprawa.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 25. Data: 2023-03-14 21:31:27
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    LordBluzg®🇵🇱 w

    > Wiedziałeś :) Linia przed torami, służy do tego, że jeśli tramwaj będzie
    > chciał zjechać ze skrzyżowania, to musisz mu udzielić pierwszeństwa bo
    > je ma...czyli jest to linia dla tramwaju a nie dla sygnalizacji.

    Tak bluzgaczu z dupy misia czesany, tylko nie zauważyłeś, że tam jest
    sygnalizacja świetlna dla szynowców, a jeżeli nie działa, i ponieważ to nie
    jest to SORO ani rondo, to nie ma mowy o zjeĹşdzie ze skrzyĹźowania, tylko o
    pierwszeństwie na wjeździe na nie... Ale ty za głupi jesteś, żeby to
    zrozumieć...

    > Oczywiście nie wolno blokować tego przejazdu dla tramwaju...ale mowa
    > jest teraz o tych, co przejadą tory i postawią się jeden za drugim,

    Jak te kaczki... Ile ich szło, jedna za drugą... Trzy?

    > blokując tory...co również przepisy podają, że robić tego nie wolno ale
    > to juĹź inna sprawa.

    I ta pierwsza, skoro stoi za torami, to blokuje? Tej drugiej chyba...
    Oj, nie popisałeś się tą razą bluzgaczu... PLONK na czas jakiś :)

    --
    Tomasz

  • 26. Data: 2023-03-14 21:34:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Znaku ustąpienia pierw. rozumiem. A nie wiem czy w tej sytuacji
    > obowiązkowo musi być?

    Chyba linia nie musi, za to jak jest to powinien być znak do którego się
    odnosi - a znak jest jedną jednię i torowisko wcześniej.

    > Linia trójkątna nie ma nic wspólnego z sygn. św.
    > W takim razie wszystko się zgadza(oprócz braku A7) A linia prostokątna
> [...]

    Tak by wychodziło, ale czy o to chodziło projektantowi to pozostanie
    zagadką - tak samo jak linia z tójkątów.

> [...]
    > marnuje. Gdyby się jakiś kulson czepiał, to bym się bronił tym, że
    > uznałem, że to linia war. zatrz. dotycząca torów, a co dalej dokładnie

    Bo prawdopodobnie właśnie torów się tyczy. A sygnalizator bez linii -
    masz się zatrzymać przed nim - skoro linii nie ma to gdzie ci pasuje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 27. Data: 2023-03-14 21:45:41
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.03.2023 o 21:31, To.Ja pisze:

> [...]
    > jest to SORO ani rondo, to nie ma mowy o zjeździe ze skrzyżowania, tylko o
    > pierwszeństwie na wjeździe na nie... Ale ty za głupi jesteś, żeby to

    Bredzisz.

    "Skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną
    W sytuacji, gdy ruch na skrzyżowaniu jest sterowany przez sygnalizację
    świetlną, w większości przypadków tramwaj ma pierwszeństwo przejazdu.
    Jeśli włączy się zielone światło dla stojących naprzeciwko siebie i
    skręcających w tę samą stronę pojazdu szynowego i samochodów, auto
    zawsze musi ustąpić pierwszeństwa."

    https://cuk.pl/porady/kiedy-tramwaj-ma-pierwszenstwo

    > PLONK na czas jakiś :)

    Kurwa, chciałem plonka na zawsze :/

    Aha, możesz wypierdalać :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 28. Data: 2023-03-14 22:10:54
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2023-03-14 o 21:34, Shrek pisze:

> [...]
    -zatrzymania/k1026/a69167/

    > Tak by wychodziło, ale czy o to chodziło projektantowi to pozostanie
    > zagadką - tak samo jak linia z tójkątów.

    Jeśli ktoś coś tam myślał, to zgaduję, że powstał taki problem, że nie
    da się namalować linii prostokątnej za torem i przed sygnalizatorem tak,
    żeby nie zlewała się z trójkątną i żeby zostało wystarczająco dużo
    miejsca między światłami i torami. Temu walneli jedną prostokątną 2w1
    przed torem.

    > Bo prawdopodobnie właśnie torów się tyczy. A sygnalizator bez linii -
    > masz się zatrzymać przed nim - skoro linii nie ma to gdzie ci pasuje.

    J.w. myślę, że to 2w1 - inaczej byłby to drugi formalny błąd na tym
    skrzyżowaniu. No i wierzę, że ciężko o tak durnego kulsona, który by się
    czepiał, że ktoś na czerwonym stanął za torami.

  • 29. Data: 2023-03-14 22:27:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.03.2023 o 22:10, pueblo pisze:

> [...]
    > da się namalować linii prostokątnej za torem i przed sygnalizatorem tak,
    > żeby nie zlewała się z trójkątną i żeby zostało wystarczająco dużo

    I tu pokawia się zalet SORO - wtedy nie byłoby linii trójkątnej - teraz
    dochodzę do wniosku, że dlatego "warszawskie ronda" są oznakowane jako
    ronda. Natomiast stawianie linni z tójkątu bez znaku jest błędem.

    > J.w. myślę, że to 2w1 - inaczej byłby to drugi formalny błąd na tym
    > skrzyżowaniu.

    Skoro pierwszy to czemu nie drugi? Jakby miało być jak piszesz, to
    sygnalizator też powinien być przed torami.

    tu masz następny kwiatek - powinny być trójkąty:

    https://www.google.com/maps/@54.4157999,18.5865596,3
    a,75y,216.99h,55.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1skP9EFqGbNFM
    I0AHJC2HgJw!2e0!7i16384!8i8192

    Tu brakuje znaku (jest z tyłu)

    https://www.google.com/maps/@54.4162996,18.5876439,3
    a,75y,255.17h,91.13t/data=!3m6!1e1!3m4!1sdArb9O_ec4B
    gU3sqQIQuFw!2e0!7i16384!8i8192

    Tu masz przekręcony znak - pewni wandale obruciły

    https://www.google.com/maps/@54.4162769,18.5874583,3
    a,29.9y,193.89h,91.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1s_G3u7PUPq
    78QE6tqhV-upg!2e0!7i16384!8i8192

    Sygnalizator dla rowerów po niewłaściwej stonie

    https://www.google.com/maps/@54.4162292,18.5873383,3
    a,31.5y,320.11h,85.9t/data=!3m6!1e1!3m4!1sNUwSbI1h7n
    6V6ThNcQuFzA!2e0!7i16384!8i8192

    https://www.google.com/maps/@54.4162292,18.5873383,3
    a,31.5y,179.63h,86.89t/data=!3m6!1e1!3m4!1sNUwSbI1h7
    n6V6ThNcQuFzA!2e0!7i16384!8i8192

    Ogólnie to jakby się przyjrzeć to pwienie więcej jest źle niż dobrze.

    > No i wierzę, że ciężko o tak durnego kulsona, który by się
    > czepiał, że ktoś na czerwonym stanął za torami.

    Hmmm... wpadnij na pl.soc.prawo;) Jest tam pewnien kulson - poczytasz to
    zdecydujesz;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 30. Data: 2023-03-14 22:29:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.03.2023 o 22:27, Shrek pisze:

    I jeszcze rodzynek - linia warunkowego zatrzymania... dla piszych i coś
    na kształt nakazu jazdy prosto dla tramwaju;)

    https://www.google.com/maps/@54.4158209,18.5869354,3
    a,29y,172.02h,83.33t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7L-SHEQ7q8-
    mr_h7yRHhlg!2e0!7i16384!8i8192

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!