  • 151. Data: 2020-10-21 22:59:02
    Temat: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-10-2020 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Jako umysł typowo scisły musze powiedziec ze znowu kula w płot...

    Tak. to widać po Twoim ogarnianiu przedziałów....

    > Ale 80tys to tez bzdura

    Bo ponieważ?

  • 152. Data: 2020-10-22 11:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Tak. to widać po Twoim ogarnianiu przedziałów....

    > Bo ponieważ?

    Bo w tabelce która podał kolega nie ma modelu o którym mowimy.
    Najdrozszy jest 150KM manual.
    A mowa o 170KM automat który pewnie bedzie katalogowo kosztował minimum
    10 a pewnie 15kpln drozej.
    Wiec musiałbys na to auto dostac ze 20-25% rabatu zeby ci 80kpln
    wyszło.

    --
    Pozdrawia... Budzik