  • 141. Data: 2020-10-19 15:44:04
    Temat: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To znaczy że kupując tak drogie auto warto wyłożyć jeszcze parę złotych
    na ubezpieczenie od złego paliwa?

    Takie czasy ;-)

  • 142. Data: 2020-10-20 08:26:47
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 15.10.2020 08:19, Cavallino wrote:

    > Octavia to nie klasa średnia.
    > Mondeo to odpowiednik Superba bardziej.

    To cennik Octavi z 2013:
    https://www.v10.pl/galerie/skoda,octavia,2013,cennik
    ,,artykul,93014,9,jpg.html
    Raczej 90 tyś bym powiedział

    W 2011 Brałem Insignie z 2.0 CDTI bez fajerwerków i było to ok 115 tyś
    cennikowo. Astra trochę lepiej wyposażona z takim samym silnikiem to
    było oidp 109 tyś.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 143. Data: 2020-10-20 09:50:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-10-2020 o 08:26, Mirek Ptak pisze:

    > To cennik Octavi z 2013:
    > https://www.v10.pl/galerie/skoda,octavia,2013,cennik
    ,,artykul,93014,9,jpg.html

    > Raczej 90 tyś bym powiedział

    Cennikowo.
    A tak nikt aut nie kupuje.
    Czyli przedział 60-80 dość dobrze oszacowałem, zwłaszcza że wcześniej
    nie było mowy o dsg.

  • 144. Data: 2020-10-20 11:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    ,,artykul,9301

    Tu nie ma 170 konnego automatu w wersji kombi

    > Cennikowo.
    > A tak nikt aut nie kupuje.
    > Czyli przedział 60-80 dość dobrze oszacowałem, zwłaszcza że
    > wcześniej nie było mowy o dsg.

    Od poczatku pisałem ze w automacie...
    Z ciekawości - gdzie sie dostaje 30% rabatu przy kupnie auta?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 145. Data: 2020-10-20 12:04:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-10-2020 o 11:59, Budzik pisze:

    > Od poczatku pisałem ze w automacie...
    > Z ciekawości - gdzie sie dostaje 30% rabatu przy kupnie auta?

    Ale wiesz co to przedział?

  • 146. Data: 2020-10-20 15:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Ale wiesz co to przedział?

    To mogłes napisac ze od 0-80 skoro ta dolna granica była tylko proba
    wywołania wrazenia taniosci auta w 2013.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 147. Data: 2020-10-21 07:55:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-10-2020 o 15:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > To mogłes napisac ze od 0-80 skoro ta dolna granica była tylko proba
    > wywołania wrazenia

    Daj sobie spokój z tym bzdurami, dolną granicę mogłem określić w miarę
    dokładnie, wiedząc ile kosztowała konkurencja.
    Ceny szmelcwagenów nigdy mnie nie interesowały, więc przy górnej
    opierałem się na szacunku pazerności tego koncernu, w porównaniu właśnie
    do innych aut w klasie.
    I jak widać w miarę wyszło.

  • 148. Data: 2020-10-21 12:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > Ceny szmelcwagenów nigdy mnie nie interesowały, więc przy górnej
    > opierałem się na szacunku pazerności tego koncernu, w porównaniu

    Chuja wyszło...
    Bo twierdzisz ze z cennikowej ceny 90 tysiecy za nizszy model
    (przypominam ze mowa była o kombi 170KM automat) mozna zrobic cene
    około 60k...
    A po pierwsze wyjsciowa dla tego modelu nie była 90 (pewnie grubo ponad
    100) a po drugie nikt 30% rabatu nie daje... chyba ze chcesz kupic
    1000sztuk...
    Podejrzewam ze tych 20% zeby wyszło 80 tysiecy tez byłoby ciezko
    dostac.
    Moze ktos tu kupował nowa octawke w 2013 w takiej wersji? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 149. Data: 2020-10-21 13:07:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-10-2020 o 12:59, Budzik pisze:
> [...]

    > Bo twierdzisz ze z cennikowej ceny 90 tysiecy za nizszy model
    > (przypominam ze mowa była o kombi 170KM automat) mozna zrobic cene

    Nie - to Ty nie rozumiesz co czytasz, widać z matematyką w szkole było
    Ci nie po drodze.

    Gdzie tak niby twierdzę?
    HINT: 80 tys nadal mieści się w przedziale o którym była mowa.

  • 150. Data: 2020-10-21 17:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nie - to Ty nie rozumiesz co czytasz, widać z matematyką w szkole
    > było Ci nie po drodze.

    Jako umysł typowo scisły musze powiedziec ze znowu kula w płot...

    > Gdzie tak niby twierdzę?
    > HINT: 80 tys nadal mieści się w przedziale o którym była mowa.

    Ale 80tys to tez bzdura co skrupulatnie wyciałes...

    BTW 1zł tez sie miesci w przedziale który zaproponowałem i ma tyle samo
    sensu co 60tys z twojego przedziału.
    Takiego auta ani za złotówke ani za 60 tysiecy nie dało się w 2013 roku
    kupic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"