  • 131. Data: 2020-10-16 15:31:15
    Temat: Re: Czy warto kupowac nowy samochod ;)
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-10-2020 o 15:18, J.F. pisze:

    > A moze byc 1%, i kogo obchodzi czy splacisz czy nie.
    > ale przeciez my nie o tym - my o tym, czy jak sie zdarzy "mercedes
    > kaput" po miesiacu czy roku, to mozesz powiedziec "zabierajcie sobie ten
    > zlom" i przestac placic, czy placic musisz nadal ...

    Dokładnie tak - Pete twierdzi że tak można, a ja że nie.

    Cała reszta to już jego bajdurzenie, żeby ukryć fakt, iż nie można, w
    jego słowotoku.

    > No i co w takiej przykladowej umowie bedzie na temat zakonczenia umowy
    > przed terminem ?

    Że musisz zapłacić im wszystko na co się umówiłeś.
    Minus jakieś drobne z tytułu dyskonta.
    Ale to ostatnie też nie jest możliwe, gdy się rozmyślisz, tylko np. gdy
    samochód zostanie skasowany.

  • 132. Data: 2020-10-16 16:54:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 14-10-2020 o 15:18, J.F. pisze:

    >Zależy czy chcieli żyć z tych dzieci, czy byli w stanie na nie
    >zarobić.
    >Z tym drugim jest teraz trudniej.

    Tak czy inaczej - dobrze zaglosowali :-)

    >To dlaczego PSA nie zbankrutowało już te 7 lat temu?

    Bo sprzedaje swoje wozki po cenie premium :-)

    >Marki.

    >I zbliża się do 100 tys za kompakt.
    >A syn kupił Tipo z trubobenzyną (4 cylidrową) za 60 z kawałkiem.

    A dlaczego nie kupil Leafa ? :-P

    To teraz bedzie mial problem z gazowaniem :-)

    >No właśnie.

    No widzisz - ale oni nie zbankrutowali, czyli wiedza co robia.
    ... choc przez te diesle to moze jeszcze zbankrutuja :-)

    >Tak.

    >A to już decyzja pis.
    >Ja ich i ich decyzji zmienić nie mogę, choć próbowałem.

    Pis czy nie - u nas jeszcze dlugo elektryk bedzie palil wegiel.

    >Za to elektryki stanieją i będę mógł pojechać elektrykiem nad ciepłe
    >morze, nie wydając na niego fortuny.

    Wydasz fortune na hotele ... no chyba, ze po godzince snu na ladowarce
    co 200km :-)

    J.

  • 133. Data: 2020-10-16 17:26:26
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-12 08:11, Cavallino wrote:
> [...]
    ga-dzieki-technice-bubel-za-350-tys-pln/

    > Albo może się okazać że obecny stan skupienia osiągnęło po kontakcie z
    > wysoką temperaturą w silniku, a było wlane jednak do baku przez klienta....
    >
    > Przykre - ale klient musi to sobie ustalić na własny koszt - ASO nie
    > jest od badania stanu i jakości paliwa.
    > Stwierdza ze złe i na tym procedura się kończy.
    >
    > Co oczywiście nie wyklucza, że równie dobrze mogła rozpuścić się jakaś
    > uszczelka w silniku, ale pewnie wtedy mieliby więcej zgłoszeń.
    > Nie mają, to zakładają że skutek paliwa.

    Serwisy smartfonów zawsze wykrywają ślady wody, nawet w wodoszczelnych.

  • 134. Data: 2020-10-16 17:37:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-10-2020 o 16:54, J.F. pisze:

    > Tak czy inaczej - dobrze zaglosowali :-)

    Debil może tak sadzić.
    I tylko debil.

    > Bo sprzedaje swoje wozki po cenie premium :-)

    Od kilku lat, a powinni upaść dużo wcześniej.

    > A dlaczego nie kupil Leafa ? :-P

    Bo kosztuje dwa razy tyle.

    > To teraz bedzie mial problem z gazowaniem :-)

    Akurat w tym silniku nie ma problemu.

    > Pis czy nie - u nas jeszcze dlugo elektryk bedzie palil wegiel.

    Zależy co dla kogo długo.
    IMO dużo krócej niż się ciemnogrodzianom wydaje.

    > Wydasz fortune na hotele ... no chyba, ze po godzince snu na ladowarce
    > co 200km :-)

    Co 400.
    Czyli mój dzień jazdy oznaczałby jedną przerwę na ładowanie max.
    I tak się zatrzymuję częściej, czym bym nie jechał.

    Akurat wróciłem z marketu - godzina zakupów i w międzyczasie przybyło
    30% baterii (na wolnej ładowarce).
    Koszt zero, strata czasu zero.

  • 135. Data: 2020-10-18 01:45:30
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-10 19:44, Irokez wrote:

    > A co do tematu - mi tam nie grozi kupno nowego, po prostu nie ma to dla
    > mnie jakiegokolwiek logicznego uzasadnienia, poza pokazaniem się
    > sąsiadowi że stać mnie. Tylko że ja nie mam takiej potrzeby.
    > Używane jest tańsze w zakupie, tańsze w serwisowaniu (ceny obowiązkowych
    > przeglądów w salonach bo utracisz gwarancję, jak widać jednak wirtualną)
    > i tańsze w ogólnej eksploatacji (utrata wartości, nie muszę kupować
    > materiałów eksploatacyjnych z przebitką x10 w serwisie), a tak samo
    > przewiezie pupę z punktu A do punktu B.

    No chyba, że ujawnią się wady ukryte.

  • 136. Data: 2020-10-18 12:00:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-10-16 17:37, Cavallino wrote:
> [...]

    > I tak się zatrzymuję częściej, czym bym nie jechał.
    >
    > Akurat wróciłem z marketu - godzina zakupów i w międzyczasie przybyło

    Ale, że przy Biedronce ładowarki zrobili? Nie chce mi się w to wierzyć.
    Na pewno pojechałeś do jakiegoś droższego marketu.

  • 137. Data: 2020-10-18 15:31:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 9 października 2020 o 13:53:30 UTC+2 WS napisał(a):
    > za https://www.wykop.pl/artykul/5732569/audi-nie-przewa
    ga-dzieki-technice-bubel-za-350-tys-pln/

    > Audi A7 za 350tys, przejechalo ~2000km ( 3 tankowania) i zdechlo, ASO odmawia
    naprawy gwarancyjnej i chce 80tys PLN ;)
    Na biednego nie trafiło.

  • 138. Data: 2020-10-18 16:04:11
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 18.10.2020 o 15:31, Zenek Kapelinder napisał:

    ga-dzieki-technice-bubel-za-350-tys-pln/

    naprawy gwarancyjnej i chce 80tys PLN ;)
    > Na biednego nie trafiło.

    Mały, zawistny i podły suwerenie z hulajnogą w pożydowskiej ruderze
    na Bałutach - nie zapomnij jeszcze dzisiaj, w Dwudziestą Dziewiątą
    Niedzielę zwykłą, o wieczornej modlitwie:

    Gdy wieczorne zgasną zorze,
    Zanim głowę do snu złożę,
    Modlitwę moją zanoszę
    Bogu Ojcu i Synowi:
    "Dopierdolcie sąsiadowi!
    Dla siebie o nic nie wnoszę,
    Tylko mu dosrajcie proszę."

    Kto ja jestem? Polak mały
    Mały, zawistny i podły.
    Jaki znak mój? Krwawe gały.
    Oto wznoszę swoje modły
    Do Boga, Marii i Syna:
    "Zniszczcie tego skurwysyna
    Mego brata, sąsiada,
    Tego wroga, tego gada."

    "Żeby mu okradli garaż,
    Żeby go zdradzała stara,
    Żeby mu spalili sklep,
    Żeby dostał cegłą w łeb,
    Żeby mu się córka z czarnym
    I w ogóle żeby miał marnie,
    Żeby miał AIDS-a i raka."
    Oto modlitwa Polaka.

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza (przysłowie łódzkie).

  • 139. Data: 2020-10-18 16:09:24
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    collie w

> [...]

    > na Bałutach - nie zapomnij jeszcze dzisiaj, w Dwudziestą Dziewiątą
    > Niedzielę zwykłą, o wieczornej modlitwie:

    [...]
    > Żeby miał AIDS-a i raka."

    I żeby COVIDa złapała marna gnida...

    > Oto modlitwa Polaka.

    Wolaka

    --
    'Tom N'

  • 140. Data: 2020-10-19 15:22:46
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 14.10.2020 13:38, Cavallino wrote:
    > Zwłaszcza PSA w tym celuje.

    Oj tak - podstawowa Insignia ze 108 tyś podskoczyła na 123 bodaj :(

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om