  • 11. Data: 2021-02-26 21:21:15
    Temat: Re: Czym lakieruja luksusowe samochody?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-02-26 16:20, K wrote:
> [...]

    dowiadywałem się kiedyś, w mojej okolicy powłoki ceramiczne zaczynają
    się od 1200-1500 za robotę i materiał (podobno taki z górnej półki)

    cena obejmuje mycie, usunięcie smoły itp, uzupełnienie odprysków,
    delikatną polerkę jeżeli jest potrzebna, położenie powłoki i
    zabezpieczenie boków opon, lusterek, plastików i szyb odpowiednimi
    preparatami, obiecują że będzie hydrofobicznie przez 6 miesięcy na
    plastiki i szyby i dwa lata na elementy lakierowane

    zaznaczyli że to jest cena za średniej klasy nowsze auto, jakieś wypasy
    i staruszki pewnie kosztują więcej

  • 12. Data: 2021-02-26 22:18:07
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 26.02.2021 o 21:21, m4rkiz pisze:

> [...]
    > plastiki i szyby i dwa lata na elementy lakierowane
    >
    > zaznaczyli że to jest cena za średniej klasy nowsze auto, jakieś wypasy

    Paradoksalnie - im nowszy samochód, tym taniej wyjdzie (oprócz
    oczywiście efektu nadziania - nadzianemu klientowi można więcej
    wcisnąć). Bo nowy lakier jest zasadniczo w lepszym stanie, a
    doprowadzenie kilkuletniego do stanu, w którym warto w ten sposób
    zabezpieczać swoje kosztuje. Mimo wszystko 1200 zł, to trochę mało na
    porządne wykonanie, tak bliżej 2000 zł jest bardziej realne za porządną
    usługę z materiałem. Ale wystarcza na 2-3 lata, a porządne lakierowanie
    to jednak koszt kilkukrotnego zastosowania ceramiki.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 13. Data: 2021-02-26 23:11:39
    Od: K <n...@e...com>

    On 26/02/2021 21:18, LEPEK wrote:

> [...]
    > usługę z materiałem. Ale wystarcza na 2-3 lata, a porządne lakierowanie
    > to jednak koszt kilkukrotnego zastosowania ceramiki.

    Tyle, ze podobno nie mozna tego klasc na lakier, ktory wyjechal wlasnie
    z fabryki tylko trzeba poczekac 2-3 miesiace az odparuja rozpuszczalniki.