  • 51. Data: 2022-10-07 11:35:04
    Temat: Re: Czyta sie to jakoś ruchomic?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Mozna i tak.

    > Ktorych jest cala masa ... no i jeszcze rozne w3cache ...

    Te kulturalne i ogarnięte, czyli zdecydowana większość, przedstawiają
    się grzecznie, by program liczący statystyki nie miał wątpliwości. Jeśli
    komuś te nierozgarnięte boty bardzo przeszkadają i psują statystyki,
    może skonfigurować program fail2ban, by wkładał je do killfajla.

    --
    Jarek

  • 52. Data: 2022-10-07 13:29:35
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 07.10.2022 10:52, LordBluzg(R)?? wrote:
    [...]
    > A to ciekawa brednia z tymi klastrami :D Inna sprawa, to jak już
    > pisałem, "program-młotek" i wcale się nie dziwię, ze w takiej sytuacji
    > nie używa się kobylastego systemu do odpalenia programiku, który ma
    > zająć całe zasoby. To niehumanitarne przecież :> Bierze się to co jest
    > pod ręką i robi co istotne. Przecież cały czas rozmawiamy o desktopach a
    > Ty zaraz wejdziesz na jakieś routery z Linuksem czy inne TVBoxy :D
    No o desktopach mówimy. AFAIK ludzie tego raksa zazwyczaj na desktopach
    puszczają, a nie na klastrach (zbudowanych z desktopów :-) ).

    BTW. Dystrybucja Linuksa typu Ubuntu raczej kobylasta jest, macOS raczej
    też.