  • 1. Data: 2009-03-12 23:02:58
    Temat: Zabezpieczenie portu USB
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Witam
    Padła mi diody zabezpieczające port USB
    obudowa SOT23 oznaczenie 7B.
    Czym to zastąpić i jakie mają parametry?

  • 2. Data: 2009-03-13 17:00:48
    Temat: Re: Zabezpieczenie portu USB
    Od: mk <r...@m...remove>

    Zbyszek pisze:
    > Witam
    > Padła mi diody zabezpieczające port USB
    > obudowa SOT23 oznaczenie 7B.
    > Czym to zastąpić i jakie mają parametry?

    Czymkolwiek do takich zastosowań.
    Ważne jest odpowiednie napięcie i niska pojemność - z resztą w
    datesheecie będzie pisać, że do zastosowań USB...
    Oferta na rynku bogata jest.
    np. USBLC6-2P6 od ST
    (sprawdź zgodność wersji USB)

    Oczywiście również sprawdź, czy pinout kompatybilny.

    Szukaj z hasłami: ESD, suppressor, USB, protection diodes.

    pzdr
    mk

  • 3. Data: 2009-03-13 17:10:13
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    Zbyszek pisze:
    > Witam
    > Padła mi diody zabezpieczające port USB
    > obudowa SOT23 oznaczenie 7B.
    > Czym to zastąpić i jakie mają parametry?

    Może to MAX3207E?
    Obudowa SOT23/6

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 4. Data: 2009-03-16 06:58:14
    Od: z...@p...onet.pl

    Na razie włożyłem zwykłe na 6,8V ze sklepu za rogiem
    Może nie mają zbyt dużej pojemności i będzie działać.