  • 61. Data: 2022-02-05 08:45:11
    Temat: Re: Detektor kabli
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 01.02.2022 o 10:49, LordBluzg(R) pisze:

    > Jutub Twoim przewodnikiem :]
    > https://youtu.be/LIbbCixvxl0

    Te są do d...
    Ale ten robi wrażenie:

    https://www.youtube.com/watch?v=4g3UbtmbFPA

    Cena niemała, ale sprzęt rewelacyjny. Wiadomo że amator sobie nie kupi,
    ale ktoś kto robi zawodowo na pewno.

  • 62. Data: 2022-02-06 23:30:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 1 Feb 2022 07:45:49 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Mozecie polecic, lub odradzic, jakis gotowy, niedrogi
    > wykrywacz kabli w scianach?
    > Jest tego kilka modeli po marketach, ale czy maja sens ...

    Nie ma dobrych dostępnych w marketach, testowałem kilka. Każdy
    pokazywał bzdury. Zostawiłem sobie tego najdroższego Bosha z
    Castoramy, nawet wczoraj go musiałem użyć do znalezienia przewodu w
    ścianie. Pokazywał w 3 miejscach co 5 cm w rzeczywistości przewód był
    tylko w jednym ze wskazywanych miejsc.

    --
    Marek

  • 63. Data: 2022-02-07 13:03:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 02 Feb 2022 18:06:25 +0100, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Jak Cię znam to i tak nieczego nie kupisz. Nuda Cię zrzera i troliujesz.
    > Od 10 lat używam tego:
    > https://allegro.pl/oferta/wykrywacz-metalu-drewna-i-
    przewodow-vorel-81785-7028882828?reco_id=198b0436-84
    4a-11ec-9874-246e9680c9a8&sid=0e7a5475e04eefd78184d5
    59df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=arch
    iwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco&

    > (VOREL 81785)
    >
    > i jeszcze się nie pomyliłem.

    No i kupilem. Chinsczyzna straszna - nawet instrukcji nie chcialo im
    sie porzadnie zrobic ... ale kable pod napieciem wykrywa.
    Przypomina to troche zabawe w sapera, bo nie tak latwo odgadnac
    wszyskie pomysly budowniczych, i widac tez, ze poprzednio sporo
    szczecia mialem.

    W moim zacina sie wylacznik w pozycji wlaczony ... ale to zaleta.
    Bo szukac kabli jednoczesnie przyciskajac, to udreka.

    Wyswielacz to tam nie wiem po co - katy widzenia slabe, a czesto nie
    moglem popatrzec prosto.

    Z pretami zbrojeniowymi nie radzi sobie kompletnie.
    Magnes lepszy.

    W Castoramie jest identycznego ksztaltu, ale pod marką DPM.

    J.

  • 64. Data: 2022-02-07 15:14:18
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2022 o 13:03 J.F <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > Magnes lepszy.
    >
    > W Castoramie jest identycznego ksztaltu, ale pod marką DPM.

    Jego czułość zalezy od tego jak go skalibrujesz - ja profile pod podwójnym
    GK wykrywam z dokładnością do 1 cm. Wiem gdzie zaczyna się i kończy profil
    CD60. Zbrojenie też wykrywa - ale nie wiem jak głęboko.

    Potestuj na znanym, ukrytym obiekcie kalibrację - będziesz wiedział więcej
    na temat tego urządzenia.

    TG