  • 161. Data: 2020-09-26 21:27:20
    Temat: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-17 o 21:59, Budzik pisze:

    > Po prostu ludzie sie przemieszczaja - nie ma w tym nic złego.
    > Powodów tego dlaczego musimy sie przemieszczac na coraz wieksze
    > odległosci jest wiele, np brak tanich mieszkan w miastach ale rowniez
    > słabośc komunikacji miejskiej.

    Tanich mieszkań w mieście nigdy nie było, nie ma i nie będzie. A ludzie
    się przemieszczają, bo paliwo jest tanie, samochody są tanie, jest pełno
    dróg, po których można jeździć i jeszcze się młodszym wydaje, że jazda
    samochodem to jest coś fajnego. Są też tacy, którzy jeżdżą motorami,
    samochodami z braku lepszego pomysłu, co ze sobą zrobić.

    - Co robisz?
    - Zapierdalam po mieście*

    * Robert Nogal, vel. Frog w rozmowie telefonicznej ze znajomym, który
    zadzwonił do niego, gdy ścigał się po Warszawie z młotocyklistami.

  • 162. Data: 2020-09-27 03:06:53
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-09-26 o 21:21, Poldek pisze:

    > Dawno nie byłeś na wsi.
    > Samochodów na łep jest jeszcze ze 2 razy więcej, niż w mieście. Motory,
    > quady, traktory, piły spalinowe, kombajny, śmiecie wszędzie i palenie w
    > piecach śmieciami, to jest sielska wieś 21 wieku.

    Przejazdem bywam dwa razy w tygodniu.
    Ruch mniejszy niż w mieście, więcej wolnych miejsc do
    parkowania i przeważnie żadnych zakazów.
    I brak jełopów nawołujących do wprowadzania zakazów
    ruchu czy wjazdu.

    Pozdrawiam

  • 163. Data: 2020-09-27 19:00:19
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-09-2020 o 17:59, Budzik pisze:

    > Takich aut jest wiele a nie az tak wiele zeby mowic ze co drugie albo
    > co trzecie.

    A jednak jest ich bardzo wiele.
    https://www.onet.pl/informacje/onetpoznan/poznan-kon
    trole-poziomu-emisji-spalin-aut-prawie-stu-kierowcow
    -z-mandatami/0bsfwm9,79cfc278

    Cyt:
    "W wydanym komunikacie magistrat poinformował, że w sierpniu policjanci
    skontrolowali 218 pojazdów. "Wystawiono 99 mandatów i 3 pouczenia.
    Zatrzymano 31 dowodów rejestracyjnych. Do sądu skierowano 4 wnioski o
    ukaranie" - podano.

    Do końca sierpnia poznańscy policjanci skontrolowali w sumie 2 tys. 795
    pojazdów. "W 737 przypadkach zatrzymali dowód rejestracyjny. Spora
    liczba, bo aż 1 tys. 309 kierowców została ukarana mandatami, kolejne
    260 otrzymało pouczenia"

  • 164. Data: 2020-09-27 20:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > rejestracyjny. Spora liczba, bo aż 1 tys. 309 kierowców została
    > ukarana mandatami, kolejne 260 otrzymało pouczenia"

    :)
    Przeciez to nie były kontrole przesiewowe...
    Zatrzymywali te które kopciły (w uproszczeniu)
    W takim układzie az dziwne ze nie mieli skutecznosci 100%.

    Ja mowie o tym co widze na drogach - mijam codziennie pewnie tysiace
    aut ale takich ktĂłre ewidentnie kopca na potege nie ma az tyle zeby
    mowic ze to co drugie.
    Co innego gdyby rozpatrywac to w kontekscie spełniania norm - wtedy
    skupiłbym sie na obserwacji passatów ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 165. Data: 2020-09-28 14:28:37
    Od: K <n...@e...com>

    On 26/09/2020 20:18, Poldek wrote:

    > Nie przejmuj się - co, co się teraz budują koło bloków z wielkiej płyty
    > i myślą, że przecież to już maximum tego, co tu będzie pewnego dnia
    > przekonają się, że można zrobić gęściej i postawić jeszcze parę bloków
    > premium pomiędzy.

    Ja sie w ogole tym nie przejmuje. Ziemi pod budowe/uprawe nie przybywa
    tylko ubywa wraz iloscia mieszkancow tej planety.

  • 166. Data: 2020-09-28 14:30:50
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/09/2020 19:59, Budzik wrote:
> [...]
    > Co innego gdyby rozpatrywac to w kontekscie spełniania norm - wtedy
    > skupiłbym sie na obserwacji passatów ;-DDDD

    Raczej te, ktore z daleka wygladaly na takie, ktore moga nie miec
    przegladu lub przeglad na walku. Jak czesto widzisz na ulicy auta, ktore
    zostawiaja za soba zasolne dymna?

  • 167. Data: 2020-09-28 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

    > Raczej te, ktore z daleka wygladaly na takie, ktore moga nie miec
    > przegladu lub przeglad na walku. Jak czesto widzisz na ulicy auta,
    > ktore zostawiaja za soba zasolne dymna?

    Kilkanascie dziennie takich które nie maja zadnych szans spełnic norm
    zadymienia bo czarny badz rzadziej siwy dym zasłania auto podczas
    ruszania.
    Co ciekawe, takie osoby czesto, tak jakby nie byly swiadome wad swoich
    samochodów jezdza agresywniej niz pzostali.
    Ale moze własnie dlatego maja takie wymeczone auta...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 168. Data: 2020-09-29 14:05:01
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/09/2020 16:59, Budzik wrote:
> [...]
    > samochodów jezdza agresywniej niz pzostali.
    > Ale moze własnie dlatego maja takie wymeczone auta...?

    Dziwne. W Polsce bywam w Trojmiescie skad pochodze i musze powiedziec,
    ze srednio widze tyle samo dymiacych ile w UK.

  • 169. Data: 2020-09-29 16:23:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 16 września 2020 o 11:29:20 UTC+2 J.F. napisał(a):
    > Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup
    l...

    > Taa, znajoma tez glową wybierala.
    > A za rok okoliczne drzewa wycieli, beton wylali i wiecej blokow
    > postawili :-)
    >
    > J.
    Miała farta ze nie fermę norek albo kurnika na milion kurczaków.

  • 170. Data: 2020-09-29 16:32:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 18 września 2020 o 17:59:51 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > problem.
    > Widzisz hipokryzje i jakie wyciagasz z tego wnioski?
    > Załózmy ze Bill Gates leci prywatnym odrzutowcem przez ocean na jakies
    > spotkanie a na tym spotkaniu mowi ze chce walczyc ze zmianami klimatu i
    > przeznacza na ten cel miliard dolarów.
    > To dobrze ze przyleciał czy nie?
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
    Zły przykład bo mógł zadzwonić albo od razu przelew zrobić.