  • 171. Data: 2020-09-29 18:59:56
    Temat: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zły przykład bo mógł zadzwonić albo od razu przelew zrobić.

    Ale mogł tez nie dac nic.
    Moze oczekiwał uznania, moze chciał ustalic szczegóły, moze chciał
    poznać osobiscie przedstawiciela organizacji która bedzie zarzadzała
    jego miliardzikiem. Nie zmieniaj warunków brzegowych dlatego ze ci sie
    wnioski nie podobaja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 172. Data: 2020-09-30 21:17:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...
    środa, 16 września 2020 o 11:29:20 UTC+2 J.F. napisał(a):

    >Miała farta ze nie fermę norek albo kurnika na milion kurczaków.

    To jednak miasto, wiec cos takiego raczej nie grozi.

    I akurat taka zurbanizowana czesc miasta, wiec nie grozi wysypisko
    smieci, sortownia, czy oczyszczalnia sciekow.
    Choc na upartego ... sortownie ktos moglby w okolicy zorganizowac.

    No i daleko od rzeki, wiec nie grozi awaryjny zrzut sciekow :-)

    Ale jak peknie jakis podziemny kolektor, to kto wie ile beda
    naprawiac.

    J.

  • 173. Data: 2020-09-30 22:21:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 30 września 2020 o 21:17:54 UTC+2 J.F. napisał(a):
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    ..

> [...]
    >
    > No i daleko od rzeki, wiec nie grozi awaryjny zrzut sciekow :-)
    >
    > Ale jak peknie jakis podziemny kolektor, to kto wie ile beda

    W co ma pęknięty kolektor do tego ile będą naprawiali. W Warszawie nie byli jednej
    osoby podłączonej do kanalizacji co się nie mogła wysrac bo rura się popsula. W tym
    samym czasie pewno w wielu miejscach właściciele super domków z szambem srali na
    gazete bo się szambo napełniło na maksa. Jak w Łodzi popsuł się transformator co
    zasila połowę miasta to po czterech godzinach był zamontowany nowy. A na budowaniu
    przed zimą ciągle gadania jaki agregat prądotwórczy do domku kupić. Bo jak się linia
    jak co roku zerwie to tydzień prądu nie ma.