  • 91. Data: 2020-09-15 19:58:45
    Temat: Re: Dieselgate czyli ciemna strona niemieckiej motoryzacji
    Od: K <n...@e...com>

    On 15/09/2020 17:16, K wrote:

    > Wybor nie jest oczywisty i wiele ludzi na wysokosc podatku wlasnie tutaj
    > patrzy bo ten z uplywem czasu tylko rosnie, mnie to akurat ryba bo dla
    > mnie samochod ponizej 150KM nie jedzie.

    Dobra, pierdole glupoty. Zmienilo sie w 2017 i sie teraz placi wiecej
    przy rejestracji za pierwszy rok:

    jest: https://www.gov.uk/vehicle-tax-rate-tables
    bylo:
    https://www.gov.uk/vehicle-tax-rate-tables/rates-for
    -cars-registered-on-or-after-1-march-2001

  • 92. Data: 2020-09-16 00:03:32
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-09-15 o 19:50, Poldek pisze:

    > W jakim mieście? :-)

    Wojewódzkim. Lublin.
    Żeby było śmieszniej nawet w bloku mieszkam.
    Ale jak ktoś wybiera portfelem a nie głową to ma problemy
    takie jak ty.

    Pozdrawiam

  • 93. Data: 2020-09-16 07:41:04
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-16 o 00:03, RadoslawF pisze:

    > Wojewódzkim. Lublin.
    > Żeby było śmieszniej nawet w bloku mieszkam.
    > Ale jak ktoś wybiera portfelem a nie głową to ma problemy
    > takie jak ty.

    Dziękuję grzecznie za mądrość, zdystansowane spojrzenie i nauki.
    Nie każdy wybiera, gdzie się urodził.
    Nie każdy wybiera, co mu wybudują koło domu, w którym mieszka od dzieciaka.

  • 94. Data: 2020-09-16 07:53:22
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-09-15 o 19:57, K pisze:

> [...]
    > bylo:
    > https://www.gov.uk/vehicle-tax-rate-tables/rates-for
    -cars-registered-on-or-after-1-march-2001

    Co rok pobierają podatek od samochodu tym wyższy im więcej emituje CO2.
    Do tego podatek płacony co roku od drogiego samochodu. Komunistyczne
    zwyczaje w Królestwie.

  • 95. Data: 2020-09-16 08:21:16
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    -- Co rok pobierają podatek od samochodu tym wyższy im więcej emituje CO2.

    to raczej standard w EU a wyjatek w PL

    --Do tego podatek płacony co roku od drogiego samochodu. Komunistyczne
    zwyczaje w Królestwie.

    to taka tradycja, robin hood dal im przyklad :-)

  • 96. Data: 2020-09-16 08:55:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Poldek,

    [...]

    > Życzę tobie i twoim dzieciom powietrza do oddychania na co dzień z
    > dowolnej marki koncernu VAG całe życie.

    Złym człowiekiem jesteś. *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 97. Data: 2020-09-16 10:25:42
    Od: K <n...@e...com>

    On 16/09/2020 07:21, Przemek Jedrzejczak wrote:
> [...]
    > zwyczaje w Królestwie.
    >
    > to taka tradycja, robin hood dal im przyklad :-)

    Przeciez w Polsce tez kiedys byl, a pozniej dodali to do paliwa. Czyli
    placisz tyle i ile jezdzisz.

  • 98. Data: 2020-09-16 10:27:23
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-09-16 o 07:41, Poldek pisze:

    > Dziękuję grzecznie za mądrość, zdystansowane spojrzenie i nauki.
    > Nie każdy wybiera, gdzie się urodził.
    > Nie każdy wybiera, co mu wybudują koło domu, w którym mieszka od dzieciaka.

    Nie każdy też mieszka do końca życia z rodzicami.
    Może czas się usamodzielnić i kupić własne mieszkanie lub domek.
    W dobrze wybranej lokalizacji coby nie śmierdziało i hałasowało. :-)

    Pozdrawiam

  • 99. Data: 2020-09-16 11:14:58
    Od: collie <c...@v...pl>

    W środa, 16.09.2020 o 10:27, RadoslawF napisał:

    > Nie każdy też mieszka do końca życia z rodzicami.
    > Może czas się usamodzielnić i kupić własne mieszkanie lub domek.
    > W dobrze wybranej lokalizacji coby nie śmierdziało i hałasowało. :-)

    Na ten przykład tu:
    https://www.cosmohomes.es/ficha/dom/el-campello/pueb
    lo-acantilado-lanuza/6483/8710006/pl/

  • 100. Data: 2020-09-16 11:29:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Wojewódzkim. Lublin.
    >Żeby było śmieszniej nawet w bloku mieszkam.
    >Ale jak ktoś wybiera portfelem a nie głową to ma problemy
    >takie jak ty.

    Taa, znajoma tez glową wybierala.
    A za rok okoliczne drzewa wycieli, beton wylali i wiecej blokow
    postawili :-)

    J.