  • 51. Data: 2023-03-29 16:09:00
    Temat: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Mar 2023 15:49:19 +0200, Cavallino wrote:

    > No i?
    > Wielu już takich nie dojechało....

    A on dojezdza.
    To jeszcze nie jest jakies bardzo obciązające.

    Ot, normalny okres funkcjonowania, tylko nie nalezy tracic czasu na
    pierdoły, na ładowania czy na oszczędną jazde :-)

    > A potem pada i odsypia cały dzień.

    Nie - to jest cały dzien (i wieczór) a nie cała noc.

    > A ja idę nad morze w tym czasie...
    > Efekt czasowy ten sam, tyle że jakoś jazda bezpieczniejsza....

    No ale to on idzie nad morze, podczas gdy Ty jesz kolacje gdzies w
    hotelu na trasie :-)

    Bo jednak masz tych noclegów w trasie więcej, wiec nad morzem mniej,
    albo urlopu mniej ...

    J.

  • 52. Data: 2023-03-29 16:14:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Mar 2023 15:48:15 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > a FB odpisali, że zdarzało im się ładować mając jeszcze 40%.

    Co prawie nie wydłuża - ot, częste ładowanie, ale krótsze.
    Wydluża tyle, co na zwolnienie, przyspieszenie, podłaczenie ...
    czekanie na zwolnienie.

    > Wyjaśnienie może być banalne - robili przerwy na papierosa. Nałogowiec
    > wytrzymuje niewiele ponad godzinę...

    No ale co - w elektryku palic nie mozna?

    Czy pozyczony, i nie wolno zasmrodzic?

    J.

  • 53. Data: 2023-03-29 16:17:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > a FB odpisali, że zdarzało im się ładować mając jeszcze 40%.

    Czyli marnowali najlepsze okoliczności ładowania - często DO 40% ładuje
    się dużo szybciej niż OD 40%.

    > Wyjaśnienie może być banalne - robili przerwy na papierosa. Nałogowiec
    > wytrzymuje niewiele ponad godzinę...

    I to też wina ev, albo Tuska - do wyboru.

  • 54. Data: 2023-03-29 16:19:50
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-03-2023 o 16:09, J.F pisze:

    > A on dojezdza.

    Oni też wcześniej dojeżdżali.

    > Nie - to jest cały dzien (i wieczór)

    Tak.
    O tym właśnie piszę.

    > No ale to on idzie nad morze, podczas gdy Ty jesz kolacje gdzies w
    > hotelu na trasie :-)

    Nie idzie, tylko wali się spać.
    Sam to powyżej napisałeś.

    No chyba że tą nocą nad morze pójdzie z powiekami na zapałkach.... ;-)

  • 55. Data: 2023-03-29 16:21:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-03-2023 o 16:14, J.F pisze:

    > Co prawie nie wydłuża - ot, częste ładowanie, ale krótsze.

    Wydłuża.
    Nie wiem jak w VW, ale u mnie mocno.

    > Wydluża tyle, co na zwolnienie, przyspieszenie, podłaczenie ...
    > czekanie na zwolnienie.

    Po co wypowiadasz się o rzeczach, o których nie masz zielonego pojęcia?
    To że coś Ci się wydaje, nie oznacza że tak jest faktycznie.

    Faktycznie jest dokładnie odwrotnie, niż Ci się wydaje....

    HINT: krzywa ładowania.
    Poszukaj sobie i się dokształć, zamiast sadzić androny.

  • 56. Data: 2023-03-29 16:56:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Mar 2023 16:21:59 +0200, Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > HINT: krzywa ładowania.
    > Poszukaj sobie i się dokształć, zamiast sadzić androny.

    Ok, ty masz doswiadczenie, ale ta krzywa ładowania to sie spłaszcza
    przy ~70-80%.
    Przynajmniej w małych bateriach - moze w samochodach inaczej.

    Czyli co - jednak palacze ? :-)

    J.

  • 57. Data: 2023-03-29 18:33:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Mar 2023 16:19:50 +0200, Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > Nie idzie, tylko wali się spać.
    > Sam to powyżej napisałeś.
    > No chyba że tą nocą nad morze pójdzie z powiekami na zapałkach.... ;-)

    A po co ma isc nocą nad morze?

    Ale chyba sie nie rozumiemy - wyjezdzamy wszyscy np w poniedzialek
    rano. Ja wieczorem jestem w Chorwacji, i we wtorek rano, wyspany, ide
    na plaże.
    Ty we wtorek rano wyruszasz z jakiegos hotelu w pół drogi,
    i byc moze zdążysz we wtorek wieczorem nogi zmoczyc w morzu.

    Grecja dalej, wiec znajomy we wtorek rano budzi gdzies na pólnocnej
    granicy, wsiada w auto, i we wtorek w poludnie/po poludniu/wieczorem
    dojezdza do docelowej kwatery. Np na Zakyntos.
    A kiedy Ty dojedziesz, to boję sie spytac :-)

    J.

  • 58. Data: 2023-03-29 20:02:33
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-03-29 o 18:33, J.F pisze:
> [...]

    > granicy, wsiada w auto, i we wtorek w poludnie/po poludniu/wieczorem
    > dojezdza do docelowej kwatery. Np na Zakyntos.

    Niezły kozak. Jechałem w ubiegłym roku - jest za dużo granic
    po drodze i autostrady trochę takie w remontach -
    ledwo zrobiłem 1000km w pierwszy dzień, więc na pn granicę
    Grecji raczej trudno jest dotrzeć w jeden dzień.
    A i wspomniane Zakyntos jest dość kłopotliwe logistycznie -
    bo jeszcze prom, więc drugiego dnia ledwo na wieczór
    (ja po południu spokojnie zadekowałem się na
    olimpijskim wybrzeżu)

    > A kiedy Ty dojedziesz, to boję sie spytac :-)

    W trzy dni da radę. Ale jest w drodze tyle -
    jak lubi, to sobie dorzuci gdzieś dodatkowe zwiedzanie
    i będzie jechał 4-5 dni i nazywał to podróżą z atrakcjami.

  • 59. Data: 2023-03-29 20:04:59
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.03.2023 o 18:33, J.F pisze:

> [...]
    > dojezdza do docelowej kwatery. Np na Zakyntos.
    > A kiedy Ty dojedziesz, to boję sie spytac :-)

    Wychodzi, że spalinowcem się jedzie, jest tydzień urlopu i wracajac do
    domu, spotyka się prątka, który dopiero dojeżdża na miejsce. Będzie też
    wracał tydzień. Już pisałem, ze prątkowcy muszą mieć więcej dni urlopu
    po prostu :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 60. Data: 2023-03-29 20:10:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > domu, spotyka się prątka, który dopiero dojeżdża na miejsce. Będzie też
    > wracał tydzień. Już pisałem, ze prątkowcy muszą mieć więcej dni urlopu

    Weź kurwa nie podpowiadaj, bo jeszcze im dadzą dodatkowe 8 dni w roku
    wyrówania:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!