  • 61. Data: 2023-03-29 23:46:29
    Temat: Re: Dieselgate: sąd cofnął Volkswagenowi homologację silnika
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Shrek w
    <news:u01uu5$si0$1$Shrek@news.chmurka.net>:

    > Weź kurwa nie podpowiadaj, bo jeszcze im dadzą dodatkowe 8 dni w roku
    > wyrĂłwania:(

    W art. 99x dotyczącym praw pracusia aka elektrusia uchwala sie:

    1. elektropracus ma prawo do wykorzystania dodatkowego dzionka w miesiącu na
    odelektryzowanie się

    2. ekwiwalent dla korzystających z technologii sprzyjających ekologi zostaje
    powiększony o udokumentowany okres (maksymalnie 8 dni) spędzony na
    uzupełnianie prądu w akumulatorze...

    ;P

    --
    Tomasz

  • 62. Data: 2023-03-30 06:06:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-03-2023 o 16:56, J.F pisze:

    > Ok, ty masz doswiadczenie, ale ta krzywa ładowania to sie spłaszcza
    > przy ~70-80%.

    Zależy w jakim aucie.
    U mnie z maks. mocą ładuje się gdzieś do 53%....
    A od 80% to zazwyczaj w ogóle (w sensie że w większości) jest tragedia,
    w trasie nie do użycia praktycznie.

  • 63. Data: 2023-03-30 06:10:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-03-2023 o 18:33, J.F pisze:

    > A po co ma isc nocą nad morze?

    Nie wiem, ale napisałeś że idzie.
    Więc sam ze sobą teraz dyskutujesz.

    > Ale chyba sie nie rozumiemy - wyjezdzamy wszyscy np w poniedzialek
    > rano. Ja wieczorem jestem w Chorwacji, i we wtorek rano, wyspany, ide
    > na plaże.

    Gadaliśmy o Grecji, a nie Chorwacji.
    Więc przestań bredzić.

    > Grecja dalej, wiec znajomy we wtorek rano budzi gdzies na pólnocnej
    > granicy, wsiada w auto, i we wtorek w poludnie/po poludniu/wieczorem
    > dojezdza do docelowej kwatery. Np na Zakyntos.
    > A kiedy Ty dojedziesz, to boję sie spytac :-)

    Ostatnio dojechałem w poniedziałek w południe.....
    Jeszcze zdążyłem zjeść obiad, dojechać autobusem na południe wyspy i się
    wykąpać w morzu....

  • 64. Data: 2023-03-30 07:08:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-03-30 o 06:06, Cavallino pisze:

    > Zależy w jakim aucie.
    > U mnie z maks. mocą ładuje się gdzieś do 53%....
    > A od 80% to zazwyczaj w ogóle (w sensie że w większości) jest tragedia,
    > w trasie nie do użycia praktycznie.

    Czy to znaczy, że w praktyce mamy do dyspozycji
    tylko 60-65% pojemności baterii?

  • 65. Data: 2023-03-30 19:24:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Mar 2023 07:08:53 +0200, cef wrote:

    > Czy to znaczy, że w praktyce mamy do dyspozycji
    > tylko 60-65% pojemności baterii?

    trasie, na szybkich ladowarkach.
    Sobie zostawisz na noc pod gniazdkiem, to bedzie 100%.
    Albo pojdziesz na dlugi obiad. Albo do sklepu na dluzsze zakupy.

    A w trasie
    https://youtu.be/_XZVrFS6pBM?t=100
    300km w 15 minut. Prawie jak LPG.

    https://youtu.be/zwDI7moHvzg?t=120

    Tylko rezerwy prawie zero.
    I nie u nas. Na razie.

    I nie w zimie
    https://youtu.be/i-c8AUeKs5c?t=360

    J.

    I nawet nie trzeba Tesli
    https://youtu.be/nNKGbTagS_U?t=105

    moze nawet lepsza niz Tesla ...

  • 66. Data: 2023-03-30 19:31:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 30 Mar 2023 06:10:14 +0200, Cavallino wrote:

    > Nie wiem, ale napisałeś że idzie.
    > Więc sam ze sobą teraz dyskutujesz.

    A owszem. Ale to symbolicznie było - on dojechal, ty dopiero w polowie
    trasy. A pisałeś, ze czasowo tak samo.

    No owszem, jak jest jakas fajna atrakcja w polowie trasy,
    to moze i czasowo tak samo .. no nie, bo ty jednak znacznie dłuzej w
    podróży.

> [...]
    >
    > Ostatnio dojechałem w poniedziałek w południe.....
    > Jeszcze zdążyłem zjeść obiad, dojechać autobusem na południe wyspy i się

    Samolotem, czy w poniedziałek po tygodniu podróży? :-)

    Samolot ma swoje zalety, ale ma i wady ... co tam komu pasuje.

    J.

  • 67. Data: 2023-03-30 19:33:17
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 29.03.2023 o 20:10, Shrek pisze:

    > Weź kurwa nie podpowiadaj, bo jeszcze im dadzą dodatkowe 8 dni w roku
    > wyrówania:(

    Tak w sumie, to mi się elektryk podoba i mógłbym go użyć do ogrzewania
    domu. Podobno pali się dobrze, całe trzy dni pomimo gaszenia :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 68. Data: 2023-03-30 19:34:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Mar 2023 20:02:33 +0200, cef wrote:

    > Niezły kozak. Jechałem w ubiegłym roku - jest za dużo granic
    > po drodze i autostrady trochę takie w remontach -
    > ledwo zrobiłem 1000km w pierwszy dzień, więc na pn granicę
    > Grecji raczej trudno jest dotrzeć w jeden dzień.
    > A i wspomniane Zakyntos jest dość kłopotliwe logistycznie -
    > bo jeszcze prom, więc drugiego dnia ledwo na wieczór
    > (ja po południu spokojnie zadekowałem się na
    > olimpijskim wybrzeżu)

    Owszem, ale Cavallino bedzie mial te same problemy :-)

    > W trzy dni da radę.

    On lubi dlugie obiady, i deklarowal juz nawet nie pamietam ile - 400km
    to dużo?

    > Ale jest w drodze tyle -
    > jak lubi, to sobie dorzuci gdzieś dodatkowe zwiedzanie
    > i będzie jechał 4-5 dni i nazywał to podróżą z atrakcjami.

    Mozna i tak. Tylko potem trzeba wrocic, i sie okaze, ze sie 10 dni
    jechalo i 4 "odpoczywało" :-)

    J.

  • 69. Data: 2023-03-30 20:09:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.03.2023 o 19:34, J.F pisze:

    > On lubi dlugie obiady, i deklarowal juz nawet nie pamietam ile - 400km
    > to dużo?

    Gówno prawda, chyba że stołuje sie na lidlach w dziale z owsem. Na
    elektowozie można sobie poczytać gdzie i ile razy tankował w drodze na
    słowację.

    Albo jak to wszysko ma ze słońca a jak pomylił taryfę i miał prąd
    droższy oo bodajże 20gr na kilowatogodzinie, to był w plecy parę stówek
    w dwa miesiące czyl wpierdolił coś koło megawatogodziny w tym czasie:P

    Mitoman i hipokryta.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 70. Data: 2023-03-30 20:15:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.03.2023 o 19:24, J.F pisze:

    > A w trasie
    > https://youtu.be/_XZVrFS6pBM?t=100
    > 300km w 15 minut. Prawie jak LPG.

    Z naciskiem na prawie - samo tankowanie LPG to 2-2,5 minuty. A i tak jak
    jest przed tobą dwóch w kolejce to się można wkurwić.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!