  • 61. Data: 2010-01-22 18:17:42
    Temat: Re: Dla robiacych "srednie"
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Axel pisze:

    > Ja bardzo lubie takie klimaty, ale moja rodzinka slabo znosi szybka jazde po
    > gorskich zakretach - jak jezdzilismy po gorach na poludniu Hiszpanii, to
    > bywalo, ze co kilka kilometrow trzeba bylo sie zatrzymywac i mlodsza sie
    > pozbywala nadmiaru z zoladka... teraz troche jej przeszlo, ale i tak trzeba
    > uwazac.

    To u mnie nie ma tego problemu.
    Żonie już jazda bokiem spowszedniała, a córka ze swojego fotelika też
    już pilotuje "tata! lewy nawrót!".

  • 62. Data: 2010-01-22 22:21:10
    Od: "Axel" <a...@p...com>

    "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> wrote in message

    > To u mnie nie ma tego problemu.
    > Żonie już jazda bokiem spowszedniała, a córka ze swojego fotelika też już
    > pilotuje "tata! lewy nawrót!".

    Mloda ostatnio pokochala poslizgi na sniegu - 2 razy w tygodniu ma zajecia w
    miejscu, gdzie dojezdza sie po calkowicie zasniezonej drodze. Jest
    niepocieszona, jak cos jedzie z przeciwka i trzeba grzecznie jechac. Ale
    przy ostrej jezdzie po kretym miewa jeszcze problemy.

    --
    Axel

  • 63. Data: 2010-01-25 01:29:36
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 21.01.2010 Wojtekk <u...@w...pl> napisał/a:

    > Jak widzę Góry Sowie, to zawsze wracają mi wspomnienia zagotowanych hamulców :-)
    > Co prawda miało to miejsce na drodze po drugiej stronie gór (przez Srebrną Górę)
    > ale rownie, a może jeszcze bardziej krętej.

    Swój człowiek ;-) !

    P.S. Mieszczuch z Warszawy jestem ale parę małych przygód z Jodłownikiem
    mam w różnych kombinacjach napędu, pogody i takich tam :-)

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

  • 64. Data: 2010-01-26 16:36:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 00:41:22 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > No i dlatego w sumie bez sensu jest pędzić na trasie - żeby podciągnąć
    > tam średnią o 1km/h trzeba się już napracować, a potem i tak co chwilę
    > jest to przebicia jakieś miasto, a tam to już cuda się dzieją.

    Pędzić to nie, ale wlec się za kapeluszem - to już tak. Dobrą średnią robi
    się nie szybkością, a płynnością. Lepiej odpuścić gaz w odpowiednim
    momencie, żeby niewiele zwalniając uzyskać 'okno' do wyprzedzenia.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 65. Data: 2010-01-26 17:23:36
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "szymo" <s...@w...pl> wrote in message

    > To troszkę inna jazda niż w dzień powszedni gdzie nonstop a to tir a to
    > krowa a to nawalony roweżysta to znowu agatek przepuszczający nawet psy na
    > przejściu (choć do agatków nie mam nic - robią dobrą robotę) o
    > ograniczeniach 50-60 -30 nie wspomnę bo te obowiązują zawsze i każdego :)
    > swoją drogą pwinny być znaki ograniczenia prędkości zimowe i letnie
    > większość znaków ograniczenia prędkości stawiana jest także z myślą o
    > zimie a w lecie są cokolwiek upierdliwe,

    I na odwrot, znak postawia latem, a ludziska wala 90 w zakret dziwiac sie,
    dlaczego ESP nie uratowal tylka. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil