  • 101. Data: 2020-10-15 10:56:01
    Temat: Re: Drganie liter na ektanie
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-14 o 14:27, Animka pisze:
    > Złodziej powiedział pani da, ja zamknę ta kłodkę.

    Z ciekawości. Sama mieszkasz? Masz kogoś kto by Cię chronił, odpowiadał
    za Ciebie? Może pomoc społeczna?
    Jak Ci można pomóc?

  • 102. Data: 2020-10-15 11:33:44
    Temat: Re: Drganie liter na ekranie
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-14 o 22:39, Irokez pisze:

    > Nie ze mną te numery Brunner:
    > https://www.philips.pl/c-p/190SW9FS_00/brilliance-mo
    nitor-panoramiczny-lcd
    > Wejście sygnału:
    >         VGA (analogowe)
    >         DVI-D
    >
    > i zdjęcie:
    > https://2d.zol-img.com.cn/product/22_698x437/259/ce1
    txr8xzWUXQ.jpg

    > i są dwa wejścia.
    > Dwa zupełnie różne.
    > ze zdecydowaną przewagą jeśli chodzi o jakość dla białego DVI-D

    Zupełnie inny monitor niż mój.
    https://www.philips.pl/c-p/190SW9FS_00/brilliance-mo
    nitor-panoramiczny-lcd
    Niepotrzebnie kupowałam nowy kabel zasilania (koniczynka), bo jak się
    teraz okazało wtyczka w monitorze jest jakaś obluzowana i po poruszeniu
    monitor gaśnie.
    Drugie gniazdko to do kabla połączeniowego z komputerem Nic więcej nie ma.
    Ate w sumie to nie o te gniazdka chodzi tylko o coś innego (jak w temacie).

    --
    animka

  • 103. Data: 2020-10-15 11:34:48
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    >
    > i są dwa wejścia.
    > Dwa zupełnie różne.
    > ze zdecydowaną przewagą jeśli chodzi o jakość dla białego DVI-D

    To nie to.

    --
    animka

  • 104. Data: 2020-10-15 11:51:54
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]

    nitor-panoramiczny-lcd
    Niepotrzebnie kupowałam nowy kabel zasilania (koniczynka), bo jak się
    teraz okazało gniazdko w monitorze jest jakieś obluzowane i po

  • 105. Data: 2020-10-15 12:30:51
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 15.10.2020 o 11:34, Animka napisała:

    > To nie to.

    To może modlitwa do św. Carla pomoże? 10 października br. Stolica
    Apostolska powołała nowego swiętego - Carlo Acutisa. Będzie pomagał
    programistom, ale nad sprzętem komputerowym pewnie też się pochyli.
    Spróbuj, może akurat Ci pomoże.

    PS. Rżnij cytaty.

    --
    Miarą człowieczeństwa jest stosunek do zwierząt.

  • 106. Data: 2020-10-15 16:19:16
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-10-15 o 12:30, collie pisze:

> [...]
    > Apostolska powołała nowego swiętego - Carlo Acutisa. Będzie pomagał
    > programistom, ale nad sprzętem komputerowym pewnie też się pochyli.

    OK :-)

    --
    animka

  • 107. Data: 2020-10-15 17:12:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "_Master_" 5f880d86$0$540$6...@n...neostrada.pl

    > A z czego teraz piszesz?

    Z laptopów -- post, na który właśnie odpowiedziałeś napisany
    był i wysłany z Acera; teraz piszę z Fujitsu-Simensa.

    > Tak z ciekawości. Bez złych intencji ;-)
    [każde tak mówi -- a późnniej włamuje się, by
    kraść własność intelektualną bliźniego swego!!!
    już ja ich znam!!! -- niewiniątka!!!! szabliste
    tygrysy w skórach jelonków...]

    > Ja piszę przez zdalny pulpit na 7 letni laptopa w sypialni z dyskiem oczywiście
    SSD.

    F-S kupiłem w połowie sierpnia 2008 roku -- mam kopię faktury. :)
    Acera kupiłem na początku lutego 2017 roku.

    Mam jeszcze netbook kupiony jesienią 2010 roku.
    Do niego można podczepić zew_nętrzny monitor, bo 10 cali to trochę mało...

    -=-

    Właśnie kolejny raz padło coś ;) podczas kompresowania ważnych danych!!!
    [w tle eksperymentowałem, ale czy to istotne?...]

    Skoro padło, przebootowałem na WXP, by zobaczyć sieczkę powstałą w wyniku
    eksperymentowania... [nie jest źle -- 'Kontynuować, on żyw' -- jak powiedział
    lekarz w >>Patrolu<<, widząc, iż bity żołnierz -- nadal żyje...] Postawię snapa,
    ale nie teraz, bo mi śpieszy się...

    http://www.eneuel.w.duna.pl/error/sieczka.png <-- powinno być tutaj

    Mam farta -- co zabiorę się za kompresowanie resztek z W10 -- padnie...
    Na szczęście to bardzo ważne dane!!!

    Aby było jasne -- niczego (poza czasem) nie tracę. :)
    Tylko tak brzydko wygląda. :)

    -=-

    Słowo 'coma' w sigu to znak, że pisałem i słałem z F-S.

    > Tak z ciekawości. Bez złych intencji ;-)

    Tak, by zaspokoić ciekawość, bez złych intencji.

    -=-

    Cholernie mi zimno, mam suchy kaszel a pulskoksymetr znów popsuł
    się -- pokazywał poniżej 90% saturacyi. ;) Kilkanaście głębszych
    oddechów naprawiło pulskoksymetr tak, że dobił do 98% -- 14pp...
    łyknąłem Formoterol, jest nieźle... ;) [ale boli moja głowa]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' .,; o.' e...@g...com '.O_'

  • 108. Data: 2020-10-15 17:17:42
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-10-15 o 11:33, Animka pisze:

    nitor-panoramiczny-lcd

    > Zupełnie inny monitor niż mój.

    Przypomniało mi się od razu to:
    https://www.youtube.com/watch?v=KNr-0OFAgqs&t=243s

    --
    Irokez

  • 109. Data: 2020-10-15 18:49:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5f88670b$0$618$6...@n...neostrada.pl

    > http://www.eneuel.w.duna.pl/error/sieczka.png <-- powinno być tutaj

    Już jest! Tu nic złego nie zdarzyło się!

    > Aby było jasne -- niczego (poza czasem) nie tracę. :)
    > Tylko tak brzydko wygląda. :)
    Tam nic nie zginęło -- poza tym, co padło podczas kompresowania.
    Znienacka ujrzałem okienko z napisem ,,??? success'' ;) i laptop zgasł! ;)
    To już kolejny raz podczas podejścia do kompresowania tego samego...
    Poprzedni pad był fatalny w skutkach -- ale (jak już raz napisałem) to ważne dane.
    Wcześniejszy pad nie wniósł niczego ciekawego... ;) Pojęcia nie mam,
    dlaczego tak jest, ale kompresowanie nie mogło dać niczego złego poza
    wzrostem temperatury -- a ta była stale kontrolowana i niezbyt wysoka!
    (choć F-S zwolnił niemiłosiernie tak, że musiałem to i owo zatrzymać...)

    > -=-

    > Słowo 'coma' w sigu to znak, że pisałem i słałem z F-S.

    Niby śmiertelna śpiączka, ale u mnie takie słowo
    powstało jako efekt pisania liter przypadkowych...
    Równie dobrze to kometa lub przecinek. ;)

> [...]
    > oddechów naprawiło pulskoksymetr tak, że dobił do 98% -- 14pp...
    > łyknąłem Formoterol, jest nieźle... ;) [ale boli moja głowa]

    Pocę się, mam mroczki, widzę ciemność, ;) ale poza tym OK. ;)

    Tak kończy się krasztest ;) wykonany przeze mnie przed paroma dniami.
    Podobny wykonany w Wieńcu przed ~2 laty dał efekt niemal niewidoczny...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 110. Data: 2020-10-15 21:35:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "_Master_" 5f880e06$0$540$6...@n...neostrada.pl

    > CRT nie wziąłbym nawet za darmo. Szkoda życia i zdrowia.

    Wziąłem przed laty mały TV Panasonica czy Philipsa
    z kineskopem i głowicą analogową -- stoi i zbiera
    kurz... [Kusz i Sabę w zamian za ciebie?...]

    To są tak zwane elektrośmieci.
    Ogólnie mam tego trochę i nie wiem, co z tym czynić,
    bo raczej na pojemnikach ze śmieciami nie widzę
    napisów typu: 'elektrośmieci'... Akumulatorki
    i baterie wywaliłem w Biedronce do pojemnika
    na takowe śmieci...

    Mam też 2kg skorupek kurzych jaj -- mieszkańcy wsi wiedzą,
    że skorupki takie są przydatne, ale miastowi udają, że nie
    wiedzą, skąd biorą się jaja...

    - mieszka w Warszawie na IX piętrze; gdy chce napić się
    mleka, idzie do sklepu tuż obok jego bloku i kupuje
    mleko w kartonie, nie myśląc nawet o tym, że kupuje
    coś, co wyprodukowała żywa [szczająca i srająca]
    krowa w oborze czy na pastwisku...

    W pewnej kawiarni dawno kawę z kobiecym mlekiem...
    Gdy podniósł się rwetes, sprzedawca zauważył, że
    kobieta wcale ;) nie jest gorszym stworzeniem od krowy... ;)

    -=-

    Jutro chyba w Biedronce są tanie jaja...
    Zapewne niektórzy zauważą, że to ,,jaja'', nie jaja... ;)

    --