  • 181. Data: 2020-11-02 11:17:53
    Temat: Re: Drganie liter na ekranie
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 2.11.2020 o 03:09, RadoslawF napisał:

    > A że to cywilizowana spółdzielnia to wiesza rozpiskę na klatce
    > schodowej dla lokatorów.

    No to trzeba było wyczytać z niej - albo poprosić sąsiada bardziej
    kumatego, jak jesteś baran - że termin wywożenia tzw. gabarytów
    w tej Twojej cywilizowanej spółdzielni już minął w październiku
    i nie wystawiać nocą, przed Wszystkimi świętymi, tej swojej
    obszczanej wersalki pod śmietnik, by stała tam aż do wiosny -
    do następnej wywózki gabarytów. Baranie wełniany.

    https://zapodaj.net/f6683226c0ba4.jpg.html

    --
    Pasą się, pasą, barany wełniane...
    https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

  • 182. Data: 2020-11-02 13:51:48
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-02 o 11:17, collie pisze:

> [...]
    > obszczanej wersalki pod śmietnik, by stała tam aż do wiosny -
    > do następnej wywózki gabarytów. Baranie wełniany.

    "Nie moja wersalka i nawet nie moja okolica.
    Natomiast w cywilizowanych spółdzielniach jest informacja
    kiedy będą wywożone śmieci gabarytowe i można wersalkę całkiem
    legalnie koło śmietnika zostawić.
    Więc suczko poszczekałaś na próżno."

    Ale ośmieszaj się i szczekaj dalej. Baranie bawełniany.

    Pozdrawiam

  • 183. Data: 2020-11-03 12:05:49
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 01.11.2020 o 12:29, RadoslawF pisze:

    > Normalne duże przedszkole (5 oddziałowe) miało kiedyś 25 osób
    > na pełnym etacie. Teraz ma więcej ale część na na niepełnym
    > lub na różnych umowach. Parę osób to w jakiejś miniaturce
    > jedno lub dwu oddziałowej.
    >

    > Pozdrawiam

    Co ty gadasz, w okolicy jest kilka przedszkoli - cały ich personel to
    3-4 osoby na placówkę.

  • 184. Data: 2020-11-03 12:08:46
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 01.11.2020 o 18:07, Animka pisze:

    > 3/4, ale jaka to rozdzielczość?
    >
    > Wreszcie mam wszystko na ekranie i "się nie bujam w prawo i lewo".

    1280/1024 czyli tzw FHD.  a i tak się muszę bujać np na stronie "Gazety"
    która ma parametry wyświetlania ustawiane dla formatu 16/9. Nie cierpię
    płaskich ekranów ale widzę że wcześniej czy później będę musiał się z
    nimi przeprosić.

    > O nie! Nie mam zamiaru tego monitora używać.
    > Oddałabym komuś kto sam potrafi reperować monitory.

    > Stoi narazie w drugim pokoju. Dużo miejsca nie zajmuje.

    No właśnie, naprawić i może sobie stać jako rezerwowy..

  • 185. Data: 2020-11-03 17:16:34
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-03 o 12:05, trybun pisze:

    > Co ty gadasz, w okolicy jest kilka przedszkoli - cały ich personel to
    > 3-4 osoby na placówkę.

    To że ty widzisz 3 czy 4 nie oznacza że jest tylko tyle.
    Nauczycielek będziesz miał 3 na grupę, do tego jedna na
    grupę pomoc nauczycielki. Do tego obsada kuchni, sprzątaczki
    , intendentka i kierowniczka. W dużych bywa też zastępca kierowniczki.
    Z dochodzących na przykład rytmiczka.

    Pozdrawiam

  • 186. Data: 2020-11-03 17:56:40
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-11-03 o 12:08, trybun pisze:

> [...]
    > która ma parametry wyświetlania ustawiane dla formatu 16/9. Nie cierpię
    > płaskich ekranów ale widzę że wcześniej czy później będę musiał się z

    To znaczy masz monitor z wypukłym ekranem, staromodny, ale prawie nowy?

    Ten mój monitor ma 1680:1050 i na stronie gazety wszystko się mieści na
    ekranie pomimo, że używam większej czcionki. Tylko jakiś głupi ten
    monitor, bo odświeżanie niby ma 60 Hz, ale i tak przestawia się na 59
    Hz. Czegoś takiego jeszcze nigdzie nie widziałam.

    > No właśnie, naprawić i może sobie stać jako rezerwowy.

    Nie po to wydalam pieniądze na drugi monitor, żeby płacić komuś za
    naprawę 12-stoletniego. Naprawy nie są tanie i mnie to się nie opłaca.

    --
    animka

  • 187. Data: 2020-11-04 11:55:30
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 03.11.2020 o 17:16, RadoslawF pisze:

> [...]
    > grupę pomoc nauczycielki. Do tego obsada kuchni, sprzątaczki
    > , intendentka i kierowniczka. W dużych bywa też zastępca kierowniczki.

    To że ty ich nie widzisz ale lepiej potrafisz wyliczyć ilość jest
    zagadkowe, znowu, podobnie jak z tymi kierownikami z klucza partyjnego,
    chcesz coś wylansować. .

  • 188. Data: 2020-11-04 11:56:03
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 03.11.2020 o 17:56, Animka pisze:

> [...]
    > monitor, bo odświeżanie niby ma  60 Hz, ale i  tak przestawia się na
    > 59 Hz. Czegoś takiego jeszcze nigdzie nie widziałam.

    Nie, w sumie źle napisałem nie chodziło mi o jego płaskość czy
    wypukłości a format wyświetlania czyli wysokość-szerokość. Ja mam taki w
    formacie 3/4 a w sklepach królują 16/9 takoż i niektóre strony www są
    tworzone w tym nowomodnym formacie.

    Format ekranu nie ma nic do rozdzielczości czy odświeżania.  W
    monitorach LCD wartości odświeżania nie maja już takiego znaczenia jak w
    kineskopowych.

    > Nie po to wydalam pieniądze na drugi monitor, żeby płacić komuś za
    > naprawę 12-stoletniego. Naprawy nie są tanie i mnie to się nie opłaca.

    Ale myślę że akurat takie coś jak uszkodzona wtyczka spokojnie naprawisz
    we własnym zakresie, oczywiście o ile znajdziesz odpowiednią część.

  • 189. Data: 2020-11-04 12:38:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Poważnie to rozważ, Animko - będziesz mogła równocześnie pisać na dwie grupy na raz
    :-)

    -----

  • 190. Data: 2020-11-04 12:53:38
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-11-04 o 11:56, trybun pisze:

> [...]
    > wypukłości a format wyświetlania czyli wysokość-szerokość. Ja mam taki w
    > formacie 3/4 a w sklepach królują 16/9 takoż i niektóre strony www są

    Ile cali ma ten monitor? Masz jakiś link do zerknnięcia?

    > Format ekranu nie ma nic do rozdzielczości czy odświeżania.  W
    > monitorach LCD wartości odświeżania nie maja już takiego znaczenia jak w
    > kineskopowych.

    No to mnie pocieszyłeś tym odświeżaniem.

    > Ale myślę że akurat takie coś jak uszkodzona wtyczka spokojnie naprawisz
    > we własnym zakresie, oczywiście o ile znajdziesz odpowiednią część.

    Kable z wtyczkami to ja mam dwa. Uszkodzone jest gniazdko albo coś w tym
    monitorze.
    Nie ma sensu zawracać juz sobie gowy 19 calowym bździdlem. Już nigdy nic
    co jest z firmy Philips nie kupię.
    Mogę ten monitor oddać komuś za darmo.

    --
    animka