  • 171. Data: 2020-11-01 09:36:01
    Temat: Re: Drganie liter na ekranie
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 1.11.2020 o 08:43, RadoslawF napisał:

    > Teoretycznie trzeba by na elektro śmieci, w praktyce postaw
    > koło śmietnika.

    Tak jak Ty - wersalkę?

    https://zapodaj.net/f6683226c0ba4.jpg.html

    --
    Pasą się, pasą, barany wełniane...
    https://www.youtube.com/watch?v=I8Ezf9vA2_g

  • 172. Data: 2020-11-01 09:53:13
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-01 o 09:36, collie pisze:

    > Tak jak Ty - wersalkę?
    >
    > https://zapodaj.net/f6683226c0ba4.jpg.html

    Nie moja wersalka i nawet nie moja okolica.
    Natomiast w cywilizowanych spółdzielniach jest informacja
    kiedy będą wywożone śmieci gabarytowe i można wersalkę całkiem
    legalnie koło śmietnika zostawić.
    Więc suczko poszczekałaś na próżno.

    Pozdrawiam

  • 173. Data: 2020-11-01 11:04:18
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedziela, 1.11.2020 o 09:53, RadoslawF napisał:

> [...]
    > Natomiast w cywilizowanych spółdzielniach jest informacja
    > kiedy będą wywożone śmieci gabarytowe i można wersalkę całkiem

    Tyle że takie barany jak Ty - radzące Animce podrzucić monitor pod
    śmietnik - wystawiają te swoje obszczane wersalki nocką ciemną kiedy
    się da i stoją później graty miesiącami pod śmietnikiem, albowiem
    gminy w śmieciowych rozpiskach zwykle tylko dwa razy w roku wyznaczają
    termin wywozu tzw. gabarytów. Za taką radę Animka powinna Cię kopnąć
    w dupę, baranie wełniany.

  • 174. Data: 2020-11-01 11:22:09
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 31.10.2020 o 15:55, RadoslawF pisze:

    > Jeśli podałeś prawdziwą liczbę to tak ciut wyżej (o 5 osób)
    > od kierowniczki przedszkola. Czyli faktycznie mogło nie być wymogu
    > członkowstwa.
    >

    > Pozdrawiam

    Przecie w przedszkolach to z reguły parę osób pracuje. Jak to porównywać
    do kierownika działu w wielkim kombinacie produkcyjnym...

  • 175. Data: 2020-11-01 11:23:26
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 31.10.2020 o 22:34, Animka pisze:
    > W dniu 2020-10-31 o 13:18, trybun pisze:
    > (...)
    >
    > Hej!
    > Ja nie w temacie, sorry.
    > Od paru dni mam już nowy (używany, hahaha) monitor. Problemy się
    > skończyły, ale zepsuty wzrok od tamtego monitora pozostał.
    >
    > Teraz się zastanawiam jak sie pozbyć tamtego monitora (19 cali
    > Philips). On ma coś uszkodzone w gniazdku chyba.

    Ja  jakiś rok temu kupiłem też 19kę Philipsa. Ogólnie monitor wporzo,
    jednak popełniłem błąd bo nie dość że musiałem długo szukać to jeszcze
    ten mój wybrany format (3/4) nie za bardzo pasuje do dzisiejszego
    wyświetlania niektórych stron www.

    Jeżeli chodzi o awarię gniazdka to możesz się pokusić o naprawę w
    własnym zakresie. Po prostu może się da wymienić uszkodzoną część.

    Gdzie złomować taki sprzęty, w mieście to nie mam pojecia, na wsiach
    śmieciarze raz na jakiś czas zabierają taki sprzęt.

  • 176. Data: 2020-11-01 12:29:13
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-01 o 11:22, trybun pisze:

    > Przecie w przedszkolach to z reguły parę osób pracuje. Jak to porównywać
    > do kierownika działu w wielkim kombinacie produkcyjnym...

    Normalne duże przedszkole (5 oddziałowe) miało kiedyś 25 osób
    na pełnym etacie. Teraz ma więcej ale część na na niepełnym
    lub na różnych umowach. Parę osób to w jakiejś miniaturce
    jedno lub dwu oddziałowej.

    Pozdrawiam

  • 177. Data: 2020-11-01 12:32:22
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-01 o 11:04, collie pisze:

> [...]
    > gminy w śmieciowych rozpiskach zwykle tylko dwa razy w roku wyznaczają
    > termin wywozu tzw. gabarytów. Za taką radę Animka powinna Cię kopnąć

    Szczekaj suczko, szczekaj. Nic innego nie potrafisz.
    I nie moja wina że u ciebie na wsi tylko dwa razy do roku
    zbierają gabaryty i ty je ciemną nocą wynosisz a potem to
    rozmówcom przypisujesz.

    pozdrawiam

  • 178. Data: 2020-11-01 15:44:19
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedzielę, 1.11.2020 o 12:32, RadoslawF napisał:

    > Szczekaj suczko, szczekaj. Nic innego nie potrafisz.
    > I nie moja wina że u ciebie na wsi tylko dwa razy do roku
    > zbierają gabaryty i ty je ciemną nocą wynosisz a potem to
    > rozmówcom przypisujesz.

    Tak, tak jest we wsi Żoliborz i tak jest w całym kraju, bo system
    odbioru odpadów jest jednolity w Polsce, różne są tylko firmy
    realizujące wywóz śmieci w danej gminie. Ale Ty, baranie, nawet nie
    wiesz, że istnieje harmonogram wywozu śmieci, bo mieszkasz w bloku
    i rozpiskę - kiedy i co - dostaje spółdzielnia, a Ty z wiaderkiem ze
    zmieszanymi śmieciami latasz do śmietnika kiedy chcesz i kiedy chcesz
    wystawiasz nocą pod śmietnik tę swoją zaszczaną wersalkę. I jeszcz
    namawiasz do tego Animkę. Bo jesteś baran. Baran wełniany. Po prostu.

  • 179. Data: 2020-11-01 18:07:13
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-11-01 o 11:23, trybun pisze:

> [...]
    > jednak popełniłem błąd bo nie dość że musiałem długo szukać to jeszcze
    > ten mój wybrany format (3/4) nie za bardzo pasuje do dzisiejszego

    3/4, ale jaka to rozdzielczość?

    Wreszcie mam wszystko na ekranie i "się nie bujam w prawo i lewo".

    > Jeżeli chodzi o awarię gniazdka to możesz się pokusić o naprawę w
    > własnym zakresie. Po prostu może się da wymienić uszkodzoną część.

    O nie! Nie mam zamiaru tego monitora używać.
    Oddałabym komuś kto sam potrafi reperować monitory.

    > Gdzie złomować taki sprzęty, w mieście to nie mam pojecia, na wsiach
    > śmieciarze raz na jakiś czas zabierają taki sprzęt.

    Stoi narazie w drugim pokoju. Dużo miejsca nie zajmuje.

    --
    animka

  • 180. Data: 2020-11-02 03:09:25
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-11-01 o 15:44, collie pisze:

    > Tak, tak jest we wsi Żoliborz i tak jest w całym kraju, bo system
    > odbioru odpadów jest jednolity w Polsce, różne są tylko firmy
    > realizujące wywóz śmieci w danej gminie. Ale Ty, baranie, nawet nie

    Terminy jak widać też są różne.

    > wiesz, że istnieje harmonogram wywozu śmieci, bo mieszkasz w bloku
    > i rozpiskę - kiedy i co - dostaje spółdzielnia, a Ty z wiaderkiem ze

    A że to cywilizowana spółdzielnia to wiesza rozpiskę na klatce
    schodowej dla lokatorów.

    > zmieszanymi śmieciami latasz do śmietnika kiedy chcesz i kiedy chcesz
    > wystawiasz nocą pod śmietnik tę swoją zaszczaną wersalkę. I jeszcz
    > namawiasz do tego Animkę. Bo jesteś baran. Baran wełniany. Po prostu.

    To wy na tej wiosce macie jakieś specjalne terminy wynoszenia
    normalnych śmieci? To by wyjaśniało twoja teorię o wynoszeniu
    nocą.
    :-)
    Szczekaj suczko, szczekaj. Nic innego nie potrafisz.