  • 11. Data: 2020-07-27 19:23:36
    Temat: Re: Drukarka nie kolaboruje
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 27/07/2020 18:06, PeJot wrote:

    > Reinstalacja czy próba naprawy ?

    A to już zależy od twoich umiejętności. Jak nie wiesz jak naprawić i
    stracisz albo już straciłeś wystarczająco dużo czasu, to po prostu
    przeinstaluj.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 12. Data: 2020-07-27 20:03:26
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-07-27 o 19:23, pioruns pisze:

    > A to już zależy od twoich umiejętności. Jak nie wiesz jak naprawić i
    > stracisz albo już straciłeś wystarczająco dużo czasu, to po prostu
    > przeinstaluj.

    No cóż, cofnięcie do któregoś z punktów przywracania dało pożądany
    rezultat, *drukarka działa*. Pytanie co dalej, co mogło nabruździć ? Czy
    np. CCcleaner w rękach niewprawnego użytkownika potrafi napsuć w systemie ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 13. Data: 2020-07-27 20:37:55
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 27/07/2020 19:03, PeJot wrote:

    > No cóż, cofnięcie do któregoś z punktów przywracania dało pożądany
    > rezultat, *drukarka działa*. Pytanie co dalej, co mogło nabruździć ? Czy
    > np. CCcleaner w rękach niewprawnego użytkownika potrafi napsuć w systemie ?

    Ha :) Zgadłem :) Fajnie, że udało Ci się przywrócić.

    Używasz tego potworka CCleaner?
    https://www.theverge.com/2017/9/18/16325202/ccleaner
    -hack-malware-security
    Nie polecam.

    Zresztą teraz chyba ich wykupił Avast, kolejna firma potworek...
    https://www.zdnet.com/article/avast-antitrack-certif
    icate-bug-allowed-others-to-snoop-on-your-online-act
    ivities/

    Unikać takich "ekspertów" od security jak ognia.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 14. Data: 2020-07-27 20:48:21
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-07-27 o 20:37, pioruns pisze:

    > Ha :) Zgadłem :) Fajnie, że udało Ci się przywrócić.
    >
    > Używasz tego potworka CCleaner?
    > https://www.theverge.com/2017/9/18/16325202/ccleaner
    -hack-malware-security
    > Nie polecam.

    OK, przestanę stosować.

> [...]
    icate-bug-allowed-others-to-snoop-on-your-online-act
    ivities/

    > Unikać takich "ekspertów" od security jak ognia.

    A jakie darmowe alternatywy dla antywirusów są obecnie w modzie ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 15. Data: 2020-07-27 21:06:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Jul 2020 20:48:21 +0200, PeJot napisał(a):

    > A jakie darmowe alternatywy dla antywirusów są obecnie w modzie ?

    Linuksy :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2020-07-27 21:08:47
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 27/07/2020 19:48, PeJot wrote:

    > A jakie darmowe alternatywy dla antywirusów są obecnie w modzie ?

    Teraz w modzie to jest Linux :) Ja przynajmniej używam od lat, i
    antywira nie potrzeba.

    Na Win10 na drugiej partycji nie mam antywira, używam Windows
    sporadycznie, a jak już to siedzi Windows Defender + konto użytkownika z
    zabranymi prawami admina. Nic do systemu nie wejdzie. Nie trzeba
    instalować "darmowego antywira", który bardzo często jest kolejnym
    wektorem ataku i tylną furtką do i tak już dziurawego jak ser
    szwajcarski systemu od Microsoftu.

    A jak coś mi potrzeba windowsowego, to 99% przypadków załatwiam to
    VirtualBoxem spod Linuksa.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 17. Data: 2020-07-27 21:09:17
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 27/07/2020 20:06, Jacek Maciejewski wrote:

    > Linuksy :)

    :D

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 18. Data: 2020-07-27 21:17:58
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-07-27 o 21:08, pioruns pisze:

    > Teraz w modzie to jest Linux :) Ja przynajmniej używam od lat, i
    > antywira nie potrzeba.

    To raczej nie jest system dla wszystkich użytkowników.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 19. Data: 2020-07-27 22:42:36
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Jul 2020 21:17:58 +0200, PeJot napisał(a):

    > To raczej nie jest system dla wszystkich użytkowników.

    A weź spróbuj, będziesz wtedy bardziej przekonujący. Używam Minta. To
    bardziej stabilny i mniej kłopotliwy w obsłudze system od jakiegokolwiek
    Windowsa. Na dodatek znacznie bardziej elastyczny i konfigurowalny.
    Jedyne co usprawiedliwia Windowsy to jakieś korporacyjne czy firmowe
    wymagania lub intensywna odchyłka gamingowa. No, jeszcze konieczność
    obsługi egzotycznych urządzeń czy programów.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 20. Data: 2020-07-28 08:51:34
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 27.07.2020 PeJot <P...@n...pl> napisał/a:

    > To raczej nie jest system dla wszystkich użytkowników.

    Ależ oczywiście. Zaryzykowałbym nawet stwierdzenie,
    że nie ma systemu "dla wszystkich użytkowników" :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.