  • 21. Data: 2020-07-28 09:59:06
    Temat: Re: Drukarka nie kolaboruje
    Od: "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostrada.pl>

    dyskusyjnych:1...@4...n
    et...

    > A weź spróbuj, będziesz wtedy bardziej przekonujący. Używam Minta. To
    > bardziej stabilny i mniej kłopotliwy w obsłudze system od jakiegokolwiek
    > Windowsa. Na dodatek znacznie bardziej elastyczny i konfigurowalny.
    > Jedyne co usprawiedliwia Windowsy to jakieś korporacyjne czy firmowe
    > wymagania lub intensywna odchyłka gamingowa. No, jeszcze konieczność
    > obsługi egzotycznych urządzeń czy programów.

    Lubię takie genialnie proste odpowiedzi oparte o swój mikroświat.

    Nigdy nie pracowałem w żadnej korporacji ale jedynym "produkcyjnym" pakietem
    oprogramowania do szeroko pojętej grafiki są programy Adobe a one pod żadną
    Mintą nie pójdą ;(
    Pójdą jeszcze pod iOS i większość tak robi, ale tutaj jeszcze trzeba zmienić
    sprzęt.
    Nie próbuj mi tutaj przywoływać aplikacji graficznych pod Linuxa bo one się
    do poważnych zastosowań zupełnie nie nadają.

    A na wirusy to najlepsza jest higiena tak jak i na koronawirusy ;)
    Może lepiej zrobić odwrotnie i przenieść się ze swoim bezmyślnym buszowaniem
    w Internecie właśnie pod tą Mintę a czysty Windows zostawić do normalnej
    pracy?

    PS
    dla świętego spokoju i ochrony systemu oczywiście mam antywira - od wielu
    lat produkty ESET.

    --
    pozdrawiam,
    __________

  • 22. Data: 2020-07-28 10:25:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 28 Jul 2020 09:59:06 +0200, gajowy napisał(a):

    > Lubię takie genialnie proste odpowiedzi oparte o swój mikroświat.
    Cieszę się. Ale to nie moja prywatna opinia. Powtarzam w skrócie wnioski
    z wielu obserwowanych dyskusji na ten temat.

    > Nigdy nie pracowałem w żadnej korporacji ale jedynym "produkcyjnym" pakietem
    > oprogramowania do szeroko pojętej grafiki są programy Adobe a one pod żadną
    > Mintą nie pójdą ;(
    Takie programy właśnie miałem na mysli.

> [...]
    > w Internecie właśnie pod tą Mintę a czysty Windows zostawić do normalnej
    Słuszny wniosek. Nie widzę przeszkód a nawet wręcz przeciwnie :) A tą
    windę wraz z Adobe postaw sobie na VB.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 23. Data: 2020-07-30 11:05:08
    Od: Grzegorz <b...@i...pl>

    jak masz możliwość i 2 dyski twarde to na tym drugim zainstaluj OS X :)

  • 24. Data: 2020-08-02 15:16:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak.
    Raz sobie tym g... spie.....łem w98 czy w2k i więcej nie dotykam, skoro śmierdzi.

    -----

  • 25. Data: 2020-08-02 15:18:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Systemowe.