  • 21. Data: 2012-05-29 10:29:20
    Temat: Re: Duży mocny naked poszukiwany :)
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-28 23:37:38 +0200, Kefir <a...@g...com> said:

    > Polece sprzeta z agrenalina, jewropejczyka. Aprilia Tuono, KTM 990 SM
    > lub Super Duke, Trujf Speed Triple 1050. Doznania transcendentalne w
    > zasiegu reki.

    O! Moje typy ;-)

    de Fresz

  • 22. Data: 2012-05-29 10:50:57
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

    On May 29, 10:29 am, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > O! Moje typy ;-)

    O-odwal sie, typie jeden, od moich marzen ;-)
    Ale dasz sie karnac?

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
    UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze pozbawiac szarych

  • 23. Data: 2012-05-29 11:14:30
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

  • 24. Data: 2012-05-29 16:58:24
    Od: "J" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kryhu" napisał w wiadomości grup

    > Hej

    Duzy hornet - moze on nie jest wyjatkowo piekny, nowoczesny i nie ma 150KM, ale
    jest w niewielkich pieniadzach i sie nim swietnie jezdzi.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2012-05-29 18:47:19
    Od: amos <g...@g...com>

    On 28 Maj, 14:27, marider <2...@g...pl> wrote:

    > Duzy Hornet 900 (CB 919).

    Wloze z drugiej strony kij w mrowisko. Hornet jest fajny, bardzo go
    lubie, ma jednak wady na miasto:
    - spore spalane (7l)
    - ciezki do manewrowania miedzy autami (wiem, ze sa gorsze)

    Moze polecicie ladnego golasa do 15k wygodnego do miasta lecz
    pozbawionego w/w wad.
    No i zeby nie musial sie wkrecac do 7k aby jechac. Hornet daje rade od
    4,5k rpm.

    Nie wiem, czy powyzsze nie implikuje singla albo jakiejs V-ki.
    --
    zdrowka
    amos

  • 26. Data: 2012-05-29 19:14:35
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-29 10:50:57 +0200, Kefir <a...@g...com> said:

    > O-odwal sie, typie jeden, od moich marzen ;-)
    > Ale dasz sie karnac?

    Jak już kupię (kiedyś), czemu nie? Na razie niestety zbyt pochłaniają
    mnie inwestycje emerytalne ;-)

    Aaaaa, se jeszcze jeden fajny motór przypomniałem: MVA Brutale. Ale do
    20k może być ciężko (u nas - ogólnie ciężko).

    de Fresz

  • 27. Data: 2012-05-29 21:05:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-29 18:47, amos pisze:

    > Moze polecicie ladnego golasa do 15k wygodnego do miasta lecz
    > pozbawionego w/w wad.
    > No i zeby nie musial sie wkrecac do 7k aby jechac.

    Buell XB9/12 S

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 28. Data: 2012-05-29 21:37:39
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-05-28 22:08, Tomek Wozniakowski pisze:
    > Czesc :)

    > Ciuchy sie czasem wymienia, jak sie jezdzi ;) To tak w ramach
    > pogrzebania kijem w mrowisku ;)
    Norma,ale niekoniecznie z każdym nowym moto:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 29. Data: 2012-05-29 23:53:55
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2012 10:51:58 UTC+2 użytkownik Magic napisał:

    > Albo Griso. O, z egzotyków to może być jeszcze Aprilia Tuono albo
    > Benelli TNT. Zapomniałem też o Z1000. Chociaż jak znam Kryha to kupi
    > pewnie coś solidnie nudnego zamiast zabawowego ;) Kryhu, BMW C1 se kup !
    Magic, zajrzyj w serwisowke Benelli TnT to przestaniesz polecac go znajomym a
    zaczniesz wrogom... W temacie komplikacji prostych czynnosci inzynierowie Benelli
    osiagneli szczyty.

    Kryhu - niech Cie rekaboska/rzona/dzieci i waz w kieszeni bronia przed zakupem, tfu,
    jej mac, BMW serii K. Germance NIE POTRAFIA zrobic rzedowego silnika, ktory nie
    bedzie mial miliona problemow. Nawet o GLTu czyta sie, ze skrzynia jest jak z
    Dniepra. O nie, przepraszam, obrazilem Dniepra... O wybuchajacych S1000RR i moim
    wlasnym motocyklu pisal nie bede. A poziom serwisow i obslugi w BMW Polska jest
    zenujacy (z malymi wyjatkami). Chyba, ze na serwis latalbys do Berlina...

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 30. Data: 2012-05-30 08:39:22
    Od: Kryhu <k...@g...pl>

    W dniu 5/28/12 3:00 PM, inż. Mamoń pisze:

    Hej

    > Koc ma Z1000 do sprzedania

    Słyszałem że nie zmieszczę się w założonym budżecie :)

    > A ile wolasz za fujare?

    Nie mam pojęcia :)
    W tej chwili rozglądam się za czym ciekawym dla mnie, jak znajdę to
    zacznę konkretniej do sprawy podchodzić.
    --
    Pozdro
    Kryhu