  • 81. Data: 2022-02-04 01:23:37
    Temat: Re: Dwa przeglądy na rok
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 03.02.2022 o 19:48, Shrek pisze:

    > A co ja napisałem?

    Powyżej masz.

  • 82. Data: 2022-02-04 06:19:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2022 o 01:23, ii pisze:

    > Powyżej masz.

    To po co dyskutujesz, skoro na kończu okazuje się, że masz to samo zdanie?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 83. Data: 2022-02-04 17:18:11
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 04.02.2022 o 06:19, Shrek pisze:

> [...]

    nie powinny dwa razy częściej i tyle. "

    No właśnie, a chodzi o resztę, która z powodu 1% będzie 2x częściej na

    ---

    Czyli Tobie chodziło o te samochody które nie powinny przechodzić
    przeglądów a mnie o resztę. To nie jest to samo tylko coś dokładnie
    odwrotnego.

  • 84. Data: 2022-02-04 18:47:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.02.2022 o 17:18, ii pisze:

    > No właśnie, a chodzi o resztę, która z powodu 1% będzie 2x częściej na
    > przeglądy jeździć.

    No przecież pisałem że to bez sensu.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 85. Data: 2022-02-06 12:15:01
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 23 Jan 2022 19:48:03 +0100, ii <i...@o...invalid> wrote:

    >Ile jest sztuk Lamborgini w Polsce i skąd twoje rewelacje?

    Wyssał z brudnego widelca.

    --
    Pozdrawiam - jerzu
    Ford Focus MK3 1.5 TDCi 95@120KM `17

  • 86. Data: 2022-02-06 12:24:40
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 21 Jan 2022 11:26:48 +0100, Cavallino
    <C...@k...pl> wrote:

    >Ale nie azotów.

    Ależ owszem tak. Euro 3 to 0,5 g/km a Euro 6 to 0,08 g/km. Tlenki
    azotu. Mieszanina węglowodorów i tlenków azotu to odpowiednio 0,56
    g/km i 0,17 g/km.

  • 87. Data: 2022-02-07 11:36:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-01-23 o 19:47, ii pisze:

    > Jest jak piszesz.

    To już wiem dlaczego, jak jedzie bętzwał na młotorze to dziecko mi się
    budzi.

  • 88. Data: 2022-02-07 11:51:31
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-01-23 o 19:48, ii pisze:

    > Ile jest sztuk Lamborgini w Polsce i skąd twoje rewelacje?

    Masz rację, tego rodzaju przypadki to są pojedyńcze tysiące sztuk trupów
    klasy premium ściąganych z USA na mienie przesiedleńcze i potem w garażu
    u Heńka przerabianych na UE przy pomocy kradzionych części.
    Norma polskiej biedy, to jest branie AudiQ/BeemeX w lizing, bo
    Kowlaskiego nie stać na zakup na własność.