  • 71. Data: 2022-01-29 12:33:13
    Temat: Re: Dwa przeglądy na rok
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.01.2022 o 07:09, Shrek pisze:

    > Jak nie ma jak średnio raz na miesiąc trafisza takiego, co za nim pusto
    > jest w korku, bo nikt za nim jechać nie chce?

    No trafię, ale ile pozostałych samochodów trafiam w tym czasie? 1000? 10
    tys?

    > No właśnie widać. Zostawia za sobą widoczną chmurę.

    Widać, że jeden na miesiąc kopci zauważalnie. Ale przez miesiąc jego
    smród nie utrzymuje się a notorycznie mi śmierdzi jak jadę Twizy.

    > Skoro tak twierdzisz.

    A jak mam twierdzić?

  • 72. Data: 2022-01-29 15:45:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.01.2022 o 12:33, ii pisze:

    > No trafię, ale ile pozostałych samochodów trafiam w tym czasie? 1000? 10
    > tys?

    No to jak nie ma, jak są. Właśnie 20 minut temu widziałem.

    > Widać, że jeden na miesiąc kopci zauważalnie. Ale przez miesiąc jego
    > smród nie utrzymuje się a notorycznie mi śmierdzi jak jadę Twizy.

    To pewnie przez to jeżdzenie tłizim.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 73. Data: 2022-01-30 01:00:43
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.01.2022 o 15:45, Shrek pisze:

    > No to jak nie ma, jak są. Właśnie 20 minut temu widziałem.

    Jesteś jakiś pechowy. Mnie się zdarza naprawdę sporadycznie.

    > To pewnie przez to jeżdzenie tłizim.

    Tak, oczywiście.

  • 74. Data: 2022-02-02 06:39:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.01.2022 o 01:00, ii pisze:

    > Jesteś jakiś pechowy. Mnie się zdarza naprawdę sporadycznie.
    Czyli problemu nie ma i przeglądy nie potrzebne?

    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 75. Data: 2022-02-02 19:13:19
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.02.2022 o 06:39, Shrek pisze:

    > Czyli problemu nie ma i przeglądy nie potrzebne?

    Może właśnie te spalin są potrzebne a nie te, które już są. Ale na pewno
    nie oba bo to paranoja jest, że w kraju obok ludzie mogą jeździć bez
    przeglądu 2 lata.

  • 76. Data: 2022-02-02 19:28:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2022 o 19:13, ii pisze:

    > Może właśnie te spalin są potrzebne a nie te, które już są. Ale na pewno
    > nie oba bo to paranoja jest, że w kraju obok ludzie mogą jeździć bez
    > przeglądu 2 lata.

    A co ja pisałem?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 77. Data: 2022-02-02 23:52:05
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 02.02.2022 o 19:28, Shrek pisze:

    > A co ja pisałem?

    Różnie

    "Trochę daramtyzujesz. Normalnie nic nie czuć (może poza wioskami ale to
    nie z rur wydechowych). Problemem są samochody palące litr oleju na
    setkę lub lejącymi wtryskami. I te przechodzą przeglądy albo jedzie za
    takim zostawiającym białą chmurę radiowóz i ma to w dupie. Po prostu
    takich trzeba ściągać z drogi bo 1% powoduje 80% syfu. "

    To podzielam. Może poza 80% ... trudno powiedzieć ile to stanowi.

    A także:
    "No i właśnie takich [w starym samochodzie bardziej opłaca się dolewać
    oleju niż remontować silnik] należy z drogi ściągać, bo to oni robią 80%
    syfu. "

    Tego nie podzielam. W sensie, że nie zgadzam z tym, że:
    1. ten smród w Twizy jak za kimś jadę jest udziałem 1%, po prostu
    częstsze to jest, ale nie chodzi o chmurę dymu, tego doświadczam
    ewidentnie rzadko
    2. w konsekwencji, że jest to ważna kwestia, starymi samochodami nie
    przemierza się Polski, by miały przechodzić 2 przeglądy na rok

    Tak, jak napisałem, wydaje mi się istotniejsze wykrywanie na przeglądach
    słabości samochodu niż usterek. Jak komuś klocki skończyły się to
    prędzej czy później je wymieni. Ale jak emituje za dużo to bez przeglądu
    może o tym nie wiedzieć.

  • 78. Data: 2022-02-03 06:08:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.02.2022 o 23:52, ii pisze:

    > Różnie

    "Problemem jest to, że samochody które przeglądow przechodzić nie
    powinny je przechodzą. Jak będzie dwa razy w roku to po prostu samochody
    które przeglądu przejść nie powinny bedą przechodzić przegląd którego
    nie powinny dwa razy częściej i tyle. "

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 79. Data: 2022-02-03 19:45:13
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 03.02.2022 o 06:08, Shrek pisze:

> [...]
    > powinny je przechodzą. Jak będzie dwa razy w roku to po prostu samochody
    > które przeglądu przejść nie powinny bedą przechodzić przegląd którego

    No właśnie, a chodzi o resztę, która z powodu 1% będzie 2x częściej na
    przeglądy jeździć.

  • 80. Data: 2022-02-03 19:48:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.02.2022 o 19:45, ii pisze:

    > No właśnie, a chodzi o resztę, która z powodu 1% będzie 2x częściej na
    > przeglądy jeździć.

    A co ja napisałem?

    --
    Shrek