  • 31. Data: 2022-09-07 10:41:22
    Temat: Re: Dwie cewki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 7 Sep 2022 08:07:21 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Jak zastosujesz test stereo do słuchawek mono? :)

    Testu nie zastosuje, ale slychac bedzie troche dziwnie.

    Tak jak test stereo z zamienioną biegunowoscią.

    Swoją drogą to od pewnego czasu pytam, na co te nasze uszy sa
    wrazliwe, bo na faze sinusoidy to raczej nie.

    Cos w tych szumach jest ukryte, ze slychac roznice.

    J.

  • 32. Data: 2022-09-07 11:14:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 7 Sep 2022 09:11:12 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
> [...]
    295x/images/pl/webpage_14/l7q2rrj1/element_158/cewki
    .jpg

    > Można tak. Tylko trzeba pamiętać, że w rzeczywistości produkcyjnej,
    > gdy oczekuje się nawinięcia jednego uzwojenia w przeciwnym kierunku,
    > może dochodzić do pomyłek.

    Tylko Ty o nawijarce, a Robert chyba ciagle o kierunku helisy.
    Tak jak gwint sruby - prawoskretny, lewoskretny, i niekoniecznie mowi
    to o kierunku obrotow.

    J.