  • 31. Data: 2010-01-25 10:34:56
    Temat: Re: Dylemat w wyborze auta
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > oba z 2003 roku. Oba w porownywalnej cenie ok. 2700 euro. Co wybrac, czego
    > sie wystrzegac, na co zwrocic uwage..?

    jeden i drugi nie jest mistrzem bezawaryjności :) Chyba kupiłbym Fiata.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 32. Data: 2010-01-25 13:34:40
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Scyzoryk pisze:

    > bo ja wiem. Tym Abarth 2,4 to już mozna pojechać :)

    No tym to tak.

  • 33. Data: 2010-01-25 13:35:22
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Scyzoryk pisze:

    > teoretyk :) Jezdzilem tym, wiadomo szału nie ma ale daje w zupełności rade.
    > Do miejskiej jazdy OK. Silnik 1,2 fire, czyli 16v 80KM, przyspieszenie ok
    > 13s. Ekonomiczny IMO całkiem fajny.

    Zgadzam się w całej rozciągłości owej opinii :)

  • 34. Data: 2010-01-25 16:17:55
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 25 Jan 2010 08:38:50 +0100, szymo <s...@w...pl>
    wrote:

    > Właśnie niczym ani in plus ani in minus i to się nazywa poprawne auto.

    Znaczy jest tak bezpłciowe jak kostiumy kąpielowe sprzed około
    150 lat?

    > No to dlaczego wypowiada się Pan w wątku o autach miejskich
    > przeciwstawiając im potwora 170konnego żłopiącego 15 litrów LPG ?

    Po-co? Potwory zaczynają się od 300-400KM przy masie w okolicach
    1400kg.

    > Porównanie kompletnie nie trafione.

    No niech pomyślę:
    Stilo: 4182x1784x1475mm
    E36/5: 4210x1700x1335mm

    Jakieś takie wymiarami podobne, nieprawdaż?

    Co do zużycia, to w normalnym mieście wychodzi ~12.5/100 98RON,
    w zakorkowanym trzeba dorzucić 1-2litry. Generalnie mniej pali,
    jak się go krótko, ale intensywnie rozpędza, niż jak się nim
    snuje jak przeciętny taksiarz. Pierdolot, przy jeździe z podobną
    dynamiką, wciągał lekko 10-10.5.

    r.
    _____________

  • 35. Data: 2010-01-25 21:01:44
    Od: szymo <s...@w...pl>

    > No niech pomyślę:
    > Stilo: 4182x1784x1475mm
    > E36/5: 4210x1700x1335mm
    >
    > Jakieś takie wymiarami podobne, nieprawdaż?

    Wymiarami napeeeewno tylko że za porządną naprawę Stilo kupię ledwo
    zderzak do tej twojej E36-ki :)
    Dlaczego nie porównujesz cen części zamiennych może nawet nie zamiennych
    powiedzmy "eksploatacyjnych" żeby nie było że się czepiam do jakiś tam
    głowic, zaworów etc etc.
    Dajmy na to pompę wody i dla porównania jeszcze klocki hamulcowe i żeby
    nie być monotematycznym tłumik końcowy :)
    Daj ceny oryginałów do E36 ja dam do Stilo i zobaczymy....

  • 36. Data: 2010-01-26 00:11:21
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 25 Jan 2010 21:01:44 +0100, szymo <s...@w...pl>
    wrote:

    > Wymiarami napeeeewno tylko że za porządną naprawę Stilo kupię ledwo
    > zderzak do tej twojej E36-ki :)

    Pewnie tak. Mpasztet zobowiązuje. Ale wyjdziemy na swoje, jak ja
    będę uważał na zderzaki, a Ty na alternatory, wariatory,
    sworznie wahaczy i inne gówna, które we Fiatach lecą jak
    ulęgałki... Nie zapomnij tez wymienić paska rozrządu po połowie
    przewidzianego dlań przebiegu.

    > Dlaczego nie porównujesz cen części zamiennych może nawet nie zamiennych
    > powiedzmy "eksploatacyjnych" żeby nie było że się czepiam do jakiś tam
    > głowic, zaworów etc etc.

    Ceny części? Niedawno wymieniłem chłodnicę, bo w trójkach czasem
    zbiorniczek lubi pociec. Nissens 782 w IC. Do Fiata? 632 -- całe
    150PLN różnicy. Przy zniżce warsztatowej (warsztat policzył mi
    650 za tę chłodnicę) różnica wyjdzie jeszcze mniejsza.

    > Dajmy na to pompę wody i dla porównania jeszcze klocki hamulcowe i żeby
    > nie być monotematycznym tłumik końcowy :)

    Pompę wody, powiadasz? Tę, która w moim aucie ma 230kkm i nie
    wymaga wymiany? Czy ten tłumik, który po 12 latach wciąż jest
    zdrowy i nawet przesłona drugiego przelotu wciąż w nim działa? W
    w pięcioletniej AR146 moich rodziców, tłumik po 100kkm radośnie
    gubił kolejne warstwy blachy...

    Klocki? ATE -- 208+168 (p+t), Ferodo Premier -- 205+189, Ferodo
    DS Performance 394+331. Do Fiaciny widzę ATE 261+207 (wariant
    tańszy, do 2005 roku), Ferodo 233+161, Ferodo DS Performance
    (tylko tył) 427PLN...

    > Daj ceny oryginałów do E36 ja dam do Stilo i zobaczymy....

    Oryginałów? Po co, skoro do bejcy jest sporo _dobrych_
    zamienników, jak np. elementy zawieszenia Lemfordera? (ale i nie
    wszystkie oryginały mordują -- miło się rozczarowałem, jak
    kupowałem uchwyt katalizatora -- niecałe 50PLN za oba elementy).
    Chcesz powiedzieć, że koszty są większe? Owszem. Gdybym patrzył
    na koszty, to bym kupił pewnie coś w rodzaju Pandy. Ale póki co
    stać mnie na to, by jeździć czymś, co, w przeciwieństwie do
    Pandy czy innego Stilo napędzanego wyścigowym chomikiem, daje
    banana na gębie.

    r.

  • 37. Data: 2010-01-26 09:04:47
    Od: szymo <s...@w...pl>

> [...]
    > Chcesz powiedzieć, że koszty są większe? Owszem. Gdybym patrzył
    > na koszty, to bym kupił pewnie coś w rodzaju Pandy. Ale póki co

    Ale wątkotwórcy nie. Jeśli chcesz się pochwalić to NTG.

    EOT.