  • 21. Data: 2021-09-05 14:18:47
    Temat: Re: Dysk HDD do telewizora - jaki wybrać?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2021-09-04 o 10:01, Irokez pisze:
    > Przy czym nie podejrzewam aby Tomaszek kupował dysk 1TB aby wrzucić tam
    > bezstratnie ledwo kilka filmów UHD-BD 144Mbit po około 60GB każdy.
    >
    > Przerost formy nad treścią, jeszcze interfejs USB2.0 w TV.

    Mądrze prawisz. Jest jak piszesz:)

    --
    t0maszek

  • 22. Data: 2021-09-05 14:29:28
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2021-09-03 o 14:44, pioruns pisze:

    > Ile masz zaparkowan teraz? Podaj pelne staty SMART, policzymy jak tam
    > progress umierania dysku. Ale podejrzewam, ze zapytac to pytanie o kupno
    > dysku mozesz za kilka lat, ten jeszcze pochodzi. Nie ma co wymieniac 1TB
    > na kolejny 1TB, jak dziala. Zobacz krzywa awaryjnosci:
    > https://usercontent1.hubstatic.com/13054240.jpg

    Odczyt SMART z dzisiaj:
    https://imgur.com/a/RsMjzhL
    Dziękuję:)

    > Twoj juz przeszedl okres dzieciecy i teraz jest w tej dlugiej prostej,
    > gdzie sa lata bezawaryjnej pracy (wg statystyki). Kupujac nowy dysk,
    > kupujesz znowu kota w worku. :)

    Ale to tylko statystyka:) Statystyka jak zapewne wiesz nie uwzględnia
    szkód pojedynczych:) Zawsze mnie też zastanawiało jak powstają takie
    wykresy. Przecież lwia część ludzi nie oddaje dysku do serwisu, na
    gwarancję tylko kupuję następny po iluś tam latach użytkowania(producent
    nie ma feedbacku co się stało) Chyba, że producenci sami robią takie
    testy ile dysk wytrzyma różnego użytkowania w sposób wszelaki:)

    --
    t0maszek

  • 23. Data: 2021-09-05 14:36:52
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2021-09-03 o 20:47, Irokez pisze:

    > Mam Samsunga HX-M201TCB, teraz to Maxtor M3 Portable się nazywa.
    > W środku Samsung ST2000LM005.
    > Ileś tam lat wpięty w TV Samsunga, ma się dobrze.

    Ja też mam Maxtor M3 Portable. To jest właśnie to o czym tu jest w
    wątku. Tylko dysk w środku jest Seagate:) Tylko widzę, że chyba u Ciebie
    wersja 2TB.
    I to Maxtor M3 Portable, i to. A dyski w środku różnych producentów:)
    Choć to teraz chyba już jeden producent:)

    Możesz wstawić SMART ze swojego dysku?

    --
    t0maszek

  • 24. Data: 2021-09-05 14:39:18
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2021-09-03 o 21:09, 2late pisze:

    > A karta pamieci micro-sd nie moze byc? Teraz sa juz do 1 TB
    >
    > Pozdrawiam

    :))))) W tej cenie to ja bym już wziął jakikolwiek dysk SSD. Większe
    TBW:) Trochę to za drogie jeszcze na domowe oglądanie dla przyjemności
    na TV:)

    --
    t0maszek

  • 25. Data: 2021-09-05 14:40:16
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2021-09-03 o 21:50, pioruns pisze:

    > Niezly trolling. Zupelnie jak ten pomysl z SSD powyzej.

    Nie no, ten lepszy:) Cena jak za SSD, a TBW w karcie pamięci mniejsze:)

    --
    t0maszek

  • 26. Data: 2021-09-05 14:45:33
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2021-09-03 o 22:25, 2late pisze:
    > Moj TV LG nie obsluguje exFat ale nowsze TV chyba tak.

    Aż sprawdziłem. Mój obsługuje exFat

    > Jakie sa inne przeciwskazania?
    > Osobiscie najczesciej puszczam na TV filmy z telefonu przez google
    > chromecast

    Moim zdaniem mało wygodne. No i bateria się w telefonie zużywa:)

    ale czasem tez cos z pendrive'a, o ile film jest mniejszy niz
    > cos ok 4GB i da sie zapisac na Fat32.

    No właśnie. Dlatego pendrive rzadko używam. Poza tym lubię mieć wszystko
    na jednym nośniku ( + kopia zapasowa na drugim tego na czym mi zależy)

    --
    t0maszek

  • 27. Data: 2021-09-05 14:47:17
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2021-09-04 o 14:53, PiteR pisze:

    > Nie kupiłbym już hdd tymbardziej tak małego.

    Na moje potrzeby wystarczy 1TB całkowicie.

    > Kupiłbym ssd 2.5 cala.

    Za drogo i niewykorzystany potencjał dysku SSD

    --
    t0maszek

  • 28. Data: 2021-09-05 14:50:47
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2021-09-04 o 22:21, PiteR pisze:
    > in <news:61339d60$0$524$65785112@news.neostrada.pl>

    To mam właśnie. Tam siedzi Seagate (przynajmniej u mnie)

    Na moim dysku jest aktualnie 180GB wolnego, a w katalogu to wywalenia
    leży 200GB. Jak dla mnie starczy:)

    > może mi nie uwierzycie ale już nie zapełniam dysków
    > kasuje stare mp4, miałem ich dużo z yt.

    Czyli nie tylko ja zgrywam filmy z YT bo mogą zniknąć z dnia na dzień... :)

    --
    t0maszek

  • 29. Data: 2021-09-05 15:55:43
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    https://zapodaj.net/2f94b09b4a481.jpg.html

    --
    Irokez

  • 30. Data: 2021-09-05 18:07:29
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2021-09-05 o 15:55, Irokez pisze:
    > https://zapodaj.net/2f94b09b4a481.jpg.html

    Gołym okiem widać, że dysk zupełnie innego producenta:) A teoretycznie
    kupiliśmy to samo:)))) (Maxtor M3 Portable)

    --
    t0maszek