  • 11. Data: 2020-07-20 12:34:21
    Temat: Re: Dyskryminacja, by sex ;-)
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2020-07-20 12:10, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Alberta to taki stan.

    Antypodyczny stan umysłu!

    W.

  • 12. Data: 2020-07-20 12:38:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > Antypodyczny stan umysłu!

    Antypodyczny to Wiktoria.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2020-07-20 14:14:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Było o master-slave, dla odmiany znalazłem coś takiego.
    >W rankingu opartym na bazie Web of Science w dziedzinie Life and
    >earth sciences Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu zajął 347
    >miejsce na świecie, ranking obejmuje 1176 uniwersytetów.
    >I ciekawostka: W proporcji kobiet do wszystkich autorów publikacji
    >naukowych: Life and earth sciences - 55. na świecie.
    >[Ranking prowadzony przez holenderski uniwersytet w Leiden]

    A propos ... maja informacje o plci autora ?

    Bo to chyba w publikacjach sie nie podaje, dojsc po imieniu ... troche
    niepewne a na pewno pewien wysilek, jesli w roznych jezykach.

    Jest jakis swiatowa baza naukowcow i sa naukowcy ponumerowani ?

    W sumie, skoro podaja cytowania, to przydalaby sie jednoznaczna
    identyfikacja ...

    J.

  • 14. Data: 2020-07-20 22:53:33
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 20.07.2020 o 14:14, J.F. pisze:
    [...]
> [...]
    > niepewne a na pewno pewien wysilek, jesli w roznych jezykach.
    >
    > Jest jakis swiatowa baza naukowcow i sa naukowcy ponumerowani ?

    Tak, są ponumerowani ;-)
    W Polsce naukowcy mają obowiązek rejestracji w bazie PBN, jest ona
    połączona z międzynarodową bazą ORCID.

    P.P.

  • 15. Data: 2020-07-21 10:52:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 20.07.2020 o 14:14, J.F. pisze:
    [...]

    >Tak, są ponumerowani ;-)
    >W Polsce naukowcy mają obowiązek rejestracji w bazie PBN, jest ona
    >połączona z międzynarodową bazą ORCID.

    Płeć tam jest ?

    ... a jakie sa do wyboru, patrzac na to rzekomo modne gender ? :-)

    J.

  • 16. Data: 2020-07-21 13:01:45
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 21.07.2020 o 10:52, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Płeć tam jest ?

    Jest.

    > ... a jakie sa do wyboru, patrzac na to rzekomo modne gender ? :-)

    Nie mam pojęcia. Kazali mi wypełnić, to wypełniłem. Nie chciało mi się
    wchodzić w szczegóły.

    P.P.

  • 17. Data: 2020-07-21 14:56:11
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > ... a jakie sa do wyboru, patrzac na to rzekomo modne gender ? :-)

    Pole otwarte, opisowe.

    --
    Leci nietoperz przed siebie, a przed nim ściana. JEEEBUDUU! Wpada na
    ścianę i wali się na dół, otrzepuje się i mówi:

  • 18. Data: 2020-07-23 09:27:08
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-07-21 14:56, Queequeg wrote:

    > Pole otwarte, opisowe.

    limity znaków?

    "A było to tak: ..."

  • 19. Data: 2020-07-23 09:27:10
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-07-20 11:59, Włodzimierz Wojtiuk wrote:
    > Rudych?

    Przecież każdy wie że rudzi nie mają duszy, w związku z tym ufać im nie
    można.

  • 20. Data: 2020-07-25 15:27:46
    Od: Mario <M...@...pl>

> [...]
    > [...]
    >
    > Płeć tam jest ?
    >
    > ... a jakie sa do wyboru, patrzac na to rzekomo modne gender ? :-)

    Pewnie trzy tak jak u Klepackiej na zgłoszeniu na zawody:

    Gender: M F

    --
    pozdrawiam
    MD