  • 1. Data: 2020-07-20 17:30:55
    Temat: Pomarańczowy przewód-linka do kosiarki _ POLSKI gdzie?
    Od: "gienek" <n...@s...amu>

    Może ktoś wskazać jakiś sklep co będzie miał coś innego niż CHIŃSKIE
    allegrowe przedłużacze do kosiarki, które w środku mają tyle miedzi co kot
    napłakał i po miesiącu nadają się na śmietnik.

    Szukam czegoś POLSKIEGO, porządnego na metry, z pomarańczowym płaszczem
    aby było widoczne w trawie.
    2 x 1,5mm2 linka.
    Czyli nabywam porządny przewód i sam sobie składam przedłużacz.
    Chyba, że są gotowe POLSKIE takie przedłużacze w obiegu, a nie takie które
    tylko udają polskie.

  • 2. Data: 2020-07-20 17:34:24
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-07-20 o 17:30, gienek pisze:
> [...]
    > kot napłakał i po miesiącu nadają się na śmietnik.
    >
    > Szukam czegoś POLSKIEGO, porządnego na metry, z pomarańczowym płaszczem
    Byłeś w hurtowni elektrycznej?

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2020-07-20 17:37:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan gienek napisał:

> [...]
    > Czyli nabywam porządny przewód i sam sobie składam przedłużacz.
    > Chyba, że są gotowe POLSKIE takie przedłużacze w obiegu, a nie takie

    A czy niemiecki, rumuński albo portugalski też mógłby być?

    Jarek

    --
    Nie angielskie, nie kreolskie,
    Ale nasze, nasze polskie,

  • 4. Data: 2020-07-20 19:07:58
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 20-07-2020 o 17:30, gienek pisze:
> [...]
    > Czyli nabywam porządny przewód i sam sobie składam przedłużacz.
    > Chyba, że są gotowe POLSKIE takie przedłużacze w obiegu, a nie takie

    https://www.tme.eu/pl/details/h07bq-f2x1.50/przewody
    -wielozylowe-nieekranowane/helukabel/22058/

    Dobrych kabli szukaj w dużych hurtowniach elektrycznych a nie na Allegro.

    yabba

  • 5. Data: 2020-07-20 19:34:52
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    http://elgotech.pl/przedluzacze-pk-ps/

    https://jonex.pl/index.php/pl/oferta/nasze-produkty

  • 6. Data: 2020-07-20 19:38:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    yabba radzi:

    [...]
    > https://www.tme.eu/pl/details/h07bq-f2x1.50/przewody
    -wielozylowe-nieekranowane/helukabel/22058/

    > Dobrych kabli szukaj w dużych hurtowniach elektrycznych a nie na Allegro.

    https://www.sklephelukabel.pl/oferta/H05bq-f-h07bq-f
    -ngmh11yo-,1535/Artikel/22058

    ...a jak już znajdziesz, kup sporo taniej w sklepie producenta.

    Jarek

    --
    Czarne na czerwonym jedzie po zielonym.

  • 7. Data: 2020-07-21 03:43:01
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2020-07-20 17:30, gienek wrote:
> [...]
    > Czyli nabywam porządny przewód i sam sobie składam przedłużacz.
    > Chyba, że są gotowe POLSKIE takie przedłużacze w obiegu, a nie takie

    Zacznij od normy dla przedluzaczy do urzondzen II kategorii ochronnosci.

    //i pomaranczowy nie po to, by w trawie widac bylo...

  • 8. Data: 2020-07-21 09:38:16
    Od: K <n...@e...com>

    On 20/07/2020 16:30, gienek wrote:
> [...]
    > Czyli nabywam porządny przewód i sam sobie składam przedłużacz.
    > Chyba, że są gotowe POLSKIE takie przedłużacze w obiegu, a nie takie

    Ze dwa lata temu kupilem taki pomaranczowy 30m w Castoramie i caly czas
    dziala z odkurzaczem i kosiarka. Kosztowal chyba z 60pln.

  • 9. Data: 2020-07-21 12:59:15
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    [...]
    > A czy niemiecki, rumuński albo portugalski też mógłby być?

    Albo ukraiński? Kupiłem coś takiego:
    https://archiwum.allegro.pl/oferta/przedluzacz-ogrod
    owy-budowlany-10m-2x1-0-kosiarka-i7372117710.html
    W opisie 1mm2, według pomiaru 0.75mm2.

    P.P.

  • 10. Data: 2020-07-21 15:55:17
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Ze dwa lata temu kupilem taki pomaranczowy 30m w Castoramie i caly czas
    > dziala z odkurzaczem i kosiarka. Kosztowal chyba z 60pln.

    Ja też ale z 5 lat temu co najmniej. Do wszystkiego było używany -
    ostatnio wierciłem na działce dziury pod drzewka. Nic mu się nie dzieje.
    Też kilkadziesiąt zł. Taki na oko 1mm2 albo 1.5mm?
    Sam kabel pomarańczowy, dość gruby. O ile pamiętam 7-8mm średnicy.